karle ….ja mam cyclone 1.6kW , vazim cca 75 kg. Primarna retaz na motor mam 48zubov, sekundarna na koleso je 42z a 32z. Na kolese je kazeta od 11z do 42 zubov. Pri najlahsiom prevode 32z-42z po rovine 15km/h pri najtazsiom 42z-11z po rovine 55km/h CAcko ukazuje vtedy okolo 1.6kW ale kadenciu teda otacky pri najtazsiom prevode uz na svoje maximum nedotiahne….teda mozno by dotiahol len nemam po ruke taku dlhu rovinku 🙁 Akumulator mam LiION 48V/15Ah pri spickach odber cca 60A a pokles napatia ku 40V
Ak to ale zatazim do kopca tak ukaze aj cez 2kW a napatie ide pod 40V …
Istic mam B32A/1 a nikdy este nevyhodil. A krasne poberie cele tolko komentovane iskenie pri zapajani konektora. Aku nosievam vzdy v ruksaku , v terene to vidim ako zjavnu vyhodu.
bobe, nebud tak skepticky…ono sa to hnulo…este teraz predavaju elektrobike s olovenym akumulatorom o celkovej hmotnosti bike skoro 50kg a vykonom okolo 350W
A co sa tyka pracovnej sfery akunaradie tak tam pokrok nastal neskutocny….stroje ostavaju technicky na rovnakej urovni a akumulator sa zmensil a nabral vlastnosti oproti NiCd /NiMH/ uplne ine….takze myslim ze treba cas ale pride to.
dusan, urcite najblizsie roky sa mame naco tesit ako v prestabových sadach , nových e-bicykloch tak aj to najdolezitejsom odvetvi – akumulatory roznych typov.
Ked v pamati zolovime tak v e-autach, bike ako aj akupracovne náradie pred 5 rokami nebolo nic insie ako NiCD a NiMH a teraz? tieto dva „neprekonatelne“ technologie su davno prekonane LiION kami….tesim sa co to pride….
Nie, nekupil. Cim drahsie kupis / pôvodna cena/ fabricka vyroba, uhlikove vlakna, specialne komponenty, specialna atipicka kostra…proste pokazi sa vsetko a na nieco take nic nedopasujes. 7000€ das a po pol roku zlen za skontrolovanie pripadne doladenie aby ti nepadla zaruka v servise das minimalne 500€
To mi treba? nie!
Dusan …ja mam 32 vpredu a 42 v zadu. Ono je to tak ze vo velmi prudkych kopcoch je problem udrzat sa na biku. Ale myslim ze na xc to bude pomale….Kadenciu 90 udrzim ja ale motor ide az do cca 150.to je cca 15km/h. To uz potom je motorka ….Takze väcsinou jazdim 32 : 28 /tiez cca 15km/h/ + motorom pomozem ked je potrebne. Ma to velmi velku silu. Uz mi to raz roztrhlo retaz. Ale zase …ide to paradne , kopec – nekopec.
noo asi mas motor na 160mm a zadna stavba na bike je 135mm …tie motory su urcene na lahke motorky alebo atypicke bike. Ozaj a prečo vobec nabijas LiPOL cez cycleanalyst? a ako? ved aspon ja by som to nabijal ze odpojim akupak pripojim nabijaci/vybijaci konektor k nab a pri liPol kde mas asi balancovaci obvod sucastou nabijacky nie akupaku tak aj ten pripadne nie…podla uvazenia ako stoja jednotlive clanky….mozno sa mylim ale sa mi vidi ze obzvlast LiPOL by sa mali samostatne a este k tomu v specialnej nehorlavej poduske/vreko/krabicka/ aby v pripade zahorenia nevyhorel cely bike alebo dokonca dom 🙁
no neviem…..ja mam LiION pack s balancnym obvodom ale nabijam to uplne odelene od biku a tym aj od cycleanalys a RJ….
Absolutní akumulátor
Supravodivost vědci znají již více než jedno století. Roku 1911 ji objevil holandský fyzik Heike Kamerling-Onnes, když zkoumal tepelnou vodivost kovů ponořených do kapalného hélia, tedy při teplotách blízkých absolutní nule (ta je -273,16 stupňů Celsia).
Kamerlingh-Onnnes také při jednom ze svých pokusů naznačil úžasné možnosti tohoto jevu. Ve své laboratoři v holandském Leydenu pustil do závitu umístěného v kapalném héliu proudový impuls. Celé zařízení pak i s chladícím médiem převezl přes kanál La Manche do Cambridge. Měření provedené v přednáškovém sále slavné univerzity prokázalo, že proud vodičem stále obíhá.
Už objevitel tak naznačil jedno z možných využití jevu, které by znamenalo revoluci. Největším problémem dnešních alternativních zdrojů energie, elektromobilů a dalších zařízení je, že neumíme efektivně a levně skladovat elektrickou energii. Představa akumulátoru, do něhož by se proud prostě jen napustil a v případě potřeby zase odčerpal (stejně jako třeba benzin do nádrže vozu) je velmi lákavá. Problém ale zatím představuje extrémně nízká teplota, při které to funguje. A to bohužel platí i pro všechny další aplikace supravodivosti. Mnozí však doufají, že to tak nemusí být věčně.
Ludkovia , mozno pride na trh iný typ akumulatoru a liION a LiPOL spadnu na polovicu ceny alebo este menej. ….Ked je teplo nabite akupack a pome jazdit….:-)
chalani co mate s tym torqe senzorom….naco je to dobre? Prave som sa vratil z „vyletu“ http://tdm.sk/foto/cyklomapy/vgerlachovsliezskydom.jpg
Vpredu mam 32 a 42 …vzadu od 11 do 42. Tuto trasu som siel na 32 vpredu a v zadu 28 ked som pomahal motoru vtedy som siel cca na 250-500W a ked som dal na 32:42 tak som uz tocit nevladal lebo motor ma kadenciu 160 a ja len 90 🙁 /samozrejme keby som znizil rychlost na 5km/h tak by som mohol pomahat/ Ale vtedy som isiel ako na motorke . Rychlost od 10-15 km za hodinu. Celkove prevysenie 870m na 10 km ale nie ako dusanove …hore dole…vkuse len hore.
Torque senzor vobec nechyba….navolim rychlost napr 15km a co pomoze motor to pomoze …podla toho je spotreba Ah… teraz som to dal cca 8Ah. No 10km a skoro 1km n.m za 45 min to sa bez e-bike neda….Neviem mozno vrcholovy sportovci…ale ja urcite nie….
Preto najjednoduhsie veci su najlepsie…. motor-RJ-aku-plyn /tempomat/ 🙂
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 9 months používateľom uzivatel.
No nevien Robikl… co som sa ja stretol tak do original vyrobkov teda e-bike fabricke ta do RJ nepustia. Nedaju ti ani program, ani kabel, ani informacie ….takze tazko nieco prestavis alebo nastavis…..mozno nie kazdy vyrobca je tak striktny ale ja mam skusenost prave taku
Cav dusan
Ja mam doma toto: http://www.agogs.cz/uphill
Vobec na nom nejazdim …obcas moj syn ho vezme….je to uplne nahovno a hlavne ten slavny torque senzor v nom je najhorsí v spojeni so sprostym programom v RJ …proste hroza…..Odporucam to len najhorsiemu nepriatelovi.
AGOGS Uphill MTB nabízí unikátní systém řízení díky torznímu sensoru ve středovém složení, který neustále snímá tlak jezdce na levou i pravou kliku. Tím se přesnost dávkování elektrické síly vyrovná systémům se středovým motorem (i v případě pomalé technické jízdy) se zachováním všech výhod motoru v zadním náboji.
Cavte
V noci som rozmyslal a napadla ma myslienka ktoru som rano zrealizoval a po skuskach retaz nepada ani jedna ani druha. Vsetko slape na 100% ako ma.
Mal pravdu aj bob aj pivnicek. Podla boba som dal naspat do predu dvojprevodnik a podla pivnicka som zosili pritlak na napinac primarnej retaze. Kumst bol najst to riesenie ako jednoducho ten pritlak zosilit. Riesenie bolo ze zo starej celustovej brzdy zn favorit som vybral pruzinu. Ta sadla ako rit na nocnik. Su na nej dva ocka /ved vsetci viete/ no a jedno som prevliekol na srubku a podlozkou a matkou prikrutil. Dva zvisne konce – jeden sa opiera o motor a druhy o ramienko napinacieho kolecka. HOTOVO a funkcene. DIK za radu.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 119 )