Robikl

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 136 až 150 (z celkového počtu 202 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6436
    Robikl
    Účastník (Participant)

    bobo: Ono v té terminologii obecně je bordel. Třeba pro mě je i 3kW prostě silné ebike. Nemá to co dočinění s kategorií pedelec a často ani S-pedelec, takže co jiného než silné ebike? Když to má pedály a ještě to vypadá jako kolo, tak to motorka ještě není.

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6435
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Můj názor je, že ideál je mít jak pedelec pro sportování, tak silnější ebike na vození se. 🙂 Oboje je to zcela jiná kategorie. Mám za to, že mnoho z vás se snaží o nějaký kompromis mezi tím. Jo je to možné, ale já si myslím, že některé kompromisy dobré nejsou. Všechno chce svoje. Silné ebike na vození se chce pohodlnou geometrii a sedlo. Pedelec na sportování chce zase geometrii a sedlo pro efektivní šlapání. Takže řekl bych, že to chce si rozmyslet, co vlastně kdo chce.

    odpoveď na: kam s pitím u kola s akumulátorem v rámu #6302
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Po nějakém čase ježdění s držákem lahve zespoda rámu konstatuji, že to je docela dobrý. Jen je nutno mít lahev s krytkou kvůli bordelu od předního kola. (Na sportovně střižené e-MTB se blatníky prostě nehodí.) Samozřejmě špatné by nebylo ani dát držák lahve na řídítka nebo na sedlovku pod sedlo, ale mě se tahle řešení nehodila. Pod sedlem mám raději brašničku s náhradní duší a nářadím navíc pro prudší sjezdy dávám sedlo dost dolů.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6262
    Robikl
    Účastník (Participant)

    pivnicek: Paráda. Jak se to líbí malému pivníčkovi, když z toho pohodlí zrovna neusne? 🙂
    A ještě dotaz. Umístění baterek ti nějak nevadí kolenům při šlapání? Mě na mém kole vychází, že do nějaké šířky můžu jít jen tam, kde je to dál než kolena.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6245
    Robikl
    Účastník (Participant)

    pivniček: Aby celoodpružené kolo žehlilo nerovnosti podobně jako těžká motorka, tak musí mít lepší poměr odpružené a neodpružené hmoty. Tomu pomůžou baterky v rámu, ale patrně to pořád nestačí. Jezdec sám nestačí i kdyby měl 120 kilo, protože není k rámu dostatečně „připevněn“. Takže vlastně pořádné terénní ebike ať klidně má 50kg. Pak věřím, že bude přes nerovnosti plavat jako koráb po moři.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6241
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Wamp: Kolem 20kg můžeš mít slušný pedelec se jmenovitým výkonem 250W, ale mít silný ebike s takovou váhou a rozumným dojezdem je zatím z říše snů. 30kg není zase taková hrůza. Hrůza to je až když ti dojde šťáva v baterce. 🙂 Ale u silného ebike se na tohle prostě nehraje.

    odpoveď na: AFT ebike kit 1680w/48v ultimate+upgrade #6228
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Tak to jo. Teď tedy hlavně dobře zvážit, jestli chceš spíš zábavu a tedy výkon, a nebo jen pomoc do kopce a dlouhý dojezd. Ideální by bylo mít oboje, ale ono to někdy jde proti sobě.

    odpoveď na: AFT ebike kit 1680w/48v ultimate+upgrade #6226
    Robikl
    Účastník (Participant)

    A není tedy lepší si vybrat pro přestavbu jiné kolo a tohle neničit? 🙂

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6224
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Jinak souhlas, že celoodpružený stroj přispěje k pohodlí zcela výrazně. Sice takový stroj nemám a v dohledné době asi ani nebudu mít, ale pokorně to uznávám. 🙂 A pokud by někdy v budoucnu měla být stavba dalšího třeba i výkonějšího ebike, tak v zájmu pohodlí a bezpečí pro vyšší rychlost bych vážně zvažoval celoodpružený ideálně DH.

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6223
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Pivníčku, proč by to nebylo na celoodpružené kolo? Nosiče na sedlovku jsou dobré pro kola, u kterých nejde použít klasický nosič, takže je to vhodné právě i pro celoodpružené stroje.

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6198
    Robikl
    Účastník (Participant)

    LuboN, no a nemůžeš to prostě vyřešit nosičem na sedlovku? Třeba tady http://www.bike-eshop.cz/nosice/nosic-na-sedlovku-bbb-mountrack-bca-02

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6187
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Fantomas: Pohodlná geometrie, takže není to špatné. Myslím, že prodávají i samostatné rámy, takže kdyby se to pojalo nějak normálně bez extravagantních řídítek a tak, tak by to mohlo být použitelné pro silné ebikes s dostatečně velkou baterií v rámu.

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6186
    Robikl
    Účastník (Participant)

    LuboN, proč to nejde dát na nosič a nebo pokud je to něco většího, tak na vozík za kolo? Podle mne je právě přívěsný vozík pro těžší náklad ideální. Do terénbu je lepší jednostopý. Dvoustopý bych také nezatracoval, ikdyž má omezení. Fakt je, že já za kolem někdy v přívěsném vozíku vezu 25kg psa. Mimochodem tam má odpruženou podlahu z lamel z postele. Tak to jen, aby bylo jasné, že myslím nejen na pohodlí jezdce, ale i na pohodlí mého psa. 🙂

    odpoveď na: dvojí využití -CH u BMS #6016
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Super. Maximálně odejde BMS, kdyby něco, ale asi se to nestane. 🙂 Díky.

    odpoveď na: dvojí využití -CH u BMS #6012
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Lubo, díky za vyjádření se. Jsem se bál, že k takovému dotazu mi nebude umět nikdo moc co říct. 🙂 No zatím jsem tedy zkusil -CH použít (krom nabíjení) i pro plnění přes plnící odpor a zdá se, že neprotestuje. Ještě zkusím využití pro nabíjení mobilu. Celá věc se má tak, že mi ve středu totiž konečně přišel vysněný akumulátor od e-pohonu… 36V/20,3Ah, (70 x Samsung 18650 29E), takže mám radost. Vypadá profesionálně zhotovený a i pojistky tam jsou jak pro vybíjení tak pro nabíjení. Možná by tam pojistka na -P ani býát nemusela, protože BMS asi skutečně bude mít ochranu proti nadproudu, ale dokud je to v záruce, tak to tam raději nechám.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 136 až 150 (z celkového počtu 202 )