Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 286 až 300 (z celkového počtu 351 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4187
    pivnicek
    Účastník

    bob, mam prislubenem ze mi poslu druhu RJ. Tu cyclone co som Ti poslal odkaz. Ak mas zaujem, prosim napis mi na yamdae@gmail.com a dojedname cenu a dorucenie. Predpokladam, ze asi tak za tyzden ju bydem mat doma.

    odpoveď na: rekuperácia #4180
    pivnicek
    Účastník

    JanoZ, aj pri hybridoch ako je Toyota yaris hybrid je v meste spotreba velmi podobna Yarisu s 1.0 motorom. Kolega v robote to ma a je sklamany z realnej spotreby. V meste mu to zere 6l. Manzelkine citigo automat 5,5. Rekuperacia je pekna vec, ale celkovou ucinnostou je este velmi daleko od ekonomickej navratnosti. Na asfalne sa da nejaka mala Wh vratit do baterky. Ale v terene ako povedal Karel bez sance.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4174
    pivnicek
    Účastník

    To je original cyclone co davaju k 1920W motoru. Je to model v tomto kite: http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit/cyclone-waterproof-geared-electric-ebike-kit-1920watt-3000watt-36v-60volt

    resp. aj tu: http://www.cyclone-tw.com/order-motors.htm
    je na lavej strane asi v strede s popisom:
    CW/CCW 79USD 36-60V 100A max cyclone controlelr( throttle 48V) 36-60V 40A continue cyclone controlelr size 8x15x4 cm non programable (controller with 3 speeds and manual cruise control function)

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4171
    pivnicek
    Účastník

    Bobe, chvilku pockaj. Ked sa mi podari vyreklamovat moju cyclone 24-60V 40A, 100A max. Tak Ti ju mozem posunut. Grek mi ma dnes dat odpoved, ci mi uzna reklamacku. Throtle mam ale asi 48V. Neviem, ci je to problem, snad len diodky Ti nebudu svietit, ci sa mylim?

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4168
    pivnicek
    Účastník

    Ja som vcera platil za dopravu 43,- Dolarov. V ratane spinaca, konektorov, RJ a dalsich veci. Samotna RJ by vysla asi 39,- dolacov.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4163
    pivnicek
    Účastník

    Dakujem pekne priatelia. Pisal som priamo do cyclone a odpovedali mi, ze 1920W motor vobec nema termistor. Odporucaju mi obmedzit prud na 40A v RJ. Takze teoreticky by som mal vediet zapojit vsetko. Posledne co som nevedel bol ten termistor. Ziadal som od nich aj schemu pinov, kedze mam ine farby ako u 1680W a dalsich verzii. Ku podivu mi odpisali, ze potrebuju vediet 3 velke zily ake maju farby, lebo nevedia o ktoru verziu 1920W ide. Maju v tom riadny neporiadok. Doma musim odfotit a poslat im. Inak uz som objednal tu Kelly 72V/55A. Som zvedavy ako to preclim. 🙁
    Z Kelly mi odpisali, ze termistory u cyclone motorov su len rozpinacie teplotne bimetaly, cize realne ziadne termistory. To len naokraj…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4156
    pivnicek
    Účastník

    Karle, dakujem. Pozeram, ze Tvoje kable su uplne identicke so zapojenim Kelly? Presne rovnake kablovanie je v manuali ku Kelly KBS-X. Napisal si mi farby z motora urcite? Ja mam vyvody z motora 7pin konektor taketo: zeleny, cierny, zltozeleny, cerveny, zeleny, modry, zlty… A ako tak pozeram na cyclone wire table, tak tam ziaden termistor nevidim. Ten motor 1920W ho asi ani nema…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4152
    pivnicek
    Účastník

    bobe, ako zapnem RJ tak aby bola vypnuta? 🙂 Na tej cyclone RJ nieje nic. Na riaditkach mam taky cerveny vypinac, ale bez ohladu v akej polohe ho necham, tak pri zapajani tam preskoci obluk jak hovado. Mozno je to tym, ze mam silnejsi motor – vyssia indukcna zataz v kombinacii s velmi tvrdym zdrojom. Aky mas Ty motor? Co sa tyka toho termistora, tak premostenie by malo spravit to, ze bude vyradeny. Teoreticky by to tak malo fungovat uplne v pohode. Inak dik za odkaz na traktorove odpinace, ale skusim to riesit radsej originálom od vyrobcu Kelly: http://kellycontroller.com/main-contactor-cz-72vdc-coils-100amps-p-75.html
    Kelly to ma krasne poriesene, contactor, dioda, odpor a je to v pohodke. Cyclone to ma odflaknute. Inak dnes som meral Hall senzory a su chvalabohu ok. Odisla len RJ. Ale vôbec mi za nou nebude luto. Objednavam tu Kelly KBS72121X 72V, 55A, max. 120A.
    dusan, na stranke vyrobcu pisu, ze 1920W toci na vystuoe 450-750rpm a Grek pise, ze je to 3000rpm motor, cize z toho vychadza prevodovka 4:1. Je to v celku pomalobezny tichy motor s krutakom 100Nm.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4128
    pivnicek
    Účastník

    Karle, v podstate to moze aj „pomoct“ Tvojmu problemu s vypinanim motora pri prehriati. Ked vyradis termistor tak „nemas problem“. Len Ti moze zhoriet motor… 🙂 Po prestudovani wikipedie som dospel k nazoru ze je to tak ako som napisal. RJ je napajana priamo cez termistor, resp. presnejsie pozistor, ktoreho odpor teplotou rastie, az pri medznej hodnote vypne RJ. Opravte ma ak sa mylim.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4127
    pivnicek
    Účastník

    Karle, presne to si myslim teraz po precitani Tvojej spravy. Ja som tu RJ znicil asi zapajanim bez odporu. No tak mi ho tam mohli pribalit. K cyclone RJ som nedostal navod ziaden, ani na stranke som nic nevidel. Zrejme LiFePo su jemne nizkoamperove makke baterky. LiPolky su tvrde a robia taky obluk, ze sa da nimi zvarat. Mne pri kazdom zapojeni tak slahli, ze mi postupne natavili konektory urcene na 150A.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4124
    pivnicek
    Účastník

    Bob, dobre odkazy. Cize plati jak som napisal, pri zmykani ist do 3,0V. Ked nechcem skracovat zivotnost, tak trebarz len do 3,2V. V praxi by som to riesil asi tak, ze ju budem zmykat a ku koncu cyklu uz treba ist pomalsie a nie na plny vykon. Celkovo ale len do 80% kapacity. Ja by som volil asi viac Ah LiPol. Napr. 22Ah. Resp. spojit tie dve lacne 10Ah.
    Dusan, nerozumiem co sa pytas. 1920W cyclone ma prevodovku v sebe. Vystupne otacky ma nizke, idealne na dany ucel. To nieje ten model s 7T kolieskom, ale 14T.
    Karle, prosim posli mi Tvoju schemu zapojenia. Z tych schem neviem vycitat zapojenie termistora. Podla navodu zapojim z motora pin 1 brown na + pol cez vypinac a pin 4 black na kellyovsky pin 7 PWR? Je to na obr. Inymi slovami na termistor nam plne napatie a vyvediem do PWR konektoru na Kelly? Nezda sa mi to…
    Karle s tym plynom je to dobre. Na motorke to tak je a nieje to problem. Vec zvyku. Skor sa obavam toho deleneho plynu. Ale ten som zas nikdy nevyskusal ja… 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4117
    pivnicek
    Účastník

    Prave riesim reklamaciu u Greka. Avsak aj tak sa mi zacina o dost viac pacit ta keely riadiaca jednotka: http://kellycontroller.com/kbs72121x55a24-72v-mini-brushless-dc-controller-p-529.html
    Ma to 55A oproti 40A z cyclone RJ a tiez 120A max. oproti 100A, ale hlavne 72V oproti 60V !!! Teda mozem dat 3pack LiPol do serie na 66,6V. Pritom je priblizne rovnako velka. Dalej sa mi omnoho viac paci motorkova throttle: http://kellycontroller.com/throttle-hall-5v-twist-gripwuxing-p-134.html
    Tiez asi vezmem contactor: http://kellycontroller.com/main-contactor-cz-72vdc-coils-100amps-p-75.html
    Dioda a odpor je vraj v baleni k RJ. Prosim ale o radu. Ako tak pozeram zapojenie, nieje mi jasne ako zapojim thermistor z cyclone motora. Je to tu na obr. dole: http://www.cyclone-tw.com/FAQ.htm
    1 a 4 kablik thermistor. Neviem kam to zapojim do keely KBS-X. Nic take tam nevidim.
    K Tvojmu poslednemu odkazu na LiPol Karle, ja by som znizil kludne na LiPol clanok ist do 3,0V. To je pri vysokej zatazi, vtedy trosku moze klesnut na clanok. Ked to prestanes zatazovat, stupne napatie nad 3,3V. Inak nevyzmikas z LoPol maximum.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4109
    pivnicek
    Účastník

    Diky Karle, Tvoje rady maju cenu zlata. Posielam sucasny stav, ak by to niekoho zaujimalo.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4104
    pivnicek
    Účastník

    Priatelia, tak som sa tesil na prve povozenie, ze som si narychlo zapojil konektor reverzu na plyn (jediny zamenitelny konektor) a asi som si odpiekol riadiacu jednotku. Na wattmetri mi ukazuje nejakych 8W co zodpoveda spotrebe samotneho wattmetra a troch diod na plyne. Po zapojeni riadiacej jednotky sa spotreba nezvysi ani o watt. Predtym, ked som to skusal prvykrat rozlozene na zemi, tak mal motor v kludovom rezime spotrebu okolo 170W. Teraz len 8W. Budem musiet kupit novu riadiacu jednotku. Rozmyslam nad tou novou Kelly: http://kellycontroller.com/kbs72121x55a24-72v-mini-brushless-dc-controller-p-529.html
    Len som si nie isty, ci mi budu pasovat konektory na cyclone 1920W.
    Karel, chcem sa Teba spytat, Ty mas LiPoly bez BMS. Ked ich pripajas, nahodi Ti velku iskru? Mne to slahne taku sajbu, ze mu odtavilo kus z 150A XT konektor. Ako to riesit? Napadlo ma dat tam predradny odpot na naindukovanie a potom natvrdo prepojit… Poradte prosim…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4077
    pivnicek
    Účastník

    Zopar postrehov z dnesnej montaze:
    Znova som musel zabehnut do dielne sustruzit, potom do hornbachu po skrutku. Mechaniku mam hotovu. Ked som nitoval retaz, tak mi to nitovane ocko slo dost tazko, az vyskakovala retaz z malého kolesa na motore. Tak som so srubovakom roztlacil a ide dobre. Dufam, ze som nic neposkodil. Veta roboty som mal s volnobezkou, teda s pruzinou. Ked som ju zachytil o ram, tahalo pruzinu do sikma. Na to aby som ju dal rovno som musel dat kontramatku a dlhu skrutku. Teraz to ale bezi dobre. Zistil som, ze ked mam retaz na velkom tanieri, pri nezatazenej zadnej odpruzenej stavbe mi retaz dre o ram zadnej stavby. Predpokladam vsak, ze pri jazde bude zadok trosku nizsie. Celkovo DH ram si velmi nerozumie s dvojtanierom. S presmykovacom sa budem hrat az po otestovani, velmi ho nieje kam pripevnit a tiez koniec baunena nieje kam ukotvit. Budem musiet dat vypalit na plazme profil ramu v tej casti kam pojde (je to cosi ako sikmy zuzujuci sa kuzel so zaoblenymi hranami), takze to bude na dlhsie. Zatial podla profilu cesty prehodim retaz rukou. Dalej som zistil, ze mam kratky kabel od senzora rychlosti k baterkovému konektoru, tam je totiz vyvedeny, co je dost hlupe. Budem ho musiet viest najkratsou cestou, co nieje najlepsie. OStatne kable su straaaaaasne dlhe, budem sa musiet poriadne povenovat kablovacke, nech to nejako vyzera k svetu. Velky problem mam s plynom. Ked som ho dal tak ako ma byt, zavadzal packam na prehadzovat a dost mi pri prehadzovani prekazal ruke. Tak som ho otocil hore hlavou. Vyzera to blbo, ale uz az tak nezavadzia. Tiez koliduje s brzdou, ledva som nasiel uhol pootocenia, ze sa to tam akotak vsetko pomesti. Mozno zajtra po nakablovani dam prvu jazdu… 😉

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 286 až 300 (z celkového počtu 351 )