Reakcie
-
AutorPríspevky
-
bob
ÚčastníkTeda řekové chtějí nějak moc za dopravu
bob
ÚčastníkNevlezlo, ta brašnička má jen 3cm šířku což je dost málo.
Tato by byla lepší
http://www.cykloplus.cz/brasna-do-ramu-force-velka-vyztuzena-cerna/d-30183/-
Táto odpoveď bola upravená pred 11 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
bob.
bob
ÚčastníkDokonce jsou tam levnější jak angláni, nevíš na kolik vyjde dopravné?
Jen ta řečtina je dost nesrozumitelná:-))bob
ÚčastníkNejsou to špatná elektrokola ale do náročného terénu to moc není.
K rajtování po lese by se spíše hodil odolnější a prověřený cyclone.
Sice má ocelovou převodovku ale jednou za dva roky uděláš proplach jak u auta a není co řešit.
I náhradních dílu je celkem dostatek.bob
ÚčastníkMy jim říkáme „papoušci na žiletkách“ :-))
Jinak já mam u baterky 30A nožovou autopojistku a kupodivu drží dobře.
http://www.torioplus.cz/zbozi/plocha-30a/
Měření odběru by mělo být u všech elektrokol standartně.bob
ÚčastníkPochybuji o tom že by se někdo pustil do úhlového převodu.
Dej to do rubriky BAZAR ve foru to brzy zapadne.bob
ÚčastníkNo nevím jestli je dobé řešení další převody.
Zkusil bych inzerci, tento motor by se hodil někomu na lehotříkolku.
Dej to sem na stránky http://www.nakole.cz/diskuse/
včetně fotek a napiš že je to vhodné na lehokolo a nebo lehotříkolku.bob
ÚčastníkOsobně bych to co máš nejspiš prodal a přídil si tuto sadu
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1680-watt-ebike-p-1073.html
Rozhodně se lépe hodí k tomu kolu co máš a výkon je dstatečný.
Je to ovšem na tobě.bob
ÚčastníkVem ty kliky a přilož je k motoru, pokud bude motor kliky přesahovat tak je to špatně a budeš k tomu potřebovat nový střed prodloužený.
Tady najdeš co vše k tomu budeš potřebovat.
http://www.cyclone-tw.com/order-3chain.htm
Jinak pokud nebydlíš v dosahu mého města těžko bych mohl pomoci.bob
ÚčastníkMáš dvě možnosti, silnější přímý motor nebo středový. přímý motor značnou část energie jen přemění na teplo a proto je značně plýtvavý s energií.
Středový motor je dobrá volba a výkon 720W (cyclone) respektive 750W (8FUN) je dostačující.
Další aspekt je napájení, 8FUN potřebuje k výkonu 750W 48V čímž se vše prodražuje a zvyšuje váha.
Navíc 8FUN má jen jednotác a integrovanou řj. což je náchylnější k přehřívání potažmo k jejímu vypinání.
Oproti tomu cyclonu 720W stačí pro tento výkon 36V a navíc má trojtác z něhož jeden je použit pro pohon řetězem od motoru.
Vyjde to levněji než 8FUN, nevýhoda cyclona – je hlučnější chod i když 8FUN není taky tichý.
Na těchto stánkách i jinde najdeš dost informací aby jsise rozhodl dle svého uvážení.bob
ÚčastníkInvestice do dvou přímých motoru a dual řj. bude v konečném důsledku vyšší jak ivestice třeba do cyclona 1260W.
Účinější je rozhodně středový pohon a je lhostejné zda je kolo odpružené či nikoliv.
Napájení rozhodně 36V jako minimum.
To není kompromis ale zbytečně vyhozené prachy. Přímé motory značnou část energie jen protopí.bob
ÚčastníkJednoduše tak že výstupní konektory z baterie přizpůsobiš konektorům na nové řj.
Pokud by jsi chtěl silnější motor (500W) nebo více je nutné vědět kolik je ta tvoje baterie schopna dát provozní proud.
Silnější motor si bude brát klidně i 20A při plném výkonu a pokud ho baterie nedá pak to BMSko nebo řj. vypne.
Většina sad na přestavbu je typu pedelc a tak ti stejně vypne asistenci při rychlosti 25km/h.
Pokud chceš vyšší rychlost tak se musíš dát cestou bastlení:-)bob
ÚčastníkZ toho slabého motoru už toho více asi nedostaneš. Pokud řj. kelly nemáš tak její nákup by se asi moc nevyplatil.
bob
ÚčastníkNikoliv, baterie by se neměla nechávat vybitá!!! Navíc by se neměla vybíjet až „do dna“.
bob
ÚčastníkTy diody slouží k informaci o stavu baterie (nabití). Rozhodně to není žádný přepínač výkonu.
Ten káblík odpoj a vyhoď, tedy pokud ho nepoužiješ na něco jiného.
Pokud máš programovatelnou řj. pak jde nastavit cokoliv. -
Táto odpoveď bola upravená pred 11 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
-
AutorPríspevky