Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › Trhany rozbeh
- Toto téma obsahuje 27 odpovedí, 5 hlasov, a bola naposledny upravená pred 8 years, 9 months od
LuboN.
-
AutorPríspevky
-
11 júna, 2016 o 6:45 am #7997
MulderSk
Účastník (Participant)Zdravim vas vsetkych od vcera si uz uzivam aj ja elektropohonu ale chcem vas poprosit o radu ak niekto viete pomoct namontoval som si sadu evbike 48v 750W motor bacteria 48V 9A pri rozbiehani sa na pedaloch motor trha ,seka celym bajkom do urcitej rychlosti potom ide plynule ale ked sa rozbieham len na accelerator tak je to uplne plynule ani raz nesekne neviete cim to moze byt ? mam len motor bateriu a snimac rychlosti je potrebne nieco este ? na co sa pouziva ta riadiacia jednotka ? dakujem za pomoc Slavo
11 júna, 2016 o 8:05 am #7998LuboN
Účastník (Participant)V Tvojom prípade je RJ integrovaná v motore, to čo popisuješ by mohlo byť aj zlým nastavením RJ alebo vadou nejakého senzora ktorý aktivuje PAS. Alebo máš len hodený moc ťažký prevod a zvolený nevhodný stupeň asistencie, aj to by mohlo robiť problém. Nastavenia od predajcu nie sú nič moc a v kombinácii s nevhodným spôsobom jazdy to necháva priestor na hodne potiaží.
11 júna, 2016 o 8:17 pm #7999MulderSk
Účastník (Participant)trha mi to na kazdom prevode ak sa pohynam na pedaloch aj ked som uz troska rozbehnuty napriklad tak aj tak trha ale akonahle pouzijem accelerator a mam ho stlaceny hned od zaciatku a aj pocas jazdy ho drzim netrhne to nikdy ani pri rozjazde ani pri jazde a este aj ked zastavujem a pustim akceleator samozrejme tak aj vtedy mi trha ked uz zastavujem predajca mi povedal ze musi nieco nasavit v motore tak asi to bude to co popisujes ale netusim co je PAS 🙂 a dakujem za pomoc asi to budem musiet dat predajcovi nastavit
11 júna, 2016 o 11:51 pm #8000MulderSk
Účastník (Participant)Tak som pozrel troska fora a zistil som ze ten PAS je pedalovy asistent ale ja to nemam namontovane mam len snimac rychlosti a aj ten som musel kvoli kratkemu kablu dat opacne led diodou smerom od pedalov v navode bolo ze ma byt smerom k pedalom aj som rozmyslal ci to nebude robit nieco zle ale myslel som ze je to len snimac rychlosti a tu ukazuje spravne tazke mal by som mat ten PAS ? ked som sa pytal predajcu ci mam vsetko potrebne na montaz tak povedal ze ano o nejakom PAS som nevedel sakra 🙂
Attachments:
You must be logged in to view attached files.12 júna, 2016 o 6:14 am #8002LuboN
Účastník (Participant)PAS je v Tvojom prípade súčasťou motora, takže namontovaný je, môže ale z nejakej príčiny bať zle nastavený. Kamarát mi ešte povedal, že podobné trhanie mal keď mal zle nastavené snímače na hydraulických brzdách, skús si skontrolovať brzdy, neviem aké tam máš ale mohol by byť problém aj tam. Prípadne ich na chvíľu odpoj a skús či to potom pôjde dobre.
12 júna, 2016 o 2:59 pm #8006MulderSk
Účastník (Participant)No nemam ziadne snimace na brzdach lebo v packach mam aj radenie tak som tie packy zo snimacom nedal po vcerajsej a dnesnej jazde ma este trapi nejaka slaba vydrz baterie napriklad ns 26 km trcha do kopca potom dole ale pedaloval som stale a pred sdomom bat. skapal na displeji ukazuje napriklad polovicu a potom zhasne zastanem chvilu pockam a zase ukazuje polovicu baterie ale po chvili zase skape motor 48v 750w bateria evbike 48V 9A
Attachments:
You must be logged in to view attached files.12 júna, 2016 o 3:34 pm #8011bob
Účastník (Participant)Sleduj na displeji kolik při tom tvém šlapáni to „žere watů“ máš li to někde kolem 500W tak zas tak moc nešlapeš. Ideálni je to držet něco kolem 200-300W pokud to jde 🙂
Samozřejmě čím měně W tím delší dojezd.12 júna, 2016 o 6:57 pm #8012MulderSk
Účastník (Participant)Ved som sledoval myslim ze priemer bol okolo 70w naozaj som slapal chcel som skusit ze ked budem dost slapat kolko to vydrzi lebo vcera ma nechala v kopci a bola to makacka pedalovat a dnes toto este menej by som povedal ako vcera vsak kedby ze dam priemer 70w tak by to buselo ist 5hodin jazdy a to siel som len kusok za humna tak neviem riadne som sklamany ale objednam este jednu baterku risknem to aby som to vedel porovnat lebo inak sa to asi neda zistit preto som chcel vediet od vas co jazdite ze ci tych 27 km co som presiel a slapal som naozaj dost je v poriadku dik Slavo
12 júna, 2016 o 10:10 pm #8013autofelicia
Účastník (Participant)Ak ti skape ako pises odmeraj napatie na akumulatore. Mozno ze mas nastavene ze ti vypina prilis skoro a nevyuzijes kapacitu celeho akumulatora. . A potom budes musiet nastavit riadiacu jednotku.
12 júna, 2016 o 10:20 pm #8014autofelicia
Účastník (Participant)Inak ja na tom motore by som tvoju okruh presiel bez slapania a vzhladom na tvoju priemerku a kopce ake si tam slapal by som spalil cca 8000mAh. Do roboty co chodim mam 26km po rovine ale priemerku mam 40km/h spalim tak ako pisem 8000mAh. Ak by som isiel pomaly ako ty tak menej.
13 júna, 2016 o 9:16 am #8016LuboN
Účastník (Participant)MulderSk, tá batéria čo máš je totálny šunt, nechcel by som ju ani zadarmo, to je slabé aj na 250W motor a nie na 750W. Sú tam úbohé notebookové články čo nedajú žiadny výkon a odíde Ti to ani sa nenazdáš lebo je to pri používaní strašne preťažené. Je pravdepodobné že tá Tvoja je navyše aj nejaká vadná alebo niečo nemáš dobre nastavené, ale ver mi, zbav sa tej batérie a nech ťa ani nenapadne si kúpiť druhú takú! Ak chceš hotovú batériu, kúp takú čo je vyskladaná z 18650 článkov stavaných aspoň na 10A (pokiaľ to nie je mega kapacita hodne cez 20Ah). Najbližšie asi kúpiš v Čechách u e-pohonu.
Ja osobne propagujem LiPo a pri Tvojom motore je to podľa mňa jediné riešenie s dostatočnou výkonovou rezervou za rozumný peniaz. Je tu na túto tému veľa popísané, poštuduj a prípadne sa pýtaj, poradíme 🙂
Inak mne to príde že celý Tvoj pohon je zrelý na reklamáciu, konzultuj to s predajcom, dal si za to kopec prachov tak nech ukážu ako si vážia zákazníka a nech to riešia!13 júna, 2016 o 10:35 am #8019MulderSk
Účastník (Participant)tak ktoru by si mi odporucil z e pohonu ? ja rozmyslam nad touto je dobra ?http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/0/5/478-Akumulator-Li-ion-Samsung-48V-11-6-Ah-Kinte-2A-nabijecka
13 júna, 2016 o 10:40 am #8020MulderSk
Účastník (Participant)ale ked pozeram ze ake mam clanky tak by som tam mal mat Samsung 18650 ako pises ty tak preco je zla tie na epohone su tiez z tych istych clankov https://www.i4wifi.cz/Elektricka-kola/Akumulatory/Baterie-pro-EV-kola-v-nosici-EVBIKE-48V-9Ah.html?cur=1
13 júna, 2016 o 12:38 pm #8021bob
Účastník (Participant)Tak tohle je fakt sračka baterie to už poznáš podle ceny.
Není samsung jako samsung a není 18650 jako 18650.
Doporučuji minimálně tuto
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/29-2-Akumulatory-do-ramu/5/583-Akumulator-Li-ion-Panasonic-48V-13-4-Ah-Kinte-2A-nabijecka13 júna, 2016 o 2:29 pm #8022MulderSk
Účastník (Participant)tak som bol teraz zase odskusat tu moju nestastnu baterku zameral som sa na odber vo watoch len na pedale 1 stupen asistencie to zralo od 150 do 400w na 5 stupni pri pohynani az do 1200W ked som sa pohynal len akceleratorom tak max do 300W cize nezere mi tu baterku tak velky odber ked sa pohynam na pedale ?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre