Dusan ma pravdu. Najazdil som uz na Bafangu cca 270km aj na ceste aj v hornatom terene. Vykon 750W je prilis velky a naozaj pre cyklistu staci 250W. Skusal som aj plynovu rukojet. Islo to bez slapania do akehokolvek kopca len sa udrzat na bicykli 🙂 .Prevod pouzivam stale v predu 32Z a vzadu 11-30. Uz aby mi dosiel USB kabel lebo to odstupnovanie je hrozne a furt to treba prepinat a uz na prvom stupni to ma obrovsky vykon a skopne vas to z bicykla ked to zabere do kopca. Nechapem ako niekto moze povedat ze je Bafang lepsi ako Bosh. Na forach sa toho popise. Je silny ale to je vsetko. Elektronika je nevyladena , pre cyklistu nepouzitelna treba to nastavit ako pise Dusan . Zmiernit vykon a ist do max rychlosti lebo inak vas to len stale rozhadze s tempa ako to ubere potom zasa prida a zasa ubere. A este. chcelo by to prerobit ram a posunut to cele k stredu aby tam vosiel aspon dvojprevodnik 32Z+42Z napriklad. Ale potom z toho ramu to uz naspat nevyuzijete na normalny bike. Napadla ma este jedna vec objednal som si u cinana nabijacku na 12S LiPol. Nabija to bez balancera na 50,4V. Dava 4A a je pomerne lacna. Je to len na nudzu ak niekde cestuje s bikom a potrebujete dobit baterku. tu je link ak by niekto chcel. http://www.aliexpress.com/item/12S-48V-50-4V-CV-4amp-Li-ion-LiPoly-Battery-Charger-Aluminum-Casing-Electric-Bicycle-Charger/32220991084.html
Mam ju doma ide. Dosla za cca 2 tydne.
Ono mas pravdu ze vyjdem vsetko aj na 48Z prevodniku lebo ten motor je silny no nie na nejakej slusnej kadencii. Ak chces kadenciu musis ist rychlejsie. Ale uz aj ja uvazujem ze kupim ten lacny prvodnik zo stranky co pisal MarekSk. Tam stoji 10dolarov ale postovne je 20 dolarov. Ta 44Z by mohol byt kompromis
Dik ze si mi dal za pravdu. To nastavenie jednotky nie je povedal by som pre tych co pedaluju aktivne. Tam by sa hodila vykonova regulacia kde si nastavis urcity stupen vypomoci. Da sa ale aj s tymto nastavit co potrebujem len musim viac tukat hore dole. Skusim si to neskor preprogramovat. A s tymi prevodmi tiez suhlasim . Ja som si urobil pilu v predu 32Z a v zadu mam 11-30 a to je dost pomale ale hlavne retazova linka je na najvyssom stupni uz dost sikmo. Tak niekde som videl najmensiu moznu pilu 41Z ta by bola OK alebo ta tvoja 42Z. Inak za kolko si kupil aj s postovnym ten prevodnik a kde? . Este posielam foto mojho noveho prevodnika.
Vlastne ano sprava sa to ako tempomat . Mas rozne stupne zatazenia a podla toho vies ist. Na rovinke ak chces ist trebars ako ja dnes rano do roboty 45km/h tak z piatich stupnov to dalo na 3-ke cca 43-45km/h . A ked som slapol na to silne tak spotreba bola aj nula. A ked sa mi nechcelo snazilo sa mi to udrziavat tu rychlost. Ale POZOR to bolo na myslim 15Z zubovom koliesku v zadu (v predu mam zatial original 48Z). Ked som prehodil na 17Z koliesko tak uz pri 3-jke neudrziaval 43-45 km/h ale menej cca 38km/h. On vyhodnocuje podla mna len ten krutiaci moment na velku pilu. Cize kazdy stupen PAS pomoci ide do urcitej rychlosti a urcitej sily. Da sa stym hrat do nemoty :). Ale poviem Vam ze je to silny motor. Sice ja dost slapem no nie je problem po rovine so slapanim ist 55km/h. Ako maly skuter . A zatial je tichucky. Do roboty mam 13km a jeden kratky kopec cca 500m kde rychlost neklesla pod 35km/h na 3-ke z piatich stupnov PAS. Cele som to dal asi za 18minut.
Kupil som od Pivnicka adapter na Bafang. Nemal som este poriadny prevodnik tak som to jazdou neodskusal ale pasuje dobre iba strednu dieru som musel malicko zvacsit cca 0,2mm aby to coslo na volnobezku. Vsetko ostatne sedi. Bude treba dat este asi 2mm podlozku aby retaz nesuchala o motor . Co sa tyka Bafangu tak som z toho trocha sklamany lebo nefunguke PAS ako som si predstavoval. Dosiel mi uz naprogramovany s 0-9 . Torgue senzor tam sice nejaky je ale ten nesnima to ako silno ja tlacim do pedalov ale to ako tazko motor musi tahat. Pre cyklistu je to dost neprijemne lebo ak zatlacim viac, motor prestava pomahat . Aby som to vysvetlil. Povedzme ze idem na 1. stupni a slapem po rovine. Rozbehne ma to na cca 13km/h .Pri danej rychlosti slapem cca 60 rpm nohami ale to neviem presne. Rychlejsie uz to nepojde iba ak prehodim zasa na tahsi prevod o jedno dole a potom zisti ze to ide tahsie a znova prida na cca 16km/h a tak dalej. Treba to asi nejako nastavit soft riadiacej jednotky. Dnes som sa povozil na bycylkli so stredovym motorom Yamaha . Tak to bola ina kava . Motor sa spraval presne tak ako si pomoc predstavujem . Ak slape clovek malou silou pomaly dava primeranu silu . ak zisti ze chcem zrychlit a zatlacim viac tak umerne pridava aj motor .Ak uberiem silu uberie to . Proste parada. Bafang aspon ten s mojim nastavenim tomu nesiaha ani po clenky. Este k Bafangu. neprestane to hnd tocit motorom ak ja prestanem . Trva to niekedy aj 1,5sekundy. Motor je silny a niekdy to nieje najlepsie. Ak nahodou niekto ma ine skusenosti s tym rad by som ich pocul.
Prepac mne to nevychadza ako tebe. Povedzme ze zaplatis 412€ s postovnym . Ale kde je clo aj DPH. Ved len DPH vyjde na 86€ a to neviem ci pri takej sume nedaju aj CLO. Cize ta to vyjde cca 500€ bez CLA
Neda mi, musim prispiet. Som tak trocha RC modelar a pouzivam len tie cinske lipolky. Ano su roznej kvality ale z Hobbykingu Turnigy , Zippy su celkom dobrej kvality a najlpsie asi Rhino. Pravdou je za ak chces aby ti co najdlhsie vydrzali tak najlepsie s malymi odbermi. Ale nie 2C. Ja pri lietadlach idem minimalne na 20C kapacity LiPol napr. mam 800mAh beriem z nej 35A co je cca 40C a ide mi uz druhu sezonu. Nafukla sa ale ide. To je ale extrem. To nehovorim o nabijani ze ich nabijam rychlo. Niekedy aj 5C. bezne 2C. tym vsetkym som chcel povedat ze kludne do 10C pri vybijani by nemal byt problem a mali by vydrzat aj tri roky. Oni tie LiPolky aj ked stoja rychlo stracaju kapacitu a mozete ich skladovat ako chcete.
a nemohol by tam byt dvojtanier 46T na 32T . Bola by velmi prekrizena retaz ? aj tak na velkom tenieri by kazdy tocil spodne male kolecka a na malom 32T by zasa tocil vrchne. Tak sa pytam tych co to maju dalo by sa to ?
Ja nerozumniem preco az 7S Staci aj 2x6S to je 4,2Vx12clankov je 50,4V a vybijat by ich mohol ak ich chce mat co najdlhsie na cca 3,4V na clanok t.j. 3,4×12 je 40,8V . A baterka bude vazit cca 4kg pri 16Ah 48V a cene 200€ alebo ak chce kapacitu 32Ah tak 8kg. Staly prud je na baterkach 10C co je 160A mu bude bohate stacit.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 31 )