Reakcie
-
AutorPríspevky
-
PeterS
Účastník (Participant)LuboN, vďaka za ochotu, počkám chvíľku, či sa nenájde niekto bližšie k TN, ak nie, asi ťa oslovím, radšej nech to nastaví niekto, kto tomu rozumie, ako by som mal kúpiť kábel a narobiť viac škody ako osohu.
Chcem sa spýtať na stojan bicykla, nemám momentálne žiadny, ale zišiel by sa mi, keďže zadok je dosť ťažký, máte nejaké osvedčené, nech niečo udrží? či stačí bežne dostupný?PeterS
Účastník (Participant)LuboN, vdaka za prianie, aj druha dnesna jazda bola zazitok, kedze mame v meste Trenčín pravidelne zapchy, včera mi autom trvala cesta domov cca25minut, dnes na ebiku s prehladom necelych 10min. Čo sa týka regeneračného brzdenia, bude v mojom prípade asi vypnuté v RJ, trebalo by ho nastaviť. Je tu niekto z TN, čo by mi to vedel nastaviť?
PeterS
Účastník (Participant)Neda mi ako len súhlasiť so SFSF ohľadne PS:legislatívy do 250W….
K dnešnej prvej jazde na ebiku, som absolútne spokojný, ako písal LuboN, do kratšieho kopca treba trosku viac prišliapnut, ale nič hrozné, v pohode som zvladal, na rovine som ani miestami nemusel využívať motor, v klude som si pedáloval, prešiel som cca 20km bez zadýchania, čo bolo naposledy pred viac ako 7rokmi. Manželka za mnou nestíhala a to je čo povedať, vyskúšala si aj ona jazdu na ebiku a chce aj ona:), časom, keď budem mať viac najazdených km a odsledované spôsoby a problémy takéhoto jazdenia, tak určite budem uvažovať aj nad podobnou sadou pre ňu, ale ako je písané vyššie, určite pôjdem do 250W varianty, predsa len má polovičnú váhu mojej a bude jej určite stačiť.
Čo sa týka hlučnosti, som prekvapený, ake je to tiché, teda aspoň mne sa zdá, viac bolo počuť volnobežku na zadnom 7kolečku.Jediné, čo mi príde ako mínus, je hmotnosť, všetko je to na zadnom kolese a ostala trošku slabšia zadná brzda, to ešte musím doladiť.PeterS
Účastník (Participant)Magic-Pie v 750W prevedení nemajú, tak som sa rozhodol pre uvedenú sadu, tento týždeň prišla a akurát teraz cez víkend som ju poskladal a spojazdnil môj prvý e-bike, neskôr poobede pôjdem na skušobnu jazdu, tak som velmi zvedavý, či sa inestícia oplatila.
Pre nováčikov ako som aj ja a bolo mi hned pri kúpe poradené, že sada nie je všetko, čo bolo treba dokúpiť.Samozrejmosťou bol nový plášť s dušou, plášť je vybavený nejakou vrstvou proti prepichnutiu(sam som zvedavý, kedy príde prvý defekt), potom som musel doplniť zadné koleso s emotorom o 7-kolečko, keďže na starom kolese bolo 8kolečko a nakoniec ešte aj páčky radenia, lebo som mal staré radenie spoločne s brzdami na jednom úchyte. Inak je pravda, že sa dá táto prestavba spraviť aj v bežnom domácom prostredí, len treba trošku zručnosti.PeterS
Účastník (Participant)to je pravda, preto sa ani nepozeram po nejakych 250/24V , skor som pozeral na vykon motora a ako som pisal uz vyssie, zaujala ma tato sada:
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/10-1-Sady-set-akumulator/0/5/268-Kit-750W-36V-10Ah-LiFePO4-nabijeckaPeterS
Účastník (Participant)LuboN, nechcel som moc zapisovat tuto temu, predsa len ju zakladal romanca, len ma zaujímal názor niekoho, kto sa tomu venuje, ja som absolútny amatér.
Moja váha ide cez 120kg, za čo vdacim v posledných rokoch prave znizenemu aktivnemu pohybu vdaka kardio problemom, skrátene povedane, ani lekari mi nedoporucuju zvysenu aktivitu a zataž. Z tohto dovodu by som rad nieco spravil aj pre seba a nasiel nejake schodne riesenie dojazdu do prace na bicykli namiesto auta, jedna sa o rovinu, asi dve strmsie ale kratke stupania (na hrádzu pri Váhu), denne prejdena vzdialenost cca 13-20 km, podla trasy.Schopnost slapania do pedalov je nizsia, ale zas nechcem celu vzdialenost prejst bez slapania. A ak by sa mi to osvedčilo, tak nejaké kratšie výlety nevylučujem. Len momentálne som v štádiu, kedy idem „nakuknúť do neznáma“.PeterS
Účastník (Participant)ahoj, dúfam, že mi romanca prepáči, že mu tu píšem, ale zaujala ma táto téma prestavby pre začiatočníka. Tiež sa v tejto dobe zahrávam s myšlienkou prestavby môjho bicykla na ebike pomocou sady a ako tu čítam, v podstate ste väčšina zástancom len stredového pohonu, ktorý ako píšete je naj medzi epohonom. To je ale asi najdrahsia varianta prestavby, čiže cena cca 900,-€. Osobne som sa obzeral po sade rádovo okolo 600,-€ aj s aku. Natrafil som na sadu 750W + 36V/10Ah LiFePO4 do zadného kolesa.
týmto by som sa rád spýtal na vaše skúsenosti a rady s pohonom v zadnom kolese a 750W motor. -
AutorPríspevky