bob, ja mam baterky na 48v, to ich mam skladovať na 38V? alebo si sa len zmylil, nie? plne nabite ich mam 54,5V, tak skladovať hadam okolo 50V, ci ako je to?
ten presmykac nechcem to už ani vidieť, čo som už mal s tym problemov, dnes som skusal kombinaciu prevodov vpredu 38 zubov, kazeta 11-40, max rýchlosť klesne asi na 50km/hod, co mi je jedno, lebo jazdim tak do 35km a kombinacia 38/40 je pomer pod 1, 0,95a to výjdem kazdy kopec. skusim to tak, malo by to byť dobre, ak nie, budem spekulovať dalej
sme na tom podobne, ja mam karbonového treka, 9,8 a tiež na nom vobec nechodím, elektrika je lepsia.baterky Limn su z linergyshopu, 2 x 14,5Ah, 48V, jedna važi 3,2kg..už ma nebavi vlaciť lifepo, lebo s rovnakou kapacitou by mali cez 15kg.
k spotrebe do kopcov, jazdim s prislapom, nemam problem prejsť aj bez motora 100km v horách, ale takto šlapem aby som sa nenudil, obcas sa zadýcham, obcas spotím, ale po 100km som neni moc unaveny.temer všetky kopce prejdem do 20A, jasne nie rýchlo, lebo chodím daleko a nemám kde dobíjať vždy,rýchlo jazdim rovinky, dolukopce, kde to žere ozaj malo, okolo 5-10A.
no a vyhoda cyclona pri dobrom sprevodovaní je v tom, že ťažke technicke useky viem isť krokom, samozrejme i prenášam, dosť vela prenášam,skaly, popadane stromy, extremne strminy tlačím a pridavam miere plyn.u nas su hrozne kopce, vo fatre som kracal dolu kopcom vedla bajku, ruky na brzdach,smyklo sa mi a klzal som sa este 10ma s bicyklom.
som zvedavy ako ti pojde poskladať, ja som prave osadzal motor c 1680w na meridu -/www.google.com/#q=merida+one+forty+1500 a nie a nie to dať dokopy tak aby to fungovalo, stale pada reťaz, vzdadu kazeta 10 pastorok 11-36, a stale to dako kríži, zavadzia stavba zadneho odpruženia …musim dať iba jeden prevodník, jeden prevodník je nevýhoda, bud ide motor do sily alebo do rýchlosti, podla toho kolko zubový je…naj riešenie som vymyslel vzadu kazeta 11-42z, ak nemožno dať dopredu dva prevodníky…alebo je este nejake ine riešenie?
to bob..
prišli mi baterie LiMnO z linergy shopu, nie je k nim nič, žiadny papier ako instruktáž ako ich skladovať ci nabite a ako s nimi v zime,
ako to ty robíš?
karel, nejazdi kopce na 48t prevodniku, bude sa menej hriat motor, aj ked…pokial pouzivas bajk ako motorku, asi sa hrianiu celkom nevyhnes..ja som dal dnes prevodník 44t miesto 48t a kazetu mam 11-36t. okrem toho este prevodnik 32t na ktorý manualne prehodim reťaz vo velmi tažkom terene-presmykac mi tiež nedobre fungoval, padala reťaz, nasral som sa a zdemontoval.
ja mam lifepo baterku, vozil som nabijacku, nabil niekde cestou, ale dlho to trvalo, teraz cakám na nove baterky LIMn 2x 14,5Ah, 48v to ked dam na bajk, nabijacku mi netreba
baterka v batohu-lifepo 8kg to urcite nie…vzhladom na to, že jazdim výlucne v horách baterka v batohu mi velmi prekáža, aj keby mala 2kg.lebo jazdim dlhe trasy v narocnom terene, musim mať pitie, dusu, naradie na opravu, nabijačku….ked sa to nazbiera aj bez baterky mam v ruksaku 4kg,aj to mi už vadi po 2-3 hodinách
kolko prejdem v terene…. so 700Wh prejdem od 50 do 80km.pricom teren pre mna sú zvažnice, chodníky a hrebenovky s prevýsením 1000-2000m obvykle, samozrejme betalujem, obcas sa riadne zapotim pri tom.
karel ak mas 35A trvaly prud, niečo je zle, ja mam okolo 10A a vyjdem každy kopec, pri 30%nom stupaní mam kolo 17A.prevod mam 34-36, teraz som vymenil za 32-36.30A prudu mam len ked idem velmi rýchlo a nepedalujem..
s reťazou od motora som nemal nikdy problem, ani som ju este nemenil.tie volnobežky pri tom výkone, ktorý chces su asi nevyhnutne, počet zubov zavisi od celkoveho sprevodovania, reťaz musi byť kompatibilna s kazetou.
k bajku:
ja na základe vlastných skusenosti by som volil kvalitny AM odpružený ram rock shock alebo fox vidla a tlmic ,okolo 150mm, kde baterka vojde do ramu.
35A trvale a 65 A občas…tak to sa i mne prehrieva, jednoducho cyklon ma malo medi a prehrieva sa,olejove chladenie to vraj zlepsi, este som sa k tomu nedostal, lebo mne stacia prudy do 20A
mal som GNG gen 2 a ten bolo problem zahriať,ale zasa mal ine nedostatky..
aku použivas reťaz a kolko ti vydrži pri takom výkone?
priatelia, k tomu egokitu…
toto forum je na to aby si ludia pomohli…ale nie zbytočne utratiť peniaze, ale aby sa poucili z chýb iných a vyuzili osvedcene riešenia.
egokit dobre vyzera, ma dobre vymyslený drziak motora a riadiacej jednotky, použiva heavy duty volnobežky a zrejme prevodníky ma iné ako tie nekvalitné z Thaiwanu.Ale iny funkcny rozdiel nevidim. samozrejme, nemci ak ten kit vymysleli, chcu riadne zarobiť,musia platiť reklamy, davať provizie obchodným zastupeniam a skazdým eurom sa este na DPH prikrmi bezodna statna kasa.vysledok…to co možem mať za 1 euro mam za 4- ak to niekomu nevadi, nech kupuje, mne to vadi.
ja som so svojim cyklonom 1680w najadil už viac ako 2800km po horách a stal ma aj s nevyhnutnými vymenami alaborovaním asi 800-900 eur.vsetko si viem opraviť, vymeniť aj na kolene..a to je viac než dobre vyzerajuci ten isty motor x nasobne drahsí.
nepriemny nedostatok egokitu je baterka v ruksaku na chrbte,mimochodom tiež pekne predražena..
chlapci, co na nom jazdili, mali baterky 51V nie 60.
cyklon standardne kupeny z taiwanu sa da vylepsiť zanejakých 100-200E. A pom chodi ako hodinky.Ak už hotový kit, tak od aftu, tam je dorobene chladenie olejom ,keramické ložiska v prevodovke a ine vylepsenia, ktoré maju zmysel nielen po estetickej stranke.
tak tak..cim vacsi vykon, tým skor sa vyťaha reťaz, znici kazeta. cyklon 1680w sa hreje hodne, hlavne v kopcoch, ak mu nepomáhaš, ak mu pomožes,je to ok.
kup reťaz campagnolo c9, vydrži z cykloreťazi vraj najviac, ja som ju nahodil ale mam na nej azdene len asi 800-1000km,zatial je v pohode.
a hodne zalezi od hmotnosti jazdca, celkovej vahy supravy-bajk, baterka motor jazdec, ja mam 102 kg komplet, dcera o 20 menej a motor sa jej nehreje .
reťaz sa nici najviac pri preradovaní, možne je použiť i prevodovku nu vinci n 360, ale ja som sa bal, conway ju využiva do 2400w.
remenove prevody maju zmysel ak niekomu vadi hlucnost. Reťazový prevod je vsak trvacnejsi a prenesie viac toc. momentu. Pokial bajk jazdi po rovine a výkon nie je vysoký, jeto OK. na GNG motoroch Gen 1 kde bol remen, tak to veru nechvalili,
na US a AU forach je o tom dost popisane, ale vzhladom na problemy so životnostou som sa hlbsie nezaujimal
pivnicek, s usmevom sledujem Tvoj vývojový proces,…
raz, davnejsie som ti napisal, že som mal x motoriek same endurá, yamaha, ktm, honda,beta…a presiel som na bajk,lebo na moto sa nesmie jazdiť v horách. vystriedal som x elektro pohonov, x bajkov, kazdy som vylepsoval aby sa moje jazdenie bližilo jazde na motorke. Toto cele mi trvalo rok a pol. Pritom som prečital snad všetky info z amerických australskych a iných dostupných for. Bol som asi prvý-siel som cestou pokus-omyl.A teraz mam dojem, že iTy ides po mojich slapajach, pokus omyl, je to skoda, ponukal som možnosť, prijdi vyskusaj si bajk umna s motorom, odovzdam ti svoje skusenosti, .Miesto toho špekulujes s vecami, ktoré sa ukazali byť nedobré alebo problematicke.Napr. vieš preco je zbytočné zvyšovať výkon stredoveho motora nad 1500W? lebo ho nevyužijes trvale, motor sa ti bude hriať,a všetko bude trpieť medzi motorom a plaštom zadneho kolesa.Ak velký výkon, tak len priamy motor, ale ten je žravý a ťažky. Tak si treba vybrať. Bud sa povoziš rychlo a kratko alebo vela, pomalsie a lacnejsie. Ak potrebujes adrenalin, daj ten stredový motor na AM bajk a možes si uživať dolu svahmi, hore ťa motor vyvezie. DH bajk nie je na skutocnu jazdu v horách moc vhodný-geometria a vaha.AM je zlatý stred, a ak das baterky do rámu, získas skvele ťažisko a jazda je fakt palba.
Ja sa na Teba necertim,mne je v podstate fuk co robiš ako a kolko ta to stoji, ale toto forum je tu na to, aby sme si vymienali skusenosti, pomahali,
..asi skoncim pri pingových lifepo, 2 x 10Ah a zapojim ich paralelne, jednu doramu, jednu na nosic, len ta vaha
5kg/48v 10Ah, esteže ja mam slabých 71kg…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 72 )