Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 496 až 510 (z celkového počtu 546 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Cyclone prestavba #3052
    bob
    Účastník (Participant)

    Teda řekové chtějí nějak moc za dopravu

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3047
    bob
    Účastník (Participant)

    Nevlezlo, ta brašnička má jen 3cm šířku což je dost málo.
    Tato by byla lepší
    http://www.cykloplus.cz/brasna-do-ramu-force-velka-vyztuzena-cerna/d-30183/

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 8 months používateľom bob.
    odpoveď na: Cyclone prestavba #3041
    bob
    Účastník (Participant)

    Dokonce jsou tam levnější jak angláni, nevíš na kolik vyjde dopravné?
    Jen ta řečtina je dost nesrozumitelná:-))

    odpoveď na: Bosch mid drive #3038
    bob
    Účastník (Participant)

    Nejsou to špatná elektrokola ale do náročného terénu to moc není.
    K rajtování po lese by se spíše hodil odolnější a prověřený cyclone.
    Sice má ocelovou převodovku ale jednou za dva roky uděláš proplach jak u auta a není co řešit.
    I náhradních dílu je celkem dostatek.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3034
    bob
    Účastník (Participant)

    My jim říkáme „papoušci na žiletkách“ :-))
    Jinak já mam u baterky 30A nožovou autopojistku a kupodivu drží dobře.
    http://www.torioplus.cz/zbozi/plocha-30a/
    Měření odběru by mělo být u všech elektrokol standartně.

    odpoveď na: Kto mi pomôže s prestavbou ? (cyclone) #2972
    bob
    Účastník (Participant)

    Pochybuji o tom že by se někdo pustil do úhlového převodu.
    Dej to do rubriky BAZAR ve foru to brzy zapadne.

    odpoveď na: Kto mi pomôže s prestavbou ? (cyclone) #2970
    bob
    Účastník (Participant)

    No nevím jestli je dobé řešení další převody.
    Zkusil bych inzerci, tento motor by se hodil někomu na lehotříkolku.
    Dej to sem na stránky http://www.nakole.cz/diskuse/
    včetně fotek a napiš že je to vhodné na lehokolo a nebo lehotříkolku.

    odpoveď na: Kto mi pomôže s prestavbou ? (cyclone) #2968
    bob
    Účastník (Participant)

    Osobně bych to co máš nejspiš prodal a přídil si tuto sadu
    http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1680-watt-ebike-p-1073.html
    Rozhodně se lépe hodí k tomu kolu co máš a výkon je dstatečný.
    Je to ovšem na tobě.

    odpoveď na: Kto mi pomôže s prestavbou ? (cyclone) #2967
    bob
    Účastník (Participant)

    Vem ty kliky a přilož je k motoru, pokud bude motor kliky přesahovat tak je to špatně a budeš k tomu potřebovat nový střed prodloužený.
    Tady najdeš co vše k tomu budeš potřebovat.
    http://www.cyclone-tw.com/order-3chain.htm
    Jinak pokud nebydlíš v dosahu mého města těžko bych mohl pomoci.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2959
    bob
    Účastník (Participant)

    Máš dvě možnosti, silnější přímý motor nebo středový. přímý motor značnou část energie jen přemění na teplo a proto je značně plýtvavý s energií.
    Středový motor je dobrá volba a výkon 720W (cyclone) respektive 750W (8FUN) je dostačující.
    Další aspekt je napájení, 8FUN potřebuje k výkonu 750W 48V čímž se vše prodražuje a zvyšuje váha.
    Navíc 8FUN má jen jednotác a integrovanou řj. což je náchylnější k přehřívání potažmo k jejímu vypinání.
    Oproti tomu cyclonu 720W stačí pro tento výkon 36V a navíc má trojtác z něhož jeden je použit pro pohon řetězem od motoru.
    Vyjde to levněji než 8FUN, nevýhoda cyclona – je hlučnější chod i když 8FUN není taky tichý.
    Na těchto stánkách i jinde najdeš dost informací aby jsise rozhodl dle svého uvážení.

    odpoveď na: Prestavba cross-motorky na elektro-enduro #2954
    bob
    Účastník (Participant)

    Investice do dvou přímých motoru a dual řj. bude v konečném důsledku vyšší jak ivestice třeba do cyclona 1260W.
    Účinější je rozhodně středový pohon a je lhostejné zda je kolo odpružené či nikoliv.
    Napájení rozhodně 36V jako minimum.
    To není kompromis ale zbytečně vyhozené prachy. Přímé motory značnou část energie jen protopí.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2952
    bob
    Účastník (Participant)

    Jednoduše tak že výstupní konektory z baterie přizpůsobiš konektorům na nové řj.
    Pokud by jsi chtěl silnější motor (500W) nebo více je nutné vědět kolik je ta tvoje baterie schopna dát provozní proud.
    Silnější motor si bude brát klidně i 20A při plném výkonu a pokud ho baterie nedá pak to BMSko nebo řj. vypne.
    Většina sad na přestavbu je typu pedelc a tak ti stejně vypne asistenci při rychlosti 25km/h.
    Pokud chceš vyšší rychlost tak se musíš dát cestou bastlení:-)

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2949
    bob
    Účastník (Participant)

    Z toho slabého motoru už toho více asi nedostaneš. Pokud řj. kelly nemáš tak její nákup by se asi moc nevyplatil.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2947
    bob
    Účastník (Participant)

    Nikoliv, baterie by se neměla nechávat vybitá!!! Navíc by se neměla vybíjet až „do dna“.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2946
    bob
    Účastník (Participant)

    Ty diody slouží k informaci o stavu baterie (nabití). Rozhodně to není žádný přepínač výkonu.
    Ten káblík odpoj a vyhoď, tedy pokud ho nepoužiješ na něco jiného.
    Pokud máš programovatelnou řj. pak jde nastavit cokoliv.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 496 až 510 (z celkového počtu 546 )