jj, nad tym so uvazoval. Motor neodide ked tam dam viac voltov? Napr. 48V motor na 66,6V? Tiez mi nieje jasne, preco sa uvadza nominalny vykon 250W (max. 500W)? Ten 1680W co tam uvadza na turbobikekit je nominalny, alebo max. vykon?
Po dlhsej odmlke som si studoval motory Cyclone. Zistil som, ze su 3 typy:
1/ od 200W do 1680W – sprevodovane a na vystupe 14 zubove koliesko, kit 9kg
2/ 2400W a 3000W – bez prevodu, vysokootackove az 6000ot, len 7 zubove kolecko na retaz, kit 11,5kg
3/ 6000W a 8000W – bez prevodu, ale pomalobezne 3000ot, 14 zub. kolecko, kit 16kg
Alternativa 2 sa mi nepozdava, ze ma to 7 zubove koiesko. Podlamna to musi byt strasne hlucne a velmi skracovat zivotnost retaze, resp. celého retazoveho kitu. Aj vysoke otacky motora musia zvysovat hlucnost. Vykonovo je to ale zlaty stred a vahovo este akceptovatelne. Prva alternativa 1680W sa mi zda najlepsia, lebo ma koliesko 14 z, hmotnostou najmenej, ale zas uz je to pod mojim vykonnostnym limitom. Alt. 3 sa mi zda prehnana vahovo. Je to tazke a ma to sialene naroky na baterie. Ale zas su to najnovsie motory s nízkymi otackami, ktore nepotrebuju prevodovku a maju slusne 14z koliesko. Ako tak nad tym rozmyslam, tak mi vychadza najlepsie 1860, 3000 alebo 8000W. Z nich bud 1860 alebo 8000W. Nemate niekto skusenosti so zivotnostou prevodoviek v tych slabsich verziach 1? Pripadne so zivotnostou toho 7z kolieska?
Priatelia, po zvazeni Vasich pripomienok a faktov, ako su vaha, dojazd, vydrz uz vyberam z tychto: http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit/3000%20watt-48-84%20volt http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit/3-chainwheel-kit-2400-watt-48-volt
1/ Poradte mi prosim, co je „Bottom Bracket with Cartridge BB Set“, resp. ako je to bez toho BB setu, ked je napisane len „chainwell motor kit“.
2/ Ktory motor dava realnejsi zmysel, ten co toci 6000rpm alebo 4800rpm? Ten co toci viac je ucinnejsi predsa len vo vyssich otackach a tych 6000 sa mi zda vela. Nebudem ho podtacat a tym padom ucinnost dole ako pri HUBoch?
3/ Vzdialenost pedalov 190mm je moc? 1680W verzia ma len 152mm, co sa mi zda prijatelnejsie.
4/ Chcel by som set aspon z 66.6V LoPol, cize skladacka do serie 3*22.2V asi 16Ah. JE to dobra volba? Radsej by som vyssie U a nizsie A.
5/ Mate niekto skusenosti s tou strankou turbobikekit? Alebo brat radsej z overenej eclipsebikes? Tam ale nemaju 2.4kw a 3kw sety. (vlastne ani 6kw a 8kw :))
6/ Aky displej/analyzer odporucate ku cyclone kontroleru? Resp. ku Keely?
Diky za odpovede.
2,4kW je uz zaujimave. Asi sa na to pozriem. Trosku ste ma nastavili na rozumnejsi vykon. Diky sa rady a pripomienky. Snad retaz vydrzi 2,4kW. 6kw je fakt asi na stredovy zbytocne. Diky vsetkym, este budem premyslat a testovat niekde. Nema nikto Vas v Kosiciach taky bicykel na pozretie/oskusanie?
Kdesi som cital, ze priamy motor je cca o 35% menej ucinny ako stredovy motor. To zas nieje az tak vela. Pri poziadavke vacsieho vykonu je mozno priamy pohon predsalen lepsia volba. Najviac sa bojim, ze zivotnost retaze a roziet bude pri vykone 6kw len par stovak km. Vie mi niekto tu informaciu o rozdiele v priemernej spotrebe tych dvoch koncepcii potvrdit? Priamy pohon je krutiacim momentum od 0 otacok najsilnejsi, vsak? Viem, ze je v nizkych rychlostiach dost neusporny, ale 1/3 zas z dojazdu je akceptovatelna dan za spolahlivost a vykon.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom pivnicek.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom pivnicek.
Ano, cital som to. Hmm, mozno by stacil. Ked vsak vidim toho tlstého chlapika, tak jeho vyjadrenie o enduro jazde beriem trosku s rezervou. Vyhoda vsak je v tom ze je to lahucke. Pise, ze je radost ist do kopca a este vacsia z kopca. Je to zrejme super pre bikera, ktory nesedel na motorke, resp. nejazdil enduro po lese. Babetove pocity uz mam za sebou davno. Ze to taha samo ma uz neberie. Chcem aby to letelo aj do kopca. Zrejme si uziva zjazdy a do kopca sa vyplazi, resp. vyvezie bez unavy. Super, ale neviem ci ma toto uspokoji. Rozhodujem sa este, premyslam…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 6 príspevkov - 346 až 351 (z celkového počtu 351 )