Ako bude batéria starnúť závisí od jej typu, a od skladovania medzi jednotlivými použitiami. Li-Ion a Li-Po je dobré skladovať pri cca polovičnom nabití a na chladnejšom mieste. Podobné zaobchádzanie by malo vyhovovať aj LiFePO4, aj keď tá je na toto menej citlivá. Samozrejme, veľký vplyv bude mať aj kvalita článkov. Kvalitná batéria pri dodržaní týchto pravidiel by mala vydržať minimálne niekoľko sezón.
Raz za mesiac, to by mala dlhu zivotnost. Pokial sa baterka drzi v stave od 50 – 80% nabitia, tak je to idealne a vydrzi dlho. Nici sa len hlbokym vybitom, resp. naustalym dobijanim do 100%.
Siki, teraz máš vpredu 42 a vzadu 11-42? Ja som tiež toho názoru že pri správnom vybere stačí jedna píla. Akú volis asistenciu pri najlahsom prevode? Si spokojný s 500W alebo by stačilo 350W?
Novy rok nove plany. Je sice zima a mrzne i snezi. eBike nezahala a jazdim nadalej do prace. Baterka je oblecena v softshele a zima jej tak asi menej vadi lebo ma na jedno nabitie zmakne 2x do prace i z prace zaviezt. Najcastejsie s maximalnou asistenciou a akceleracna packa zatlacena. Aby som do prace stihal 😉 Teda na jedno nabitie 36-40km teraz v zime.
A ako Vy ostatni, jazdite v zime? Siki mas cas vytiahnut bike do lesa?
Ja tym ze mam bike skor na cesty tak toho teraz po lesoch moc nedam ;(
Jar nam klope na dvere.
Od noveho roku som na biku moc nesedel. 350km som najazdil len do prace a s5 a trosku po okoli.
Chcelo by to update…
Vsimol som si ze sa bafang stredovy motor v cechah predava vo verzii 350w ale myslim ze je to len cipnuty zakladny 250w motor.
Zvazujem taku upravu lenze nemam potrebny kabel a pripadny tip na nastavenie programu. Velmi sa mi experimentovqat nechce.
No idem sa pripravit na cedtu do prace. Doost zima je este rano.
Z
Otázka je, či je na obidvoch verziách rovnaká RJ (ale podľa všetkého asi áno), lebo viem že aj 500 a 750W verzia sa radšej rieši downgradom 750W verzie nastavením RJ na 500W aby to radšej malo rezervu (originál 500W verzia má slabšiu RJ). Pozrel som tú 250W verziu, píše sa že RJ má max 15A, to je pri nabitej 36V bat. cca 600W… Takže na tých 350 trvalých by to asi malo ísť nastaviť.
Zdravím Vás, ja práve tiež zvažujem do akej verzie ísť ale skôr by som asi riešil verziu 36V 500W… Neviem ale či je lepší motor s ovládaním C965 alebo C961. Vie mi niekto z Vás poradiť? Poprípade otázočka, objednával to už niekto z Vás cez Elifebike? Je tam teraz super cena vychádza to cca.412 – 445e podľa verzie pohonu. Vopred ďakujem za všetky rady.
Prepac mne to nevychadza ako tebe. Povedzme ze zaplatis 412€ s postovnym . Ale kde je clo aj DPH. Ved len DPH vyjde na 86€ a to neviem ci pri takej sume nedaju aj CLO. Cize ta to vyjde cca 500€ bez CLA
Pánové ze zemí EU se clo ani DPH nedoplácí, dopravné z británie je 6-25GBP dle váhy zásilky. Např za asi 5kg zásilku cyclona jsem platil 22GBP (britská libra)
Už jsem z eclipsebikes.com nakupoval několikrát.
Aliexpres je čína a k te ceně je nutno připočítat DPH, clo a celní poplatek.
Rozhodně to není započítáno v uvedené ceně výrobku.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 8 months používateľom bob.
Aliexpress nebude z Anglicka. Poštovné 92,22 USD to potvrdzuje. Zaslané to bude z Číny. S DPH a clom to odhadujem na cca 550-600€. A že to colníci zadržia a dajú doplatiť nepochybujem.