Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Motory › Stredovy pohon – EVBIKE
Označené ako: evbike, mid drive, rebel-bike, stredový motor
- Toto téma obsahuje 319 odpovedí, 23 hlasov, a bola naposledny upravená pred 7 years, 10 months od
bob.
-
AutorPríspevky
-
27 marca, 2015 o 12:06 pm #5210
Cormoran
Účastník (Participant)Nebo chceš-li silnější verzi jen si vybrat.http://www.aliexpress.com/item/Bafang-BBS02-48V-750W-central-motor-for-transfering-normal-bicycle-tricycle-to-electric-bicycle-electric-tricycle/32257653832.html
27 marca, 2015 o 3:58 pm #5211Duscho
Účastník (Participant)Takže ísť do toho alebo radšej to riešiť napríklad cez http://www.skladacikola.com? Nedávno som cez aliexpres objednal ventilátor do PC a došlo to v poriadku a z Číny bez zadržania colníkmi a bez akýchkoľvek ďalších problémov. Cormoran a kupoval si tam niečo drahšie či len lacné záležitosti?
27 marca, 2015 o 4:42 pm #5212bob
Účastník (Participant)Cormoran
Ovšem CLO a DPH a poplatky zaplatíš i Ali je čína27 marca, 2015 o 5:36 pm #5213LuboN
Účastník (Participant)Ventilátor do PC je prkotina akých prejde bez povšimnutia colnicou na tisíce, sám takých objednávam bez problémov desiatky. Colníci nie sú blbí, už sa prispôsobili, poznajú ebay a pod. Ak sa im niečo zdá že by z toho kvaplo, preklepnú si to na webe a hneď vedia cenu. Nedávno som objednával nejaké moduly pre zosilňovač, a keď som im dal výpis z paypal tak sa im to nezdalo, lebo oni si našli na webe cenu vyššiu (ja som využil pri kúpe možnosť zjednať cenu a tak som to mal lacnejšie) tak som musel dokladať ešte aj výpisy z banky a mail v ktorom bolo že predávajúci pristúpil na mnou navrhnutú cenu… Takže tak.
Väčšie veci ktoré po zaplatení všetkých poplatkov nevyjdú výrazne lacnejšie ako v tuzemskom obchode (prípadne v rámci EÚ) z číny neobjednávam… Riziká prevažujú nad benefitmi (možná vada, neskoršia reklamácia, servis, atď…)27 marca, 2015 o 5:50 pm #5214Duscho
Účastník (Participant)Vďaka LuboN máš pravdu, výhod tam nie je veľmi veľa… radšej to skúsim u bratov v CZ
27 marca, 2015 o 10:02 pm #5215zmobilu
Účastník (Participant)Tiez som nakupoval v CZ.
A spokojnost.
Teraz uz vedia novy motor i s predprogramovanymi nastaveniaki poslat.28 marca, 2015 o 7:23 am #5216autofelicia
Účastník (Participant)Tak ja som to prave objednal z http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02-drive-750w-motor-p-1100.html prave dnes naskladnili nove kusy. s postovnym je to 564€ cez paypal. Malo by to byt uz odblokovane a nastavene 0-9 PAS . Tak uvidime
28 marca, 2015 o 8:32 am #5217uzivatel
Členv http://www.eclipsebikes.com/ som nakupoval aj ja . Vsetko doslo OK. SPOKOJNOST.
28 marca, 2015 o 3:06 pm #5218dusan
Účastník (Participant)Ja rozmýšľam o tej 36V 350W verzii, bežne jazdím do 200W dlhé trasy, viac výkonu, myslím je len na rýchlosť. Tiež som čítal že ta 48V 750W verzia sa prehrieva.
K tomu ešte adaptér na menšiu pílu a 42 pastorok dozadu a mohlo by to byť ono 🙂
Batérie mám dve 36V.28 marca, 2015 o 5:13 pm #5219dusan
Účastník (Participant)To prehrievanie 750W verzie je pravdepodobne spôsobené softwarom
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=4125#p1024247
Čiže v1 alebo v4, v1 je ale na základe 6 Fet verzie.28 marca, 2015 o 8:14 pm #5220Cormoran
Účastník (Participant)Tady jsem taky nakupoval, má to sice v kozím chlívku, ale ceny jsou ok
http://www.elektrokola-michal.cz/sety-stredovy-pohon29 marca, 2015 o 2:35 am #5221dusan
Účastník (Participant)Displej C965 zobrazuje aj aktuálnu spotrebu vo Wattoch, čo môže byť veľmi zaujímavý údaj pre predstavu o výkone a zároveň aj možnosti vyhnúť sa prehrievaniu.
Nezobrazuje aktuálne napätie ale batéria sa dá dosť presne nastaviť, takže indikátor by mohol byť celkom vieruhodny.Attachments:
You must be logged in to view attached files.29 marca, 2015 o 8:07 am #5223dusan
Účastník (Participant)Bafang ponúka dve verzie BBS 1 a 2. Líšia sa v riadiacej jednotke, BBS 1 je 6 Fet a 2 je 9 Fet aby zvládla dodať vyšší výkon do motora. BBS 2 má tiež hrubšie vinutie aby bola zachovaná rozumná kadencia pedalovania. Preto má aj o 5mm dlhší stator a teda aj stredové zloženie je dlhšie.
Zvyšok je taký istý, teda všetky ostatné mechanické súčiastky, vrátane lozisk a prevodov sú tie isté a musia zvládnuť viac menej dvoj-troj nasobnu záťaž v porovnaní ku BBS 1.29 marca, 2015 o 9:33 am #5224zmobilu
Účastník (Participant)To su super informacie, ja som to nevedel. Dik za info Dusan.
Nie ste niekto z BA ci okolia a mate skusenosti s programovanim riadiacej jednotky motora?
Dik29 marca, 2015 o 10:10 am #5225dusan
Účastník (Participant)Komparacne tabuľky dvoj-pila (22+38) + kazeta (11-32) a variácie pokrytia jednou pílou (34 alebo 36) + kazeta (11-42)
22/32 – 0.6875
22/28 – 0.7857
22/24 – 0.916738/11 – 3.4545
38/12 – 3.1667
38/14 – 2.7143
———————————————
36/11 – 3.2727
36/42 – 0.857134/42 – 0.8095
34/11 – 3.0909Attachments:
You must be logged in to view attached files. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre