roman

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 72 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7826
    roman
    Účastník (Participant)

    ja myslím, že aj 3000w by to mohlo zniesť, len všetko musi byť vyladene a v 100%nom stave a používať s rozumom, nie je to motorka.Predný tanier ma 40-50 zubov, v zabere je polovica, prevodník vzadu ma 11 zubov, v zabere je menej ako polovica.
    vyťahana reťaz poskodí zuby, ak ju vymeníš poskodene zuby poskodia novú reťaz.Preto existuje mierka na reťaz, ak ju budes merať a vcas vymeníš, nebude preskakovať a neposkodí zuby na kazete.Predný tanier som este nemenil.
    ,

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7824
    roman
    Účastník (Participant)

    ja by som to skusil takto:

    dať 52t prevodník, kazetu 11-36t a na kazete ist iba po 14t, na prehadzovačke sa da nadstaviť doraz.problem je ak je motor silny a chceš prudke zrýchlenie na 14t, všetko sa enormne namaha,ak ti preskakuje reťaz o zub,zvycajne na 10t,11t, znamena to vyťahanú reťaz ,zdeformované zuby na kazete alebo oboje. ja vyhadzujem reťaz aj kazetu,len reťaz vymeniť nikdy nestačí. na 32-36t je to v pohode,možes akcelerovať. tiež použivam 26″ kolesa, 29″ znamenajú este vacšiu namahu pri prenose sily.
    a mierku na reťaz treba obcas použiť.
    reťazí som vyskusal niekolko, campagnolo c-9 mi vydrži viac než rok, smejd som menil častejsie

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7821
    roman
    Účastník (Participant)

    pivnicek, to sa da riešiť nasledovne, kazetu rozobrať a použiť len každe druhe ozubene kolečko, ja mam miesto 9 rychlostí len 7 a funguje to dobre, menej križi reťaz, pada iba vynimočne.prve tri ozubenia su set, tie nerozoberieš, stvrte som vyhodil, piate som nechal, šieste vyhodil ostatne nechal. Sram kazeta 11-36t to umožnuje

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7816
    roman
    Účastník (Participant)

    radenie v naboji :
    silne bajky využivaju nu vinci a rohlof, ostatne radenianie, ale garanciu ti nedaju na ebike. je to stavané do 1,5kw, rohlof vraj vydrži podsttne viac.
    vzhladom na cenu a rozne referencie, aj negatívne som sa tým prestal zapodievať

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7815
    roman
    Účastník (Participant)

    51,8V napatie miesto 48V je často využivane napatie, je bezproblemove pre vačšinu RJ aj motorov,o trocha vačsie otacky o trocha vyssia rychlosť, no problem.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7769
    roman
    Účastník (Participant)

    pivnicek :

    sledujem Tvoje pokusy o bicykel s vykonom motorky od zaciatku, potichu sa usmievam, lebo mi bolo jasne kam to smeruje.potrhane reťaze, poohybane komponenty a pod. ale mas moj obdiv, dlho ti to vydržalo, iste si sa vela naučil, čo je hodne cenne..
    ja som trocha viac čerpal z chyb iných, dnes mam bafa 750w, prevodník ak dam 38t a kazetu max 36t, iba obcas musím ťahať v kopci a po lese jazdím tridsiatkou ako na motorke, po rovine, dolu kopcom aj 60km/hod.aj taky malý výkon-750w ak ho clovek rozumne využije vie poskytnúť velmi vela radosti a relativne malo starosti.a to je na svete jeho silnejsi brat, na ktoreho všetci sypú chvalu.
    vela sťastia a malo porúch želám, R.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7759
    roman
    Účastník (Participant)

    ku kruťaku:
    velmi zaleží ako to cele sprevodujes,bud do sily alebo do rychlosti, 84v hovorí že do rýchlosti, tvrdíš že o to ti nejde, preco 84V? V je rýchlosť, I je sila
    reťaz od campagnolo to vydrží, neviem ako dlho, ale dlhsie než ine.
    kto robi z bicykla motorku dlho spokojny nemože byť.žiadne cyklokomponenty nie su stavane pre cyklistu čo vyvinie 3000w výkonu.
    ak nejde o rýchlosť, už 1000wat pri rozumnom sprevodovaní ma vytiahne na hreben tatier a tie cyklokomponenty vydržia, aj ked sa niektoré opotrebuvavajú vyrazne rýchlejsie ako na bajku bez motora.

    odpoveď na: BBS 02 na CTM Terrano 2.0 #7755
    roman
    Účastník (Participant)

    odpoved na reťaz : C9 a pokoj na dlhe casy

    odpoveď na: BBS 02 na CTM Terrano 2.0 #7754
    roman
    Účastník (Participant)

    na tvoje bolesti je lahka pomoc:

    ťažko sa ti šlape…tak trocha fyziky, spočitaj prevodove pomery a ak budú blizko 1:1 bude sati slapať lahko-preložene: kazetu dozadu daj 11-36z a prevodník vpredu zahod a daj 36-38 zubovy, pripadne 44 ak nejazdiš velke kopce.
    kup si este jednu baterku, lebo 8,8Ah je malina, nemožes 25A motor napajať 8,8A baterkou
    to že sa ti vsetko uvolnuje je v poriadku, tak to ma byť, nemas isis kluky na 1000hran, tie su drahe, parkrat to všetko imbusakom podoťahuj a bude dobre.

    rozhodujuce su prevodove pomery, motor ma urcite optimum otačok a ty ak mas prevod 46-32,34 tak to optimum sotva dosiahnes v kopcoch, efektivita je nizka.
    inak, gratulujem skvely motor, len to treba doladiť.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #7424
    roman
    Účastník (Participant)

    Jozef, ak by si si prečítal zahranicne fora, bafang 48v 25A je najlepším stredovým motorom v sučasnosti čo sa týka pomeru cena vykon,stúpavosť v kopcoch, spolahlivosť, naklady na servis/a asi iba Bob bude tvrdiť niečo ine/, kto mal možnosť vyskušať si panasonic, bosch yamaha , cyclone, gng a bafang 750w, vraví naj je bafang. ja mam 750w s jedným prevodníkom 48 T a kazetou 11-34.S pomocou motora prejdem každý terén, kopec, nekopec, skor sa prevratim dozadu akoby som nevysiel a to píšem o cestách a chodníkoch bez asfaltu, ale mam 71 kg.
    dvojprevodník v predu je celkom dosť zbytočnosť, spočiatku som to i ja chcel ale skusenosť ukazala, že netreba. ak daš popredu prevodník 44t alebo 46T a dozadu kazetu 11-34, bez problemov vyjdeš kopce a este budeš po rovine rel. rýchly.ja využivam výkon motora tak na 50-60% max. 20A prúdu sa mi objavi na displeji iba velmi zriedkavo a to jazdim 90% v horach.

    odpoveď na: Stretko Teslabikerov… #5637
    roman
    Účastník (Participant)

    to treba naplanovať vopred, dva tri týždne kažy ma volaky program na vikend…

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5636
    roman
    Účastník (Participant)

    bob, ten motor skus vyskusať, fakt ide dobre a jeho výkon je pre mna dostatočny. necakal som to, prijemne prekvapenie.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5635
    roman
    Účastník (Participant)

    hm, moja skusenosť s Hub v zadnom kolese bola dobrá mimo teren. ak som vsak jazdil v terene, do kopcov okrem hriatia ma hnevali defekty. motor mal 8 kg a pri jazde po povrchu s kamenmi som mal 3 defekty v priebehu 2 týždnov. a kto opravoval defekt na hub kolese v terene vie že je to zdlhave. Plašte som použival len velmi kvalitne schwalbe.

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5626
    roman
    Účastník (Participant)

    dnes som konečne urobil skušobnu jazdu na bafangu, po lese a hrebeni inovca asi 60 km a prevysenie okolo 1400m. v ruksaku som mal druhu baterku, cyklon mi jednu vzdy spotreboval na rovnakej trase, ale bafang nie.čiže spotreba je nižšia, čo ma teší.
    motor pracuje v inom režime ako cyclone, ale da sa na to zvyknuť.PAS setrí energiu aj moju pravu ruku, max uroven dopomoci davam 3, neviem kolko je to amper
    a v stupaniach nad 25% pridam pačkou, nad 30 už iba pačkou preveseny cez riadidla.
    v skratke : cyclone bol dobrý včera
    dnes je lepší bafang
    ak sa zajtra objaví niečo lepsie, bafang pojde z domu. ale zatial nie. je dobry:

    prevodník 38z a kazeta 11-36 su v pohode, mohol by byť i 40-42z prevodník, pokial niekto nejazdi velmi strme kopce v terene.

    odpoveď na: Bafang BBS x konverzia #5591
    roman
    Účastník (Participant)

    ja som dal 38 zubový, prvý co som doma nasiel, bcd 104, spraviť som si dal redukciu z duralu a som spokojny. do kopca ťaha motor ako drak a po rovine idem lahko aj bez motora.akurat som musel 10 kolecko rozobrať a vyhodiť tri pastorky aby reťaz nepadala, nahradil som ich podložkami. ale 11 a 36z ostalo, prehadzuje to bez problemov.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 72 )