Reakcie
-
AutorPríspevky
-
dusan
Účastník (Participant)Lifepo by si možno mohol skúsiť vyskladať z týchto článkov
http://eclipsebikes.com/headway-lifepo4-40152s-15ah-p-1053.html
Ale mne osobne neodpovedajú ani z eclipsebikes.com.dusan
Účastník (Participant)Ahoj Bob, predpokladám, že používaš prehadzovacku aj presmykovac. Neviem si dosť jasne predstaviť ako sa tam vojde ešte plynová páčka. Mohol by si urobiť nejaké fotky riadidiel?
dusan
Účastník (Participant)turbobikekit.com – „WE SEND FROM TAIWAN“
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=51316dusan
Účastník (Participant)Bob, môžeš mi prosím ťa odmerať rozteč motora, po dĺžke, od stredu rámu bicykla, na ľavo a na pravo? Súčet by mal byť 16.5cm.
Chcel by som použiť môj súčasný stred, kľuky a pastorky. Najväčší pastorok vymením za nejaký oceľový a RJ Kelly znížim maximálne otáčky na nejaké ľudský zvladatelne. Motor, použijem pravdepodobne 36V, keďže ani tá menšia verzia sa nevojde medzi kľuky. RJ asi Kelly, keďže ten PAS nie je žiadna výhra.dusan
Účastník (Participant)Na Cyclone stránke uvádzajú, že by to mal podporovať interný a Cyclone kontroler.
„PAS and speed limiter don’t work with Kelly controller, only work with cyclone motor built-in controller and cyclone controller !“
http://www.cyclone-tw.com/pas.htm
Pravdupovediac, neviem ako sa to reálne pripája.
dusan
Účastník (Participant)Hmm, tie najmenšie verzie motorov majú 15.7cm,čiže to tam nevojde. To znamená, že je asi jedno akú verziu tam dám. Dočítal som sa, že ten Cyclone PAS sensor má dosť veľké oneskorenie, že vraj až sekundu. Neviem či je nejaká alternatíva. Tiež neviem či je to spôsobené Cyclone kontrolerom alebo senzorom, keďže senzor pracuje len s interným alebo Cyclone RJ.
Tiež sa mi zdá, že po pripojení asistenta už nepracuje plynová páčka, teda neviem či sa dá nastaviť veľkosť pomoci motora.dusan
Účastník (Participant)Rozmyslal som o stavbe pedelca:
1. Cyclone 24V/360W kit s internym kontrolerom a PAS senzor
2. Nepouzit dodanu volnobezku ale retaz pripojit priamo na povodny stred bicykla, najvacsi pastorok (44 zubov)
3. LiPo baterie 7S, pripadne by som mohol experimentovat aj s vyssim napatim
4. Na uchytenie motora nepouzit BB ale uchytit o ram bicyklaViem, ze dlzka vacsich cyclone motorov je 16,5cm ale nepodarilo sa mi zistit aka je dlzka tychto najmensich motorov. Pokial by bola pod 14 cm, mohol by byt motor umiestneny aj v polomere pohybu kluk.
Pohon motora bez volnobezky pre kluky:
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Alebo toto
http://eclipsebikes.com/eclipse-commute-15ah-headway-lifepo4-battery-p-1065.html?currency=EUR
a preskladat do nejakeho rozumnejsieho tvaru 🙂dusan
Účastník (Participant)No jo, Bob ma pravdu, potrebujes 35A trvaly a to budes len na 1680W. Ak chces z toho dat viac potrebujes spicku aj 70A.
Neviem, toto
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__41316__ZIPPY_Compact_5000mAh_7S_25C_Lipo_Pack_EU_warehouse_.html
ma 25C trvaly a 35C spicka. Co ja viem, podelim dvomi aby som sa dostal do reality a mozno by to aj islo. Zobral by som 4ks na skusku, nabijacku
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/7-2-Nabijecky-akumulatoru/5/90-Nabijecka-pro-Li-ion-aku-48V-3A
a nejake balancery na nabijanie. A mozno sa zmestis do 300E. Neskor mozes dat dalsich 200E a doplnit na 48V/20Ahdusan
Účastník (Participant)Ego kit teda pouziva 34 alebo 36,22 zubov.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Ďakujem Bob, Ego kit používa 48V ale ako sme sa tu bavili, je to nevýhodné z hľadiska bateriek. Čítal som niečo ako chlapík používal Ping Lifepo. Dva roky a dosť. Z jeho videí sa mi zdalo, že jazdil okolo domu.
Zhrnutie, batérie sú spotrebný materiál.Cyclone kit je tu od 2009 s minimálnymi úpravami.
dusan
Účastník (Participant)@leiftras
Prečo nie toto?
http://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle-celoodpruzene/195164/cube-ams-100-r.2008.htmlTak či tak si tam budeš dávať „ilegálny kit“ 🙂
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Ahojte, mám otázku. Čo prináša „double freewheel“?
Neviem či mám aktuálnu verziu Ego kit ponuky ale spomínajú tam že to majú osadené „double freewheel“.
Predstavujem si pod tým dve volnobezky. Nerozumiem ale presne interpretácii.Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)To je dosť možné, že ti to stačí pokiaľ ide motor. Zatiaľ jediný seriózny kit čo som našiel je Ego kit. Je pekné sa odviezť niekde ebikom, čo ale keď naspäť to už s motorom nejde.
V prípade Ego kitu, píla pre motor 44 zubov, pre jazdca 36 a 24. To znamená udržať vhodnú kadenciu ako pre motor aj pre jazdca. V prípade poruchy je možné sa dopraviť naspäť bicyklom a nie po svojich.Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)To ano, ja tiež veľmi neverím tým ich pastorkom. Takto tam môžeš dať originál Shimano. Určite to bude lepšie pre reťaz a prehadzovacku.
-
AutorPríspevky