Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Ostatné › Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce
- Toto téma obsahuje 77 odpovedí, 7 hlasov, a bola naposledny upravená pred 9 years, 11 months od
pivnicek.
-
AutorPríspevky
-
5 apríla, 2015 o 11:37 pm #5330
LuboN
Účastník (Participant)LVC je „low voltage cutoff“ – vypnutie pri nízkom napätí. Je to funkcia ktorá sa nachádza napr. aj v BMS a cieľom je vypnúť skôr ako dôjde k prílišnému vybitiu batérie. Na rozdiel od BMS v RJ sa táto hodnota dá nastaviť nakoľko RJ je navrhnutá pre prácu s batériami s rôznym napätím. To čo popisuješ ale asi LVC nebude… Napriek tomu nezaškodí skontrolovať nastavenia RJ – najlepšie všetky…
6 apríla, 2015 o 12:01 am #5331pivnicek
Účastník (Participant)Je potreb kupit original kabel kelly USB-serial? Alebo si vystacim s obycajnym serial-serial do stareho compu so seriovym portom?
-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
pivnicek.
6 apríla, 2015 o 7:58 am #5333klotas
Účastník (Participant)LuboN : moc si ma nepotesil,teraz sa budem muset zapodievat reklamaciou . tebe to ide uplne rovno? nepametas si ked si to mal este bez vypletu ako to slo? lebo mne to proste hadze . najhorsie je ze sme odjebali konektory aby sme vobec vyskusali a teraz padla zaruka hh .) ale zas to nema s konektormi nic je to chyba asi vtych odliatkoch kto vie. dufam ze ma crystalyte europe neposle niekam…
6 apríla, 2015 o 8:05 am #5334bob
Účastník (Participant)Pivnicek
Pokud jdi ještě nic v řj. kelly nenastavoval tak rozsah napětí tam je nastaven z výroby 18-60V tak že tím to nebude. Leda že by se v tom někdo před tebou šťoural.
Kdyby jsi někde pátral dál po příčinách tak dej tady každopádně vědět protože asi nebudem jediní komu se něco takového děje či dělo.
V těch našich motorech jsou teplotní bimetaly a když se dostane teplota na rozhraní vypnuto zapnuto pak to může cukat.
Pokud ti začala blikat červená dioda bylo by dobré kdyby si napsal jak blikala.
Pokud třeba blikala v tomto režimu . . . . . . . . . třikrát pak mezera a zase třikrát pak je to něco s ovládačem plynu nebo je zkratován obvod. Vypnutí a zapnutí tl na plynovém ovládači tuto poruchu vyruší.
Napiš v jakém režimu ti to blikalo, mně to totiž neblikalo vůbec.6 apríla, 2015 o 8:14 am #5336bob
Účastník (Participant)Klotas
Píšeš do jiného tématu zde se řeší vypinání řj kelly:-)
Pánové snažte se držet daného tématu a nemíchejte do toho témata jiná pak se diskuse stává nepřehledná a nemusí se dostat tomu komu je to určeno jelikož třeba ho zadané téma nezajímá.6 apríla, 2015 o 6:45 pm #5352pivnicek
Účastník (Participant)Bobe, mam plynovku od cyclone. RJ Kelly. Kdesi som cital, ze tie plynovky nemusia byt kompatibilne. Tak je tu moznost aj toto. Mam aj druhu plynovku – celoruckovu ako na motorke. Este som ju nevyskusal. Ak vyskusam, napisem. Teplotou motora sa mi to nezda byt. Bolo vonku velmi chladno, okolo 5°C. A nevsimol som si zeby bol motor horuci. Praveze to chvilku slo perfektne aj pri prudkom zrychlovani a potom dlho nic a ani potom stale nic. Nemyslim si ze je to prehrievanim. Ta plynovka by to mohla byt…
6 apríla, 2015 o 7:58 pm #5355bob
Účastník (Participant)Je to docela možné, je tam hall snímač a ten může dělat neplechu.
Dej vědět jak to odzkoušíš.10 apríla, 2015 o 6:39 pm #5426bob
Účastník (Participant)Pivnícek
Tak je to v čudu, při dnešním výletě se to pohnojilo skoro úplně.
I na lehkém převodu při rozjezdu to cuká a pak se to vypne, dělá to dokonce už i na tempomatu.
A to bez rozdílu jak přidávám plyn pomalu či rychle je to jedno.
Z toho cukáni ususzuji že prevděpodobně jsou v háji hall sondy na motoru.
Nedokáže to vyjet ani dvoumetrový kopec bez rozjezdu.
Pokud se to podaří rozjet a dostat do otáček pak to jede jak ďas ale jen po rovině.
Vím jistě že když to bylo nové tak to táhlo dobře i v poměrně nízkých otáčkách.
Teď jde o to kde sehnat nové hall sondy, to bude docela oříšek.10 apríla, 2015 o 6:47 pm #5427uzivatel
Člencav bobe,
viem urcite ze niektore regulatory tusim aj magic vie fungovat aj bez hallov. Potom je rozdiel len v tom ze sa to samo o sebe nevie rozbehnut, ale ak to roztocis tak sa to nabehne a uz to frci…..10 apríla, 2015 o 7:09 pm #5428uzivatel
Členbobe tu je cast z navodu MAGIC
3.Jak postupovat při selhání hallových senzorů v motoru: pokud jednotka detekuje chybu hall
senzorů v motoru, signalizuje to 2x pípnutím a automaticky přejde do režimu kontroly bez sond.
Jednotka v tomto režimu umí rozjet i stojící motor, (u starších jednotek to nebylo možné) nicméně
rozjezd není tak plynulý jako s hallovými sondami a může docházek k cukání – to je v tomto režimu
zcela normální. Také maximální rychlost motoru je bez sond o něco nižší a motor může být
hlučnější.ale mal by ist
10 apríla, 2015 o 7:20 pm #5429bob
Účastník (Participant)To je sice hezké ale my máme s pivnickem motory cyclone s řj. kelly.
Dále máme volnoběžky a tak motor ani pedalama neroztočíš:-)
Vadná může být jen třeba jedna hallovkaAttachments:
You must be logged in to view attached files.10 apríla, 2015 o 11:13 pm #5433LuboN
Účastník (Participant)RJ Magic má aj bezsenzorový mód, ostatné RJ bez neho s vadnou hall sondou proste nefungujú (napr. Kelly). Hall sondy je možné premerať multimetrom, to by som skúsil ako prvé. Kúpiť sa dajú v eshopoch s elektronickými súčiastkami alebo ako náhradný diel od dodávateľov motorov pre bicykle. Inak vďaka spoločne vedenej kabeláži môžu indukovať prúdové špičky vo fázach napätie vo vodičoch hall sond. To môže viesť k poškodeniu hall. Ideálny by bol odtienený káblik pre hall sondy. A samozrejme odchádzajú na teplotu.
11 apríla, 2015 o 5:44 am #5436pivnicek
Účastník (Participant)Bobe, je mo to luto. Mne to robi uplne rovnako. Ci kopec, ci nekopec. Potom sa zrazu rozbehne a ide chvilku pekne. Ani nieje zahriaty. Ja len dufam, ze je to tou plynovkou. Cice som to nemal v plane, ale aj kvôli Tebe to dnes skusim. Ak to bude v tom, tak by to bolo fajn. Nechce sa mi verit zeby to bolo v Hall senzoroch, kedze to zrazu chvilu ide bez problemov.
11 apríla, 2015 o 6:05 am #5437pivnicek
Účastník (Participant)Vychadzam z toho co pisu na eclipsebikes:
NOT compatible with Cyclone motor kits which include Kelly controller.
http://www.eclipsebikes.com/cyclone-ebike-twist-throttle-p-985.htmlAle je pravda, ze ja mam inu plynovku, ktora je urcena pre Kelly:
http://www.turbobikekit.com/electric-electronic-parts-voltage/motor/Throttle-for-cyclone-Kelly-controller-motorsKed som kupoval Kelly, tak som si objednal aj tuto plynovku, zatial nevyskusana:
http://kellycontroller.com/throttle-hall-5v-twist-gripwuxing-p-134.html11 apríla, 2015 o 6:47 am #5439bob
Účastník (Participant)Pivnicek
Tak to je přesně i můj případ, jenže mně to dělá už i s tempomatem a to nepředpokládám že by byl vadný jelikož pruběh napětí odpovíná měřeným hodnotám.
Při jízdě na tempomat je plynovka mimo provoz.
Nějak mně nenapadá jiné vysvětlení něž vada hall sond a nebo vada řj. kelly.
Na druhou stranu pokud to vyzkoušíš a budeš mít pravdu tak to bude dobré protože u kámoše mám ůplně novou plynovku, jen je na 48V což uparvím tím předřadným odporem aby to bylo na 36V. -
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre