jj daj 36 V .. 24V je moc prúdu ..neviem ako často sa budeš „elektrobicyklovať“ alebo ako moc asisovať až by to bolo často tak investícia do baterky sa ti vráti .. a nebude ta nič limitovať ..
ludia často beru baterku ako niečo čo po čase vyhodia a tak tam investujú len nutne minimum no však ak kúpia príliš slabu baterku tak ta počase odejde , a ani splnú kapacitu si moc toho neužiju , u mna je také teoretické minimum 36V 10ah ..
U toho merania spotreby aj ja ocenujem že mi nejdú silové káble cez celý ebike takto je to lepšie len ten cycleanalyst celkom dosť stojí zbežne som pozeral okolo 120 eur
da sa kúpiť niekde za lepšiu cenu ? či ani ne ..
volba je na tebe pri priamom motore by si zasa musel riešiť uchytenie motoru v oske , no zlomí vidlicu resp uchyty na vidlicu raz dva ,ale ak tam našupuješ torque arm tak to vydrží.
Pred stavbou si skús isť do obchodu kde majú 8fun stredový a tiež nejaký väčší hub motor skús sa povoziť a najlepšie porovnaš čo ti vyhovuje..
s magic pie hub motorom 84V ten pán ide spraviť to isté riešienie zo stredovým motorom , lebo si skúsil tušim ktm zo stredovým motorom….
Hub motory sú gut na roviny a do stredných kopcov (sem tam kopec) hovorim o komerčných hub napríklad ako mám ja že není doneho nasolené 1000 a viac potom už zvládnu každý kopec ale za cenu veľkého žrania.
No na role a strmaky cyclone pretože motor možeš vždy držať v jeho otáčkach , hub motor akonáhle zníži otáčky vlpyvom kopca začína žrať a hriať.. ale ako píšeš ty zase namáhajú mechanické časti reťaz prevody a zadná vidlica tiež by mohla mať torque arm preistotu..
Pozri možeš spraviť že kúpiš hub motor napríklad crystalite čo tu predáva roman , ak by nevyhoval tak skúsiš cyclone stredový motor.
vieš čo moc si asi nepomôžeš s tým motorom , skús stredový 8fun myslím že tade vedie cesta
za svoje peniaze dostaneš väčší posun ako s tým motorom
nehovorí že ten motor nepojde dobre ale je to 500w tebe riadiaca jednotka povoluje 500w takže ak by aj tomu motoru
dajme tom povolila 700wat tak zas taká pecka nebude..
Mrkni sa na skúsenosti uživatela : http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/
Tak to není očom , ja som na svojom 8fun najazdil vyše 7 000 km zatial šlape dobre , na zúbky som sa mu nepozeral , možno v zime..
Keď sa niekomu ľubi bosh tak ok
mne sa napríklad pači táto kombinácia : http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom teslabike.
Dakujeme na za tvoje skúsenosti , tie 8fun motory s kombináciou 13ah baterkou sú skvelou volbou čo može človek kupiť.
rýchlost/cena/celkový výkon/prevedenie/..
No bob asi 48V (36Systém nevylučujem) ale ak bude programovatelná riadiaca jednotka asi uberem ampére nech je baterka nedostáva „nášupy“
Pravdepodobne to bude cyclone ale páči sa mi aj 8fun.. kludne si viem predstaviť nejaký 500W-750W stredák
Z mirom riešime vlastný stredový motor z hubmotora 8fun .. tiež mamm 2×36 V baterky takže by som ho otestoval pri 36V a 72V stredový motor 72V a 20A by mohol byť dosť dobrý …
tieto dve veci chcem otestovať ešte tento rok potom sa uvidí ..
Napríklad by som si vyskladal 3×2 tj 72-4V 12Ah
podla tvojich skúseností by takáto batéria utiahla 20A continuálne cca 10-15mmin ?
(bez rapídneho zníženia životnosti )to čo udáva predajca je jedna vec 100A (na jeden pak je nejako moc)
Rozmýšlam spraviť nejaký „fighter“ na budúci rok pre seba ze stredovým motorom
ono to bude robiť náhodne ,ale dufajme že to tak ostatne a motor pojde korektne
Pri kopcoch skús monitorovať aj teplotu hub motora moc teplý obal veští vrelé jadro ..to neni pre prevodovku to pravé orechové..nič to
Jazdi a úživaj 🙂 ..ak prídu chyby nejako ich vyriešime
Tiež si myslím bosch sú kvalitné ale drahé riešenia čo pozeram tak KTMKa idú po 50 000 kč je to dosť na to že je tam 36V 8-11ah lionka , myslím ak nato pozeram z pohladu peniaze/muzika tak cyklone alebo 8 fun
Jako v stupáku a na nespevenej ceste má každý motor čo robiť , je to koncipované pre bohatších , ktorý nechcú nič riešiť ,len kúpiť ebike ktorý dobré ťahá íst na cesty.
Skús 25A poistku keď 20 je málo alebo ,vyhoď poistku úplne , ono asi baterka vo špičke dodá niečo naviac.. a poistku treba dať o niečo predimenzovanú.. dobre by bolo s nejakým watmetrom zmerať koľko si to skutočne cucne
Tak si vyskúšal aké je to ťahať bez motoru 🙂
Nekedy u nas je tiež kopec keď jazdím za frajerku skúšal som ho vyšlapať no pohnúť dopredu šlapím ide ale že by som ho vyšlapal , tak to ne .. s klasickým horským som tam nijakého nevidel , iba tých čo to berú važnejšie, každý mal popísany dress, elastaky lebo čo to je.. a tenké kolečká , nevidel som tam nikoho do by mal teplaky a hrubšie pneumatiky …
Hm motor vyneháva ?
Napadajú ma zúbky z prevodovky
Batéria je nabitá ? lebo ju može odpajať..
Na jednom elektrobicykli čo som opravoval som objavil problém že ak sa vybila batéria (znížilo napätie) a vypla ju riadiaca jednotka po zvýšení napätia riadiaca jednotka znovu zapla chod a po pridaní motor robil to čo popisuješ, robilo to sporadicky pri vymlátenej batérii akoby „nevedel najsť zub“ keď sa bicykel korektne vypal zapal alebo s páčkou som pridaval to nerobilo iba pri vymlátenej batérii ako keby prešmykla prevodovka a rapčala
Pri zrýchlovaní a spomalovaní to nerobila aj keď to bolo z nuly.
Vtedy som to neriešil nijako lebo asi by som to ani nevyriešil ,, rada bola nevybíjať bicykel uplne potom to nerobí…
Pozri sa tiež či kabel do motoru nieje niekde poškodený a skontrolu konektory, može to tiež robiť ak je zlý kontakt na jednom z hall káblov , alebo teplo osmahlo vynutie a je na nejakej faze prerazené … v dlhých kopcoch
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 106 až 120 (z celkového počtu 151 )