Reakcie
-
AutorPríspevky
-
teslabike
Správcadoma síce nemám ale opýtam sa kamoša Mira .. možno bude mat alebo nečo zehnat..
teslabike
Správcajj daj 36 V .. 24V je moc prúdu ..neviem ako často sa budeš „elektrobicyklovať“ alebo ako moc asisovať až by to bolo často tak investícia do baterky sa ti vráti .. a nebude ta nič limitovať ..
ludia často beru baterku ako niečo čo po čase vyhodia a tak tam investujú len nutne minimum no však ak kúpia príliš slabu baterku tak ta počase odejde , a ani splnú kapacitu si moc toho neužiju , u mna je také teoretické minimum 36V 10ah ..
teslabike
SprávcaU toho merania spotreby aj ja ocenujem že mi nejdú silové káble cez celý ebike takto je to lepšie len ten cycleanalyst celkom dosť stojí zbežne som pozeral okolo 120 eur
da sa kúpiť niekde za lepšiu cenu ? či ani ne ..teslabike
Správcavolba je na tebe pri priamom motore by si zasa musel riešiť uchytenie motoru v oske , no zlomí vidlicu resp uchyty na vidlicu raz dva ,ale ak tam našupuješ torque arm tak to vydrží.
Pred stavbou si skús isť do obchodu kde majú 8fun stredový a tiež nejaký väčší hub motor skús sa povoziť a najlepšie porovnaš čo ti vyhovuje..
Napríklad tu som sa vozil na rakete
http://teslabike.online/vozenie-na-rakete/s magic pie hub motorom 84V ten pán ide spraviť to isté riešienie zo stredovým motorom , lebo si skúsil tušim ktm zo stredovým motorom….
Hub motory sú gut na roviny a do stredných kopcov (sem tam kopec) hovorim o komerčných hub napríklad ako mám ja že není doneho nasolené 1000 a viac potom už zvládnu každý kopec ale za cenu veľkého žrania.No na role a strmaky cyclone pretože motor možeš vždy držať v jeho otáčkach , hub motor akonáhle zníži otáčky vlpyvom kopca začína žrať a hriať.. ale ako píšeš ty zase namáhajú mechanické časti reťaz prevody a zadná vidlica tiež by mohla mať torque arm preistotu..
Pozri možeš spraviť že kúpiš hub motor napríklad crystalite čo tu predáva roman , ak by nevyhoval tak skúsiš cyclone stredový motor.
teslabike
Správcavieš čo moc si asi nepomôžeš s tým motorom , skús stredový 8fun myslím že tade vedie cesta
za svoje peniaze dostaneš väčší posun ako s tým motoromnehovorí že ten motor nepojde dobre ale je to 500w tebe riadiaca jednotka povoluje 500w takže ak by aj tomu motoru
dajme tom povolila 700wat tak zas taká pecka nebude..
Mrkni sa na skúsenosti uživatela :
http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/teslabike
SprávcaTak to není očom , ja som na svojom 8fun najazdil vyše 7 000 km zatial šlape dobre , na zúbky som sa mu nepozeral , možno v zime..
Keď sa niekomu ľubi bosh tak ok
mne sa napríklad pači táto kombinácia :
http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/-
Táto odpoveď bola upravená pred 11 rokmi, 1 mesiacom používateľom
teslabike.
teslabike
SprávcaDakujeme na za tvoje skúsenosti , tie 8fun motory s kombináciou 13ah baterkou sú skvelou volbou čo može človek kupiť.
rýchlost/cena/celkový výkon/prevedenie/..Jazdi jazdi jazdi 🙂
nech tam je 10 000 kmteslabike
SprávcaHm neviem či ten grecky obchod nemyslí dane ak to ide preč z europskej únie.. ktovie .. 20 euro hore dole pri takejto väčšiej veci ..
teslabike
SprávcaNo bob asi 48V (36Systém nevylučujem) ale ak bude programovatelná riadiaca jednotka asi uberem ampére nech je baterka nedostáva „nášupy“
Pravdepodobne to bude cyclone ale páči sa mi aj 8fun.. kludne si viem predstaviť nejaký 500W-750W stredákZ mirom riešime vlastný stredový motor z hubmotora 8fun .. tiež mamm 2×36 V baterky takže by som ho otestoval pri 36V a 72V stredový motor 72V a 20A by mohol byť dosť dobrý …
tieto dve veci chcem otestovať ešte tento rok potom sa uvidí ..teslabike
SprávcaDik za tip
Napríklad by som si vyskladal 3×2 tj 72-4V 12Ah
podla tvojich skúseností by takáto batéria utiahla 20A continuálne cca 10-15mmin ?(bez rapídneho zníženia životnosti )to čo udáva predajca je jedna vec 100A (na jeden pak je nejako moc)
Rozmýšlam spraviť nejaký „fighter“ na budúci rok pre seba ze stredovým motoromteslabike
Správcaono to bude robiť náhodne ,ale dufajme že to tak ostatne a motor pojde korektne
Pri kopcoch skús monitorovať aj teplotu hub motora moc teplý obal veští vrelé jadro ..to neni pre prevodovku to pravé orechové..nič toJazdi a úživaj 🙂 ..ak prídu chyby nejako ich vyriešime
teslabike
Správcaten eshop sa dá prepnút do anglistiny
urobil som malé porovanie cien
1 chainwheel Kit 250 Watt 24Vhttp://www.turbobikekit.com/fast-ebike-1 226eur + 75euro poštovné 305 celé
http://www.eclipsebikes.com/shopping_cart.php 296eur +32 poštovné 328len tak na rýchlo dva lacne kity som sem hodil (možno sa aj niečim líšia)
dan ani clo by si nemal platit je to z grécka ..-
Táto odpoveď bola upravená pred 11 rokmi, 1 mesiacom používateľom
teslabike.
teslabike
SprávcaTiež si myslím bosch sú kvalitné ale drahé riešenia čo pozeram tak KTMKa idú po 50 000 kč je to dosť na to že je tam 36V 8-11ah lionka , myslím ak nato pozeram z pohladu peniaze/muzika tak cyklone alebo 8 fun
Jako v stupáku a na nespevenej ceste má každý motor čo robiť , je to koncipované pre bohatších , ktorý nechcú nič riešiť ,len kúpiť ebike ktorý dobré ťahá íst na cesty.
teslabike
SprávcaSkus reklamovať (asi motor dostal po zuboch)
teslabike
SprávcaSkús 25A poistku keď 20 je málo alebo ,vyhoď poistku úplne , ono asi baterka vo špičke dodá niečo naviac.. a poistku treba dať o niečo predimenzovanú.. dobre by bolo s nejakým watmetrom zmerať koľko si to skutočne cucne
Tak si vyskúšal aké je to ťahať bez motoru 🙂
Nekedy u nas je tiež kopec keď jazdím za frajerku skúšal som ho vyšlapať no pohnúť dopredu šlapím ide ale že by som ho vyšlapal , tak to ne .. s klasickým horským som tam nijakého nevidel , iba tých čo to berú važnejšie, každý mal popísany dress, elastaky lebo čo to je.. a tenké kolečká , nevidel som tam nikoho do by mal teplaky a hrubšie pneumatiky … -
Táto odpoveď bola upravená pred 11 rokmi, 1 mesiacom používateľom
-
AutorPríspevky