Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 121 až 135 (z celkového počtu 268 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Záhadné vypinání řj kelly při jízdě do kopce #5158
    dusan
    Účastník (Participant)

    Neviem,
    Rozmýšľal si nad niečím ako
    – WOT
    – teplotný snímač v motore, to že motor nie je teply ešte neznamená že snímač nezopol, Cyclone motory sú známe svojim prehrievanim

    Nemám s tým skúsenosti ale
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46222
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=55130

    Neviem či výpadky môžu mať súvis s LiPo bateriami, to znamená dovtedy nebol tak vysoký potenciál prúdu.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5147
    dusan
    Účastník (Participant)

    Jazdím všetko, cyklistické trasy, turistické chodníky, prípadne iba tak hocikade. S 22z pilou, čo nie je možné na Bafang prirobiť lebo je tam 104mm BCD a konštrukčne to nie je možné, nemám problém so žiadnym terénom. Pokiaľ udrzim stabilitu. Bežne sa pohybujem na 100-300W. 300W a správny prevod je už len o otacani pedalov aby nevypol PAS 🙂
    Jazdím v okolí Bratislavy.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5146
    dusan
    Účastník (Participant)

    No práve, ja nekompenzujem prevody výkonom. Čiže na maximálny výkon idem iba pre zabavu. Dnes som skúšal používať len 38z pílu. Na PAS 4-5, 5 je maximum, som sa niekde dostal. Batéria vydržala polovicu.
    Závisí ako jazdí tvoj kolega. Asi sa nedá porovnávať kopec za domom a kopec v horách.
    Reťaz mu padať nemusí keď nemá také veľké rozdiely na kazete, ako som písal. Štandardnú kazetu 11-32 to určite zvláda.
    Chcem tým povedať to že väčšina kitov je prevodovana na cesty pripadne ľahké lesné cesty. Ani Bosch nerobí horské bicykle, ktoré sú 1:1 ku klasickému horskemu. Tá jedna píla tam proste chýba a 250W motor to nevykompenzuje. O tom ma nepresvedcis, keďže to mám n krát vyskúšané.
    Nenamontujem si kit, ktorý ma automaticky, či už prevodmi alebo výkonom obmedzí na cesty pre autá.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5143
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tuto je napríklad jeden z dôvodov prečo som si nevybral Bafang, chlapík jazdí XC, padá mu reťaz a zahrieva sa kontroler. Ja mám síce 3 reťaze ale ani jedna mi nepadá. Nemám totiž kombináciu 32 píla a 11-42 kazeta. Môj kontroler nemeni teplotu vôbec. Bafang kontroler hravo dosiahne 60C a vypne sa.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=62646&start=25#p957068
    Cyclone s integrovanou prevodovkou je širší ako moje GNG. Myslím že k Cyclonu by som nedal 128mm stred. Keby som sa s mojim kitom ešte trochu pohral mozno dám aj 118mm stred. Ak sa niekomu páči viac Cyclone, nech sa paci, sú to vaše kolená.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5137
    dusan
    Účastník (Participant)

    A áno, táto zostava je predovšetkým na dlhé stúpania do kopcov, mám tým na mysli hory, Tatry, Alpy…
    Má zvládať takúto záťaž bez zahrievania sa, za každého počasia a terénu, ľahko servisovatelne i v teréne, s minimálnou spotrebou a váhou, schopná pracovať aj bez dopmoci.
    Po mojich skúsenostiach s podobnými výstupmi, približne viem čo je potrebné. Samozrejme cením si aj vaše hodnotné prispevky 🙂

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5135
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ešte k tej externej prevodovke. Niekomu to môže vadiť, mne to nevadí, je to ľahko servisovatelne. Mám rád jednoduché veci.
    Niektorí ľudia bežia tento motor aj na 6kW. Taká planetarna prevodovka sa bežne nevyrába. Pravdepodobne bežnú planetarnu prevodovku by roztrhalo.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5133
    dusan
    Účastník (Participant)

    Názov vlákna je podľa verzie kitu, môže to byť zavádzajúce, uznávam. Jedine táto verzia sa robí s reťazou. Remeň som nechcel. Pre 36V som sa rozhodol kvôli otackam aby mi sedeli s kadenciou do 80-90.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5121
    dusan
    Účastník (Participant)

    Píšem tam 36V battery pack. To je 10s4p. Vypadá že máš problémy s čítaním. Pod pojmom prevod rozumiem kombináciu píly a pastorku, nie počet reťazí. Je to také zložité?

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5109
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tie km nabeham na asfalte. Čisto les je tak ako píšeš ty, od 5Wh /km. V lese v princípe nemáš rovinku, takže buď idem do kopca s pomocou alebo dolu bez.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5106
    dusan
    Účastník (Participant)

    3,5Wh/km
    Motor používam ako booster do kopcov.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5103
    dusan
    Účastník (Participant)

    Kombinovanú spotrebu, cesta + les mám cca. 3,5kW/km

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5102
    dusan
    Účastník (Participant)

    .

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5101
    dusan
    Účastník (Participant)

    No, myslím že toto je viac bicykel ako s hub motorom. Jazdím XC, ťažisko je pre mňa veľmi dôležité. Prevodov mám toľko ako ty na hube. 2×9, 22/38 píla, 11/32 kazeta. Váha 20kg, nová batéria 36V/12Ah stále pod sedlom, dojazd bude do 100km. Používam iba PAS.
    Porovnateľné s Bafangom BBS ale vlastný stred, dve píly a náhradné diely v najbližšom zeleziarstve.
    Chce to ale čas. Stále je čo vylepšovať.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5096
    dusan
    Účastník (Participant)

    Mosfety som nakoniec nemenil, vymenil som cely kontroler za 12A rated a 25A max Conhismotor controller. S teplotou nie je problém.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5059
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ten adapter by zaujímal aj mňa, ja by som ale potreboval na 64BCD aj 104BCD, teda dve píly pre náhon na zadné koleso. Na 104BCD by som dal z druhej strany aj pílu pre motor.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 121 až 135 (z celkového počtu 268 )