Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce

Domov Diskusné Fóra Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov Ostatné Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 78 )
  • Autor
    Príspevky
  • #5330
    LuboN
    Účastník (Participant)

    LVC je „low voltage cutoff“ – vypnutie pri nízkom napätí. Je to funkcia ktorá sa nachádza napr. aj v BMS a cieľom je vypnúť skôr ako dôjde k prílišnému vybitiu batérie. Na rozdiel od BMS v RJ sa táto hodnota dá nastaviť nakoľko RJ je navrhnutá pre prácu s batériami s rôznym napätím. To čo popisuješ ale asi LVC nebude… Napriek tomu nezaškodí skontrolovať nastavenia RJ – najlepšie všetky…

    #5331
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Je potreb kupit original kabel kelly USB-serial? Alebo si vystacim s obycajnym serial-serial do stareho compu so seriovym portom?

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom pivnicek.
    #5333
    klotas
    Účastník (Participant)

    LuboN : moc si ma nepotesil,teraz sa budem muset zapodievat reklamaciou . tebe to ide uplne rovno? nepametas si ked si to mal este bez vypletu ako to slo? lebo mne to proste hadze . najhorsie je ze sme odjebali konektory aby sme vobec vyskusali a teraz padla zaruka hh .) ale zas to nema s konektormi nic je to chyba asi vtych odliatkoch kto vie. dufam ze ma crystalyte europe neposle niekam…

    #5334
    bob
    Účastník (Participant)

    Pivnicek
    Pokud jdi ještě nic v řj. kelly nenastavoval tak rozsah napětí tam je nastaven z výroby 18-60V tak že tím to nebude. Leda že by se v tom někdo před tebou šťoural.
    Kdyby jsi někde pátral dál po příčinách tak dej tady každopádně vědět protože asi nebudem jediní komu se něco takového děje či dělo.
    V těch našich motorech jsou teplotní bimetaly a když se dostane teplota na rozhraní vypnuto zapnuto pak to může cukat.
    Pokud ti začala blikat červená dioda bylo by dobré kdyby si napsal jak blikala.
    Pokud třeba blikala v tomto režimu . . . . . . . . . třikrát pak mezera a zase třikrát pak je to něco s ovládačem plynu nebo je zkratován obvod. Vypnutí a zapnutí tl na plynovém ovládači tuto poruchu vyruší.
    Napiš v jakém režimu ti to blikalo, mně to totiž neblikalo vůbec.

    #5336
    bob
    Účastník (Participant)

    Klotas
    Píšeš do jiného tématu zde se řeší vypinání řj kelly:-)
    Pánové snažte se držet daného tématu a nemíchejte do toho témata jiná pak se diskuse stává nepřehledná a nemusí se dostat tomu komu je to určeno jelikož třeba ho zadané téma nezajímá.

    #5352
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Bobe, mam plynovku od cyclone. RJ Kelly. Kdesi som cital, ze tie plynovky nemusia byt kompatibilne. Tak je tu moznost aj toto. Mam aj druhu plynovku – celoruckovu ako na motorke. Este som ju nevyskusal. Ak vyskusam, napisem. Teplotou motora sa mi to nezda byt. Bolo vonku velmi chladno, okolo 5°C. A nevsimol som si zeby bol motor horuci. Praveze to chvilku slo perfektne aj pri prudkom zrychlovani a potom dlho nic a ani potom stale nic. Nemyslim si ze je to prehrievanim. Ta plynovka by to mohla byt…

    #5355
    bob
    Účastník (Participant)

    Je to docela možné, je tam hall snímač a ten může dělat neplechu.
    Dej vědět jak to odzkoušíš.

    #5426
    bob
    Účastník (Participant)

    Pivnícek
    Tak je to v čudu, při dnešním výletě se to pohnojilo skoro úplně.
    I na lehkém převodu při rozjezdu to cuká a pak se to vypne, dělá to dokonce už i na tempomatu.
    A to bez rozdílu jak přidávám plyn pomalu či rychle je to jedno.
    Z toho cukáni ususzuji že prevděpodobně jsou v háji hall sondy na motoru.
    Nedokáže to vyjet ani dvoumetrový kopec bez rozjezdu.
    Pokud se to podaří rozjet a dostat do otáček pak to jede jak ďas ale jen po rovině.
    Vím jistě že když to bylo nové tak to táhlo dobře i v poměrně nízkých otáčkách.
    Teď jde o to kde sehnat nové hall sondy, to bude docela oříšek.

    #5427
    uzivatel
    Člen

    cav bobe,
    viem urcite ze niektore regulatory tusim aj magic vie fungovat aj bez hallov. Potom je rozdiel len v tom ze sa to samo o sebe nevie rozbehnut, ale ak to roztocis tak sa to nabehne a uz to frci…..

    #5428
    uzivatel
    Člen

    bobe tu je cast z navodu MAGIC

    3.Jak postupovat při selhání hallových senzorů v motoru: pokud jednotka detekuje chybu hall
    senzorů v motoru, signalizuje to 2x pípnutím a automaticky přejde do režimu kontroly bez sond.
    Jednotka v tomto režimu umí rozjet i stojící motor, (u starších jednotek to nebylo možné) nicméně
    rozjezd není tak plynulý jako s hallovými sondami a může docházek k cukání – to je v tomto režimu
    zcela normální. Také maximální rychlost motoru je bez sond o něco nižší a motor může být
    hlučnější.

    ale mal by ist

    #5429
    bob
    Účastník (Participant)

    To je sice hezké ale my máme s pivnickem motory cyclone s řj. kelly.
    Dále máme volnoběžky a tak motor ani pedalama neroztočíš:-)
    Vadná může být jen třeba jedna hallovka

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5433
    LuboN
    Účastník (Participant)

    RJ Magic má aj bezsenzorový mód, ostatné RJ bez neho s vadnou hall sondou proste nefungujú (napr. Kelly). Hall sondy je možné premerať multimetrom, to by som skúsil ako prvé. Kúpiť sa dajú v eshopoch s elektronickými súčiastkami alebo ako náhradný diel od dodávateľov motorov pre bicykle. Inak vďaka spoločne vedenej kabeláži môžu indukovať prúdové špičky vo fázach napätie vo vodičoch hall sond. To môže viesť k poškodeniu hall. Ideálny by bol odtienený káblik pre hall sondy. A samozrejme odchádzajú na teplotu.

    #5436
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Bobe, je mo to luto. Mne to robi uplne rovnako. Ci kopec, ci nekopec. Potom sa zrazu rozbehne a ide chvilku pekne. Ani nieje zahriaty. Ja len dufam, ze je to tou plynovkou. Cice som to nemal v plane, ale aj kvôli Tebe to dnes skusim. Ak to bude v tom, tak by to bolo fajn. Nechce sa mi verit zeby to bolo v Hall senzoroch, kedze to zrazu chvilu ide bez problemov.

    #5437
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Vychadzam z toho co pisu na eclipsebikes:
    NOT compatible with Cyclone motor kits which include Kelly controller.
    http://www.eclipsebikes.com/cyclone-ebike-twist-throttle-p-985.html

    Ale je pravda, ze ja mam inu plynovku, ktora je urcena pre Kelly:
    http://www.turbobikekit.com/electric-electronic-parts-voltage/motor/Throttle-for-cyclone-Kelly-controller-motors

    Ked som kupoval Kelly, tak som si objednal aj tuto plynovku, zatial nevyskusana:
    http://kellycontroller.com/throttle-hall-5v-twist-gripwuxing-p-134.html

    #5439
    bob
    Účastník (Participant)

    Pivnicek
    Tak to je přesně i můj případ, jenže mně to dělá už i s tempomatem a to nepředpokládám že by byl vadný jelikož pruběh napětí odpovíná měřeným hodnotám.
    Při jízdě na tempomat je plynovka mimo provoz.
    Nějak mně nenapadá jiné vysvětlení něž vada hall sond a nebo vada řj. kelly.
    Na druhou stranu pokud to vyzkoušíš a budeš mít pravdu tak to bude dobré protože u kámoše mám ůplně novou plynovku, jen je na 48V což uparvím tím předřadným odporem aby to bylo na 36V.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 78 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.