Reakcie
-
AutorPríspevky
-
roman
Účastník (Participant)je tam výber krajin, cesko tam je, ale slovensko, polsko nie, a ten ich automat ma nezaregistruje. napisal som im mail-ziadna odpoved, tak neviem ako to objednat.prudový odber mavam prevazne do20A, sem tam i viac.
vieš, skladať baterie…nemám cas a ani to neviem,aj lifepo som vyskratoval nechtiac…
chcem vsak niečo male s velkou hustotou ulozenioa energie, aby mito voslo do odpruženeho rámu.Teda jedna baterka do ramu, jedna može i vzadu na nosic….a v tom linergy šope take suroman
Účastník (Participant)no, trocha inak som to myslel s tým, že spekuluje…ponukol som mu skusenosti, sam som vyhodil kopa penazi zbytočne, ale on nema zaujem, a chce tiež vyhodit kopa penazi navyse a zostrojit cosi co sa mu rozsype po par jazdach v terene. výkon, spotreba rýchlosť vsetko ma svoje obmedzenia a hranice, ak zvysim výkon, potom musím spevniť rám -už mam treti, pouziť inu reťaz, iný pastorok, ine volnobežky, ine pruženie,často menit kazetu,dať brzdy s chladenim a ine veci…. Kto to robi prvý krát, nemá šancu domyslieť veci a urobiť to na prvýkrát, ale ak ma pár tisic euro, može sa hrat…
to co si ten pivnicek objednal cez greka, si mohol objednat priamo, ma to riadiacu jednotku 40a bez možnosti programovania a a s neoverenou reputaciou.kely je skvela, ja mávam obcas na meraci 4000-4500w.o výkon sa netreba bať, ten sa da zvyšit, ale všetko ostatne mu treba prisposobit a to je zložitejsie a drahe.
roman
Účastník (Participant)ok, bob, mam z tvojich komentarov a príspevkovdojem, že sa vyznaš lepsie ako mnohí iný, prosim porad mi dakoho od koho kupiť baterky, bud lifepo, alebo LiMn 48v
z linergy shopu vobec neodpovedaju a na slovensko nezasielaju
dik vopredroman
Účastník (Participant)pivnicek, spekulujes nad niečim co už je overene a vyskusane,mudry sa uci na chybach inych, chceš sa na vlastných? nevyuzívaš možnosti a spekulujes…
roman
Účastník (Participant)eskutr.cz ponuka lifepo4 baterie za celkom dobréceny,neviem akojetos kvalitou, vieniekto viac? konkretne 48v 12Ah ma zaujíma…
roman
Účastník (Participant)priatelu zabudni na rychlosť v terene 80km,zabudni na hub motory, vyber si silný stredový motor-viac ako 2-3000w je zbytocne, neprenesieš jeho silu a ak tak len na kratko.možes si primontovať volaky motor na downhill,alebo odpruženy bajk. čím besnejsie budeš chcieť jazdiť, tým viac budes nicit veci a opravovat. najlepsi bajk co som videl do terenu je nemecky conway,má motor s výkonom 2000w.je na youtube i par videí, no cena bude typujem ako za auto, dobrý je special rám do ktorého strčis baterku, to je naj volba + dobré pruženia 150mm a viac,
je to ine ako na motorke, ale tiež dobréroman
Účastník (Participant)cosi som počital, chlapík si suzuki dr 400 prerobil na elektriku.
motor 8000w,riadiaca jednotka 400 A a baterie na 96volt, kapacita neudana, ale z obrazka tipujem aspon 60Ah.
cenu prerabky typujem medzi 5000-7000 Eroman
Účastník (Participant)ahoj daki,
práve si nacal temu s ktorou som sa pohraval pred 2 rokmi. žial riešenie hoci je možné, nie je efektívne, preto som od nehoupustil.A to somkupiluž i lahku motorku trial sosedadlom o vahe 72kg, bez motora a pod blbosti okolo 46kg. Noitoje vela, plus váha jazdca, elektromotor, baterie, ak más 90kg, potreboval by si 96V min 15Ah aby to s tebou šlo svižne. no a 96V 15Ah ta u pinga výjde na 1200 E.plus motor čo ide na 96V, riadica jednotka aspon 130-150A skrátka, zbytocne by si vozil ťažký stroj…
efektívne riešenie tejto veci je nasledovné :
zožen si downhill bajk, može byť starší,a máš 2 možnosti:
buchni do zadneho kola silný motor napr od crystalite crown s výkonom aspon 5kW a silnu riadiacu jednotku, na pedale zabudni, tie zahod, miesto pedalov urob stupacky a na rám daj 2 baterie 60V 20Ah, Lion alebo Lifepo.
a bude to jazdiť skvele.nevýhoda je len cena baterií,
alebo daj stredový motor aspon 1680W napr od cyclone alebo bafang najsilnejsí a využiješ i prevodovku, výhoda je o40% nižšia spotreba elektriky tj mensie, lacnejsie baterie-min 1 ks 48V 15Ah. stroj by bol niečo medzi bajkom a motorkou, v tomto pripade by mal i pedale. jazdil by rýchlostou do 60km/hod, na jednonabitie by sipresiel od 50 do 150km podla terenu a mieri pedalovania.Ja somteraz jeden takýto bajk dorobil a ide tovelmi slušne, s Wr komod jamahy sa torovnať neda, ale výjdes uplne všade. nevýhoda je velke namáhaniesuciastok medzi motorom a hnaným kolom, tj treba kvalitne a drahe veci, pod 2000 euro sanezmestiš sostavbou
ani keby si co robil, ak to ma byť dobrý a silný strojroman
Účastník (Participant)mal som motor s rekuperáciou, ale nepacilo sa mi to, lebo to velmi silno brzdilo, tiež odpor pri šlapani bol citelný, ak už bola baterka vybita.žeby sa volako dobila, som nemal pocit.ak si z bb anechceš to len po ceste, kup si riadny stredový pohon.odporucil by som cyclone alebo gng . napatie 48volt min 25A prud vytiahne ta to vsade
roman
Účastník (Participant)170kg…si ma podnietil k tomu aby som sa odvažil, 101,2kg aj s bicyklom. Kto ma do 100kg aj s bajkom, 700-800Wh v baterke s príšlapom mu stači na 120-150 km, pri cyclone motore, teda aspon mne to tak vychadza, pri rýchlosti 25-30km/hod
roman
Účastník (Participant)leiftras, gratulujem, objednal si dobry motor. 720w ti v holansku musi bohate stacit.
roman
Účastník (Participant)poopravim či skor doplním, spotreba v amperoch je závisla od hmotnosti, možno ak ma jazdec aj s bike 170 kg, vezme si motor okolo 50A pri 48V, ale iba v kopci, alebo pri vysokej rýchlosti . ale normálne, ja mám 74kg plus asi 28bajk, tak cez 25A sa dostanem iba pri predbiehaní aut ci jazde do strmeho kopca bez pedalovania. Po rovine pri 52V v baterii okolo 10A a to idem okolo 25-30km/hod.
-
AutorPríspevky