LVC je „low voltage cutoff“ – vypnutie pri nízkom napätí. Je to funkcia ktorá sa nachádza napr. aj v BMS a cieľom je vypnúť skôr ako dôjde k prílišnému vybitiu batérie. Na rozdiel od BMS v RJ sa táto hodnota dá nastaviť nakoľko RJ je navrhnutá pre prácu s batériami s rôznym napätím. To čo popisuješ ale asi LVC nebude… Napriek tomu nezaškodí skontrolovať nastavenia RJ – najlepšie všetky…
LuboN : moc si ma nepotesil,teraz sa budem muset zapodievat reklamaciou . tebe to ide uplne rovno? nepametas si ked si to mal este bez vypletu ako to slo? lebo mne to proste hadze . najhorsie je ze sme odjebali konektory aby sme vobec vyskusali a teraz padla zaruka hh .) ale zas to nema s konektormi nic je to chyba asi vtych odliatkoch kto vie. dufam ze ma crystalyte europe neposle niekam…
Pivnicek
Pokud jdi ještě nic v řj. kelly nenastavoval tak rozsah napětí tam je nastaven z výroby 18-60V tak že tím to nebude. Leda že by se v tom někdo před tebou šťoural.
Kdyby jsi někde pátral dál po příčinách tak dej tady každopádně vědět protože asi nebudem jediní komu se něco takového děje či dělo.
V těch našich motorech jsou teplotní bimetaly a když se dostane teplota na rozhraní vypnuto zapnuto pak to může cukat.
Pokud ti začala blikat červená dioda bylo by dobré kdyby si napsal jak blikala.
Pokud třeba blikala v tomto režimu . . . . . . . . . třikrát pak mezera a zase třikrát pak je to něco s ovládačem plynu nebo je zkratován obvod. Vypnutí a zapnutí tl na plynovém ovládači tuto poruchu vyruší.
Napiš v jakém režimu ti to blikalo, mně to totiž neblikalo vůbec.
Klotas
Píšeš do jiného tématu zde se řeší vypinání řj kelly:-)
Pánové snažte se držet daného tématu a nemíchejte do toho témata jiná pak se diskuse stává nepřehledná a nemusí se dostat tomu komu je to určeno jelikož třeba ho zadané téma nezajímá.
Bobe, mam plynovku od cyclone. RJ Kelly. Kdesi som cital, ze tie plynovky nemusia byt kompatibilne. Tak je tu moznost aj toto. Mam aj druhu plynovku – celoruckovu ako na motorke. Este som ju nevyskusal. Ak vyskusam, napisem. Teplotou motora sa mi to nezda byt. Bolo vonku velmi chladno, okolo 5°C. A nevsimol som si zeby bol motor horuci. Praveze to chvilku slo perfektne aj pri prudkom zrychlovani a potom dlho nic a ani potom stale nic. Nemyslim si ze je to prehrievanim. Ta plynovka by to mohla byt…
Pivnícek
Tak je to v čudu, při dnešním výletě se to pohnojilo skoro úplně.
I na lehkém převodu při rozjezdu to cuká a pak se to vypne, dělá to dokonce už i na tempomatu.
A to bez rozdílu jak přidávám plyn pomalu či rychle je to jedno.
Z toho cukáni ususzuji že prevděpodobně jsou v háji hall sondy na motoru.
Nedokáže to vyjet ani dvoumetrový kopec bez rozjezdu.
Pokud se to podaří rozjet a dostat do otáček pak to jede jak ďas ale jen po rovině.
Vím jistě že když to bylo nové tak to táhlo dobře i v poměrně nízkých otáčkách.
Teď jde o to kde sehnat nové hall sondy, to bude docela oříšek.
cav bobe,
viem urcite ze niektore regulatory tusim aj magic vie fungovat aj bez hallov. Potom je rozdiel len v tom ze sa to samo o sebe nevie rozbehnut, ale ak to roztocis tak sa to nabehne a uz to frci…..
3.Jak postupovat při selhání hallových senzorů v motoru: pokud jednotka detekuje chybu hall
senzorů v motoru, signalizuje to 2x pípnutím a automaticky přejde do režimu kontroly bez sond.
Jednotka v tomto režimu umí rozjet i stojící motor, (u starších jednotek to nebylo možné) nicméně
rozjezd není tak plynulý jako s hallovými sondami a může docházek k cukání – to je v tomto režimu
zcela normální. Také maximální rychlost motoru je bez sond o něco nižší a motor může být
hlučnější.
To je sice hezké ale my máme s pivnickem motory cyclone s řj. kelly.
Dále máme volnoběžky a tak motor ani pedalama neroztočíš:-)
Vadná může být jen třeba jedna hallovka
RJ Magic má aj bezsenzorový mód, ostatné RJ bez neho s vadnou hall sondou proste nefungujú (napr. Kelly). Hall sondy je možné premerať multimetrom, to by som skúsil ako prvé. Kúpiť sa dajú v eshopoch s elektronickými súčiastkami alebo ako náhradný diel od dodávateľov motorov pre bicykle. Inak vďaka spoločne vedenej kabeláži môžu indukovať prúdové špičky vo fázach napätie vo vodičoch hall sond. To môže viesť k poškodeniu hall. Ideálny by bol odtienený káblik pre hall sondy. A samozrejme odchádzajú na teplotu.
Bobe, je mo to luto. Mne to robi uplne rovnako. Ci kopec, ci nekopec. Potom sa zrazu rozbehne a ide chvilku pekne. Ani nieje zahriaty. Ja len dufam, ze je to tou plynovkou. Cice som to nemal v plane, ale aj kvôli Tebe to dnes skusim. Ak to bude v tom, tak by to bolo fajn. Nechce sa mi verit zeby to bolo v Hall senzoroch, kedze to zrazu chvilu ide bez problemov.
Pivnicek
Tak to je přesně i můj případ, jenže mně to dělá už i s tempomatem a to nepředpokládám že by byl vadný jelikož pruběh napětí odpovíná měřeným hodnotám.
Při jízdě na tempomat je plynovka mimo provoz.
Nějak mně nenapadá jiné vysvětlení něž vada hall sond a nebo vada řj. kelly.
Na druhou stranu pokud to vyzkoušíš a budeš mít pravdu tak to bude dobré protože u kámoše mám ůplně novou plynovku, jen je na 48V což uparvím tím předřadným odporem aby to bylo na 36V.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 78 )