Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 53 )
  • Autor
    Príspevky
  • #5623
    autofelicia
    Účastník (Participant)

    Parada Dusan . Aj ja to potrebujem nastavit. A kde si zohnal ten USB kabel?

    #5624
    dusan
    Účastník (Participant)
    #5626
    roman
    Účastník (Participant)

    dnes som konečne urobil skušobnu jazdu na bafangu, po lese a hrebeni inovca asi 60 km a prevysenie okolo 1400m. v ruksaku som mal druhu baterku, cyklon mi jednu vzdy spotreboval na rovnakej trase, ale bafang nie.čiže spotreba je nižšia, čo ma teší.
    motor pracuje v inom režime ako cyclone, ale da sa na to zvyknuť.PAS setrí energiu aj moju pravu ruku, max uroven dopomoci davam 3, neviem kolko je to amper
    a v stupaniach nad 25% pridam pačkou, nad 30 už iba pačkou preveseny cez riadidla.
    v skratke : cyclone bol dobrý včera
    dnes je lepší bafang
    ak sa zajtra objaví niečo lepsie, bafang pojde z domu. ale zatial nie. je dobry:

    prevodník 38z a kazeta 11-36 su v pohode, mohol by byť i 40-42z prevodník, pokial niekto nejazdi velmi strme kopce v terene.

    #5627
    bob
    Účastník (Participant)

    On je i rozdíl když krmíš jen 750W motor a 1680W motor, pak je přirozeně u BBS spotřeba nížší.
    Ovše BBS nevyjede to co cyclone 1680W:-)

    #5636
    roman
    Účastník (Participant)

    bob, ten motor skus vyskusať, fakt ide dobre a jeho výkon je pre mna dostatočny. necakal som to, prijemne prekvapenie.

    #5638
    bob
    Účastník (Participant)

    Už jsem ho vyzkoušel, jediná výhoda oproti cyclonu je tichý chod.
    Pro mé potřeby to není jelikož já špat nemůžu a tak tam kde mně vyveze cyclon mně BBS nevyveze.
    Ovšem pro toho kdo šlape je to dobrá volba.

    #5639
    dusan
    Účastník (Participant)

    Roman toto sú výrobné nastavenia našich Bafangov, to znamená na úrovni 3, ideš na 64% z 25A, 16A x 48V, max 768W a kadencia je nastavená cca do 52% zo 100max rpm pri zatazeni, do 52 otacok asistuje.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5644
    dusan
    Účastník (Participant)

    Osobne, mi viac vyhovuje nastavenie s nižším výkonom a v celej škále otacok. Na pôvodnom nastavení sa mi nepáčil príliš vysoký výkon už pri najnižšom stupni a následne skokovite regulovanie výkonu. Tiež obmedzenie otacok bolo neprijemne a vyžadovalo neustále prepínanie úrovni. To nepridalo na komforte ani spotrebe.
    Preto som odstupnoval úrovne pre nižší výkon a asistencia beží viacmenej stále. Batériu najviac vycerpavaju vysoké odbery, preto sa mi znížila spotreba.
    Nastavenie sa približuje logike pedelcom Bosch či Yamaha, vykonovo ale niekde úplne inde.
    Experimentujem ešte s parametrom “Work mode” čo je výkon definovaný na jednu otacku stredu. Tým by teoreticky bolo možné simulovať torque senzor.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5802
    marekSK
    Účastník (Participant)

    Dusan …z akého kúta Slovenska si ? …chcel by som poštelovať mojho Bafanga BBS 02 a opýtat sa na nejake podrobnosti ….

    #5804
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ahoj Marek, som z BA.
    Ako tu už písal autofelicia, viacerým vadí Bafang správanie, presnejšie v prípade PAS asistencie. Problém je konštrukčný a to, že snímač sa nachádza za volnobezkou. V prípade, že by si instaloval ďalší snímač, na strede, firmware by bol možno ochotný simulovať torque sensor.
    To znamená, keby si chcel so súčasnou konštrukciou kopírovať povedzme kadenciu, nebolo by tam obmedzenie výkonu keďže motor a snímače sú viacmenej previazané.
    Jedna možnosť by bola umiestniť snímač na stred, v konfiguracnom programe je možnosť voľby PAS senzoru. Neviem ale ako v praxi by to išlo.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5806
    dusan
    Účastník (Participant)

    Môj osobný názor, ebike bez torque senzoru je pre cyklistu o ničom.
    To je niečo čo vedia ponúkať iba prestížne spoločnosti ako Sunstar alebo potom hotový bajk ako Bosch, Yamaha…
    Totižto vyrobiť bajk a kit, ktorý vydrží niečo a jazdec s motorom je rozumne synchronizovany nie je hračka.
    A pokiaľ si niektorý myslia, že potrebujú viac ako 250W, sú na omyle. Výkon je možno vhodný na dosiahnutie vysokej rýchlosti. Už 25km/h je slušná rýchlosť na orientáciu. V teréne 250W je akurát, možno by som ešte diskutoval na tému píla v prípade Bosch ale máme tu aj Yamahu s klasickou pílou a teda voľbou na jazdcovi.
    Ak niekomu predsa len nestačí ani hore uvedená ponuka
    http://justebikes.co.uk/shop/rotwild/

    #5808
    uzivatel
    Člen

    Cav dusan
    Ja mam doma toto: http://www.agogs.cz/uphill
    Vobec na nom nejazdim …obcas moj syn ho vezme….je to uplne nahovno a hlavne ten slavny torque senzor v nom je najhorsí v spojeni so sprostym programom v RJ …proste hroza…..Odporucam to len najhorsiemu nepriatelovi.

    AGOGS Uphill MTB nabízí unikátní systém řízení díky torznímu sensoru ve středovém složení, který neustále snímá tlak jezdce na levou i pravou kliku. Tím se přesnost dávkování elektrické síly vyrovná systémům se středovým motorem (i v případě pomalé technické jízdy) se zachováním všech výhod motoru v zadním náboji.

    #5811
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    Ty Dusan toto co si nazdielal vyzera ale strasne dobre.
    Uplne ako klasicky MTB a pritom ebike? Super

    #5812
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Ideálny systém tak skoro asi existovať nebude, žiadny senzor ani mikroprocesor nevie bez toho aby som niečo nastavoval čo vlastne chcem/potrebujem v danej chvíli počas jazdy… Pokiaľ je výkon regulovaný skutočným torque senzorom, aj tak musím nastavovať silu prípomoci aby som dosiahol mnou požadovaný pomer vlastnej sily k motoru… Plynová rukoväť by bola ideálna, keby tá ruka nemala na starosti aj niečo iné… Takže ja si poprosím myšlienkou ovládanú RJ aby som mal ruky voľné a motor pracoval presne tak ako si ja prajem a potrebujem 🙂

    #5813
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Zmobilu, akurát to si nikto z nás nekúpi…

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 53 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.