Koukám po Nine Continent s kazetovou úpravou. Mají ho na ebikes.ca. Ale asi je lepší koupit v Evropě. Ví někdo o nějakém dobrém eshopu, který to tady prodává?
Nebo doporučíte jiný přímý motor pro kazetu? Nebo je to zbytečné trvat na kazetě? Možná jo, současný přímý od e-pohonu slouží i se šroubovacím vícekolečkem, ale bohužel se tam vejde jen šestikolečko. Lépe by byl sedmi nebo osmikolečko.
Nine Continent není pro nějaké vysoké výkony, ale cca kilowatta pro tu moji Electru stačí. Pak je ve hře ještě Crystalyte H3540 nebo H3548. Nebo těžší a účinnější TC40100, ale nanašel sjem kolika kolečko se tam vleze.
Mám tam přímý motor, který v ČR kdysi prodával e-pohon. Teď prodávají něco podobného v lepším „balení“.
Je mi jasné že s Nine Continent taky neudělám zázraky. Ale já tam ani brutální výkony a momenty nechci, aby mě to neurvalo zadní stavbu. Po rovině to jede a v kopci se někdy holt přišlápne.
Nine Continent myslím tento typ http://www.ebikes.ca/shop/ebike-parts/motors/m3004rc.html .
DAlší varianta je Crystalyte. Tam je alespoň obchod jasný a to http://shop.crystalyte-europe.com/ .
Ale tak či tak, tak stejně uvažuji s čistým výkonem někde těsně nad 1000W. Rychlost mě stačí nějakých 40km/h po silnici. (Na to stačí výkon 600W.) V lese mi stačí jízda 30km/h. V kopci jsem zvyklý přišlápnout. Tohle kolo prostě používám jako mopeda, takže po rovině jede ochotně sám a do kopce s příšlapem. Takže je to vlastně naopak, než u pedelecu.
bob ma uplnu pravdu .) kabelaz hrozna . prosim sprav stym nieco lebo elektrina je elektrina .)) ja si take nieco ani predstavit neviem ze take by som mal taku splet. kabelaz a elektrika musia byt top priorita na ebiku uz som sa poucil. -1000e na chybach v kupe bateriek a kontrolera o odpaleni kontrolera a bateriek a celkovo nech to racej nerobi amarter ale profik.a profikov cas nieco stoji .))
Bob: No změť kabelu tam vypadá strašně, ale už pár let to funguje bez nějakého krytovani či maskování. Kelly a mosfet spínač jsou před nosičem vydane napospas všemu. Plus je chlazení.
LuboN: Magic Pie je velká obluda. Krátké dráty výpletu, takže to je nepříjemné tuhé. Vysoká hmotnost. To už je lepší řešení BionX typ D, ale to je uzavřený system. Navíc u MP se dělá jen jedna verze vinutí. U NC a u CL si vybereš z několika typů lisicimi se vinutimi. U CL by se mi zamlouval typ HS 3540.
Robikl, čo je na takom výplete nepríjemne tuhé? Pružiť má predsa plášť a sedlo (prípadne aj sedlovka). Potom na výplete tak nezíde. MP vyjde na necelú polovicu oproti tým ostatným motorom, do kopca ide jak blázon a po rovine so 14s je na 26″ kolesách maximálka v rozmedzí 40-45km/h podľa stavu nabitia batérie. Trápim ho v teréne do 3kW a nemá problém.
Možno by si si mohol pozrieť aj MAC motor, je vďaka sprevodovaniu najľahší, má dobrú účinnosť a rôzne vinutia a dostatočný výkon… http://em3ev.com/store/index.php?route=product/category&path=50_40
Lubo, věřím, že MP je v pohodě, ale působí to už dost mohutně. Vím, že to je mohutné jen plošně, ale i tak. Nápad na výkonný převodový je dobrý, ale určitě by to bylo slyšet a to nechci. Takže bych zůstal u původní myšlenky Nine Continent nebo Crystalyte. Výkonově mě stačí tak 1000W až 1500W čistý výkon a max rychlost na rovině mi stačí 40km/h při napětí 36V. Napětí 36V se chci držet. Ne že by se nedala baterie na elektrokole někdy vyměnit, ale mám i další baterii pro tříkolku a ta je v brašně a rád bych měl možnost jí využít na obou prostředcích. Přeci jen napětí 36V je dost univerzální. Vím, že pro ebike je to spíše směšné napětí a že stavitelé jdou dobrovolně třeba do 72V a více, ale mě stačí motor s vinutím, který umožní takovou rychlost i pro 36V. Takže Nine Continent 3004, nebo Crystalyte HS 3540, nebo něco podobného.
Klotas díky za odkaz. Hlavně ten MXUs vypadá technicky zajímavě. Ale vidím, že tam mají velký výběr. Prostuduji to.
Možná by mohl být i převodový, ale tam se obávám limitů v navyšování výkonu. A taky to nebude tak tiché.
Robikl, ten MAC sa dá s rozumom použiť až do 2kW z toho čo som sa dočítal na rôznych fórach (samozrejme nie trvalý výkon) a vďaka tomu že je dosť veľký a zároveň je sprevodovaný tak omnoho lepšie ťahá a menej sa hreje do kopcov. Pri bežnej jazde jednoznačne menšia spotreba, hlavne bez príšľapu. Potom už asi jedine ten 9C, má kazetu ako si chcel a vhodné vinutia. Crystalyte jedine ak by si chcel ísť do vysokých výkonov. Doma mám bike s Mxus XF40, je to zjavne to najpomalšie vinutie nakoľko pri 12s batérii (44V) to má maximálku medzi 30-35km/h, takže je ešte pomalší ako MP. Oproti MP má menší priemer a asi je aj ľahší, otázka je či má stator na plechu alebo na Al odliatku. Tie nové 9C (a tiež MP) už majú Al a to je lepšie.
Lubo, trošku jsi mě zviklal tím MAC. Líbí se mi, že je lehčí. Když zůstanu u téhle myšlenky, tak já bych tedy potřeboval MAC 6T, aby to na 36V frčelo přes čtyřicet. Asi bych tedy přišel o rekuperaci. Asi to má volnoběžku, viď?
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 18 )