Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 511 až 525 (z celkového počtu 546 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2937
    bob
    Účastník (Participant)

    Ano můžeš pájet ale dej maximální pozor na zkrat jakéhokoliv kabelu!!!

    odpoveď na: Prestavba cross-motorky na elektro-enduro #2929
    bob
    Účastník (Participant)

    Ja bych ti spíše doporučil motor co má Roman cyclone 1680W. A i jeho úpravy (jiné volnoběžky atd.). I když na ten skro motorkový rám by šel i některý ze silných 2400W nebo 6kW motor. Ty se dají sehnat ale jen v číně.

    http://www.cyclone-tw.com/order-3chain.htm

    Taky by to dost žralo tak že raději cyclon 1680W a bateie bych doporučoval pro vysiké proudové odběry třeba tyto
    http://www.i4wifi.cz/Baterie-a-nabijeni/prumyslove-LFP-baterie/Lithium-High-Power-Battery-12V-40Ah-WB-LP12V40AH.html
    Nevýhoda je velká váha.

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2927
    bob
    Účastník (Participant)

    Tak jak to máš nově nakreslené by to mohlo fungovat za předpokladu že ten vypínač snese vyšší proudy.
    Kolik z toho vlastně bude odebírat? 15-20A?
    Vnitřní zapojení BMS je nepodstatné. Hlavní je nepoplest polaritu jednak konektoru nabíječky a jednak konktoru k řj.
    Vše raději na prázdno několikrát proměřit a propísknout. Jediný omyl vše zničí!!!!!!

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2919
    bob
    Účastník (Participant)

    Pozor, středový kolík konektoru nabíječky je +pol nikoliv -pol.
    Č1 bude tedy -pol a Č2 bude +pol
    +pol jde přes tu elektroniku přímo na +pol baterie, na to BMS + pol nejde.
    Ten černý tenký je jen zem did. pnelu a nikam jinam nejde.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 9 months používateľom bob.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #2910
    bob
    Účastník (Participant)

    Domnívám se že vypínač asi těžko využiješ jelkož jak vidím nová baterie má jen vývod na nabíječku a silové kabely k řj.
    Silový kabel bych ti na ten vypínač nedoporučoval zapojovat jelikož by to asi nepřežil. Jeho kontakty nejsou dimenzované na vysoké proudové zatížení.
    Například tato baterie má zvlašť vývody kde se elektronicky zapíná silový výstup.
    http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/2-2-Li-ion-a-LiFePO4-akumulatory/5/83-Akumulator-LiFePO4-36V-15Ah
    Ty to na té nové nemáš.

    odpoveď na: rekuperácia #2895
    bob
    Účastník (Participant)

    Ja přepínám mezi třemi aku, 2 kusy 15Ah/36V lipolky (skládané nové).
    1 kus li-mn 18Ah/36V z linergy třetí rok v provozu.
    Tak mám jistých 45Ah pro dálkové jízdy.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2888
    bob
    Účastník (Participant)

    S rámem ti neporadím na to nemám přehled. Co se týká motoru tak si myslím že středový motor 720W je plně dostačující pro člověka který ještě může poměrně dobře šlapat. Nakonec určitě stačí i pro ty co již nemohou šlapat. Dost se divím proč se každý snaží hnát za co nejvyšším výkonem. To obnáší taky velkou spotřebu a vše jen prodražuje, vyšší kapacita a napětí baterií i vyšší váha. Proto je dobře si to promyslet a až poté nakupovat.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2854
    bob
    Účastník (Participant)

    Musíš zkusit zadat czech republik a potom pokud to pujde tak uvést slovakia v dalším vyplňování adresy.
    Jinak polož dotaz přímo u linergy.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2770
    bob
    Účastník (Participant)

    Chlazení řj. kelly umístěné v rámové brašně pomocí ventilátoru 12V.
    Na zadní ploše kelly je našroubován nasivní žebrový chladič.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 10 months používateľom bob.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Cyclone prestavba #2761
    bob
    Účastník (Participant)

    Mohl by jsi to své elektro nafotit a hodit sem pár fotek jak to máš provedeno.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2760
    bob
    Účastník (Participant)

    Mám obavu že jen těžko můžeš nahradit origo kuličky. Ja tam mám tento a ještě jsem si pro jistotu koupil jedn navíc do rezervy. http://www.eclipsebikes.com/tooth-cyclone-dicta-motor-freewheel-p-1001.html?currency=EUR
    Nezbyde ti asi nic jiného než objednat nové kolco a to staré bych jim poslal na reklamaci.
    Dojezd na plný plyn zhruba odpovídá. Pokud vložíš i ty kabely do brašny pak by nebylo potřeba je těsnit.
    Jinak se to těsní smršťovačkama. Řj. uzavřená bez chlazení bude fungovat špatně. Já mám na ní našroubován masivní žebrovaný chladič a ještě do té brašny vháním ventilátorkem na 12V vzduch. Kup si to měření a ono tě donutí taky více přišlápnout. Taky je třeba motor držet v patřičných otáčkách a nenechat ho „dusit“, raději přeřadit na lehčí převod a jet pomaleji.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2731
    bob
    Účastník (Participant)

    To kolečko má šroub na inbus a ten je potřeba dotáhnou a taky zaklepnout ten klínek.
    Doporučuji rozhodně pořídit aspoň tento měřič http://www.eclipsebikes.com/power-130a-high-precision-watt-meter-power-analyzer-p-1052.html?currency=EUR
    Jaký máš tedy dojezd? Na 15Ah by jsi měl po rovině pohodleně ujet 45km při 20-25km/h bez šlapání.
    Je jisté že pokud to budeš ždímat na doraz a nebudeš šlapat tak dojezd bude poloviční.
    Udržba spočívá v častém mazáni řetězů (obou) a kontrole vytahání řetězu.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2727
    bob
    Účastník (Participant)

    Není jiný je jen jinak nastaven a to továrně.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2722
    bob
    Účastník (Participant)

    Je to tento
    KBS-L Controllers:
    Download Kelly KBS-L Controllers User Manual V4.1
    Download Kelly KBS-L User Configuration Program Setup V4.1
    Kelly KBS-L Controllers Configuration Program Online Demo/Help

    odpoveď na: Cyclone prestavba #2721
    bob
    Účastník (Participant)

    Bacha na zkratováni s těma drátama vsunutýma do konektoru baterie!!!!!

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 511 až 525 (z celkového počtu 546 )