robikl …cely cas to rozoberame…mas to co ti vyrobia. Myslim ze v najlepsom pripade to bude ukazovat vykon… aj ked I=P/U teda 250W/36V= 6.9A …ale skus do bike za 4000 € urobit zasah a domontovat nieco pocas 2 rocnej zaruky….budu tu chalani co otrieskali prachy do original strojov tvrdit vzdy svoje…“moj chvost je najkrajsi a najlepsi“…Ja som tiez dal nemale prachy aj za originalku / viac by som to neurobil/ …ale na skladanom doma viem ze si vsetko urobim, vymenim, prerobim a vidim aj prud, aj napatie, aj vykon aj spicky a ked budem chciet tak domontujem aj cidlo na teplotu motora /podobne ako bob/ ci uz na telese alebo pri vinuti/alebo aj smerovky, radio a hodinky s fontankou :-)…
Pochopte na originalkach sa da len jazdit a platit za servis! Vsetko je to urobene specialne aby nic nepasovalo a nedalo sa alebo len tazko dorobit, prerobit.
Teda Robikl ak chces vidiet prud na budiku biku nemas narok na originalke – ak to ovsem laskovo pan Cinan nenamotoval v serii
Viete ze som bol a som motorkar, a dopravne nehody su stale diskutovane na roznych forach….treba si uvedomit ze plechovky su i tie najmensie ako je fiat500 alebo smart omnoho silnejsie a tazsie ako motorky a nieto ako bike . Je mala sanca ze biker zrazi chodca. Stava sa, ale malo. Takze nehody a precipovanie a podobne by som neriesil. Ak dojde k somarine tak policia sa k tomu nedostane a ak dojde k poriadnej nehode tak ti to uz bude jedno kto bol na vine.
Ja osobne sa cestam s autami vyhybam. S „horskym“ sa to da v nasej lokalite bezproblemov. Cestak preto lezi /stoji/ doma ladom. Nie ze ma nebavi na nom chodit ale nieto kde aby tam neboli auta.
wamp …este som si spomenul na teba …som zazrel tento inzerat…
Skus porozmyslat ….z 4500€ na 1500€ ano je pouzivany ….ale po roku bude aj ten tvoj 🙂 Do zadu 8fun 250W s volnobezkou ..a ked chces sportovat tak dale LiPOLky 5Ah a dostavas sa do ceny do 2000€ a vahy okolo 13-15 kg to na celoodpruzeny je velmi velmi pekne. Keby som ja nemal ten svoj okamzite idem do toho. Ani nevaham!!!!
Zda sa ze coraz vacsia zhoda je medzi nami. Prisli sme nato ze kazdy clovek je iny a ine sa mu paci a inou cestou ide. Urcite sa najde viacero ludi s rovnakym nazorom ako napriklad ja sdielam nazor na e-bike s klotasom a pivnickom …atd no nehovorim ze ten haibike je skaredy. Ale z viacero dovodov ja osobne by som ho nekupil aj keby stal 600€ preco lebo by som musel vyhodit viacero povodnych dielov a nahradzovat ich. No ao by potom uz zase nepasovalo stredove zlozenie, ulozenie vidlice, material kostry urcite nie /za 3000€ by som urcite chcel karbon OCLV od TREKU – jednoznacna volba/ atd….proste 100 ludi 100chuti.
Turistike a, sportu a e-bike zdar
Ja len tolko ze TME mam odskusane a nieje v EU. Tovar posielaju zo Ziliny. Aj ked sa zda ze je to Polsky obchod. Posielaju ho expresne. Ak im svieti ze je skladom tak rovno ak ho das do kosika tak on line odcitava stav skladu…Perfektny obchod, seriozne jednanie a dodavka druhy den po objednavke.
PS: nekupoval som tam aku …najcastajsie pracovne naradie a ine…
no neviem dusan….ja nemam take nervy ako ty. Ked dam tolko prachov a stale daco posrate…aj ked to zreklamuju…bud rad ze si blizko. Zober fakt ze si z Medzilaboriec /tam uz lisky dobru nac davaju – nech sa nik neurazi/ a chces sportovat. Kupis ten bike co mas teraz. Napocitaj si kilometre autom tam a nazd alebo dopravu postou – co ti nik nezreklamuje ani nezaplati.
Mne sa to osobne vobec nepaci. Taky bike v tejto kategorii musi chodit. Jednoducho sa moze stat ze zfukne tlmic, prerazi tesnenie, dotiahnut matku, precentrovat koleso …ale na funglaci a za taku cenu? noo neviemm
wamp: fesacky vyzera. Prid sa ukazat ak ho budes mat.
Lachim66: ja mam jeden bike prerobeny materialom z E-Pohonu.cz.
motor http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/1-2-Elektromotory/5/182-BLDC-motor-250W-predni-kolo
RJ je Magic50 a aku LiFePO 36V 11Ah
Vysledny efekt nieje zly ,ale musim povedat /a nie len ja ale moja manzelka/ tvrdi ze ten motor taha omnoho /citelne/ slabsie ako 250W 8FUN. Napatie na oboch je 36V ba dokonca ten 8FUN ma aku len okolo 9Ah
Tebou objednany motor je uz ale cierny a bez popisu na nom ale mozno je len d druhej strany fotka. Kazdopadne ak to nemas s cim porovnavat budes nadmieru spokojny. Vyvaruj sa zvezeniu na niecom lepsiom, silnejsom. 🙂
Pivnicek ….ten usmev je na mieste….ta pieskova bana je od mojho domu cca 1km. Mozem blbnut a skusat moznosti. Vzdy sa snazim nic si nedolamat. Taky sialenci ako si dal na videu to je iny level a su to profici co za to beru peniaze a nie male a nie malo sa ich dolamalo ba zabilo…..viem ale co si chcel napisat…..motorky som mal 5ks rozne a jednu este mam. Jazdil som aj 450 KTM kross …lietanie mi nevonia ani na motorkach ani na bike. Ostatne s tebou suhlasim.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
Bob ma pravdu, s policiou to bude este zabavne na cestach. Ja osobne aj idem po ceste alebo cyklochodnikoch tak na bike cestnom. http://faix.support/bike/velke/favorit.jpg to ale len obcas lebo cyklochodnikov je extremne malo u nas, a cesty su uzke, aut vela a bike je pomaly takze kazde auto ma prebieha a tym som vzdy ten co kolizie robi.
Takze zvadsa chodievam po lesnych, polnych a nezpevnenych cestach kde policajta nemas, urbaristi a lesna straz je mimo lebo nemam motorove vozidlo / hlucne na spalovaci pohon/. Obcas silny bike vyuzijem na vyblaznenie a v bani na piesok kde obcas blbnu motorkari tak s 1.6kW poskladanym bike videm skoro vsetko co oni. https://www.youtube.com/watch?v=UHKGBpcTSqg jeden kopec ten tiahly na konci nie. Je to kvoli tomu ze tam nieje moznost rozbehu a koleso na bike je uzke.Takze sa zapichne v piesku. Motorky tam idu vkuse smikom a koleso je sirsie. Predpokladam ale ze pivnicek alebo klotas by to asi dali.
Kazdopadne, cyklistika ako taka asi mi nieco hovori kedze za jeden cely den spotrebujem od 0 do 5Ah z 15 Ah baterky. Kilometrov prejdem tiez od 50 do 100 ako ktory den. V tatrach rovinky moc niesu takze tie Ah spotrebovane keby boli bez tahania tak su radovo v desiatkach amperoch.
Ak by som sa nezaujimal o cyklistiku urcite by som motorku nepredal a len by som sa vozil.
Bob ma silnu masinu , vyskladanu a aj skusenosti. Prejde toho vela aj ked tahat nemoze , je to cestovatel. Skor sa jednalo o nazor na e-bike a peincip sucinnosti s clovekom.
Forum by malo sluzit pre ludi co chcu zacat s e-bike. Napriklad ako wamp. Ale vidim ze moze clovek napisat cokolvek aj tak si kazdy „poserie vsetko sam“ Pardon za vyraz. Na vlastnych chybach sa clovek uci a tak ako ide do predu vyvoj techniky…auta, pc tv a ina technika tak sa aj clovek vyvija. Rastie. Bohuzial to stoji peniaze. Jeho peniaze. Tak sa aj mne stalo ze som si myslel kupim hotovy e-bike …bude to fabricke bute to bomba. Opak bola pravda. A poskladal zom tak ako som c-pozadoval . Od vtedy som spokojny.
Myslim ze Bob tiez vie o com piseme…tiez ma 1.6kW ebike….
ako pise klotas e-mier .))
Tak ja tomu asi nerozumiem…..naco ine ostatný pouzivate e-bike?
Ved ak v predu dam 22zubov a v zadz 36 alebo 42 nebodaj tak vyslapem poriadny kopcisko…len pomaly. Velmi pomaly. Zaradim 32 vpredu 28 vzadu a slapem rovnako tazko ako 22/42 ibaze pomaham motorom a kopec vybehnem ooomnoho rychlejsie. Pouziva to niekdo inak okrem BOBA? Lebo ak ano tak celu elektrifikaciu mozem hodit do zbernych surovin. Naco by mi inak bola?ufff
Bob , Lachim66 a kolegovia. Ospravedlnujem sa ak som sa moc rozpisal, no pred e-bikom som mal jednostope vozidla s motorom a naposledy Honda Varadero 1OOO takze vykonu akosi bolo nadostac a vaha tiez.
PS: K vykonu e-bike vs tahanie. Ja to vidim inak ako bob. Ak chcem prekonat vzdialenost 100km po rovine na obycajnom bike bude to trvat cca 4hod. na 250Watovom cca 2.3-3 hod ,na 1.6kWatovom 1.5hod a nakoniec na 8kW 1hod mozno menej…Tahat budem vzdy naplno lebo chcem tahat a spoteny pritom budem rovnako. Meni sa len prejdena vzdialenost!!!
PS: pri tom 8kW by som musel ale pouzit veeelmi tazky prevod aby som vobec mohol ludsku kadenciu / tahanie voci motoru/ pouzit. Je mi jasne ze moj 1,6kW motor ma utiahne sam, aj extremne velkym kopcom pri zaradenom lahkom prevode.Ak vsak zaradim prevod tazsi znizim kadenciu motora zo 150 za min na 80 a zvysok dopedalujem. Vidno to potom na odoberanom prude / výkone. Urcite to funguje bob. Mam to odskusane.
Cital som dakde ze clovek dokaze v prepocte na vykon odovzdat max okolo 400W. Samozrejme kazdy inak. Ale ak k 250W z motora pridas 250W ludskych je to 500W. Ale 250W cloveka citi aj motor 1.6kW a odmena za to je dlhsi dojazd a vzdialenost prekonana rychlejsie. Nie vzdy rychlost potrebujem a nie vzdy so sebou nosim ruksak s baterkou. Motor a elektroprislusenstvo samozrejme nosim stale. Tych par kil nieje problem. Aspon lepsie natrenujem a posportujem. Ved otom je bike.