Reakcie
-
AutorPríspevky
-
uzivatel
ČlenPri LiION, LiFePO si to strazi balancer priamo na baterke takze ak motor by zatazil slabu – kapacitne / velky vn. odpor ak by mala/ a napatie by zislo pod nebezpecnu prahovu hodnotu tak by balancer odpojil pack. Vtedy ak by si sa zmestil medzi max nap a to prahove a pridal baterku paralerne aby „posilila“ tak by motor neznizil otacky ale udrzal by nominalne….toto vsetko je ale len teoria a ty mas urcite LiPOL ked mas pack 22.2 V to je 6S a to asi minimalne 20C alebo viac a tak pri 10Ah packu to da minimalne 200A to je minimum takze ten motor pridanim akupackov paralerne urcite nepojde rychlejsie. Rychlejsie pojde ak motoru das len22.2V potom do serie pripojis dalsi pack tak budes mat 44.4V I=P/U takze Vykon ak mas 1000W pri nap U to bude 22.2V to je 1000/22.2=45A a pri U 44.4V to je 22A
To jest zaklad elektro prud je priamoumerny napatiu. Ale ak motoru budes menit RJ aj vykon co ti vlastne umozni vacie napatie tak prud bude napr 45A a to potom bude uz pri U 44.4V a I 45A 4.5KW a to bu uz motor isier urcite rychlejsie.uzivatel
Členco sa akumulatorov tyka tak je to tak: ak ma pack nominalne napatia 12V tak ak pripojis 3x do serie tak mas 36V a kapacitu tu istu ako ma jeden. Ak ich pripojiš tie 3ks paralerne tak napatie ostva rovnake 12V ale kapacita sa znasobi 3x. Potom je este serioparalerne zapojenie a to je kombinacia oboch.
U teba daj bacha na max povolene napatie na riadiacu jednotku ako aj na motor a ostatne komponenty pripojene do sustavy…..Ak to prekrocis je problem…
Mozno motor toho znesie viac..su zvadsa predimenzovane a niektore su vinute na viacero napati a tym aj zvysenie vykonu ale RJ nie. Teda nie vsetke. MAGIC 50A zvlada napatia od 24V-do 48V podla naprogramovania–….ale su RJ iba na 36V naprikladuzivatel
ČlenNo neviem LuboN ci niekto prevysenie meria tak ako ty…Ono to nieje jedno ani cloveku ani motoru ci ide po kopcekoch hore dole alebo len hore. Pivnicek a jeho zhoreny motor o tom vie svoje.
Ak budes u nas tak napis skocime spolu na daky ten len kopcek.uzivatel
Členkurnik… vyzera ze budem musiet tiez prerabat….
Umna je to tak …prevodnik /tac/ momentalne testujem takto na primar 48z a sek 32 iba jeden kazeta 42z -11z. Nohami standard ako bike vsetko slape ako hodinky. Motorom….naprazdno tiez ale pod zatazou:
-predok 32z zadok 42 a 32 spadne vzdy zadna sekundarna retaz
-predok 32z zadok 28-16 skoro OK
-predok 32z zadok 13 -11 ppadne primarna
vsetko len pod zatazou.
Testujem aj tak ze bike pristavim ku stene roztocim motorom a nasledne pritazim koleso o zem ….uzivatel
Členmam jednu otazku…na cyclone pouzivate cely rozsah kazety a v predu ci uz je dvojprevodnik alebo len jeden to je jedno?
Priklad v predu 32 zubov zadok 8kol od 11 do 34 napr a podobne….otazka je linka retaze / zkrizovanie/ …mne to robi tak ze ak taham pedalmi nech prehadzujem a jazdim akokolvek ci extrem kopec a vstanem do pedalov alebo nie vzdy vsetko ide na 100%. Ak vsak ma tahat motor tak na stojane ide ukazkovo …prehadzuje taha…OK.
Ine je to pod zatazou, v kopci. Tam uz spadne retaz. Niekedy ta na koleso ak je v predu 32 a v zadu 34 tak spadne ona. Inokedy zase spadne Primarna retaz aj ked linka je krasna …a niekedy spadnu obe. VZDY LEN POD ZATAZOU DO KOPCA. Vy nemate s tym problem?uzivatel
ČlenLuboN …technicky vobec neprotestujem s tebou ani s bobom…ale.
Si zo Slovenska? ak ano tak mi napis prosim kde vysliapes 1500 výskových metrov?
Ja som z Gerlachovu to je Vysoke Tatry a n.v je 791. Sliezsky dom co je najvysie polozeny hotel na Slovensku a ide k nemu aka taka asfaltka je 1670m Ak by som isiel aj z Popradu n.v je 672 tak vyskovo nasliapem 998 vyskovych metrov.
Na Gerlachovsky stit sa dá ist len s horskym vodcom inak je to za pokutu a to mas problem usliapat na nohach pripojeny pre istotu cela skupinka cca max5 ludi lanom. Bicykel si vyhod z hlavy. Lomnicak ak si len lanovkou isiel tak vies ze bike nehrozi a ak tak tanap by ta z koze zodral….a o bezpecnosti ani nehovorim….
Kralova hola? hmmm tiez je to okolo 2000m vyska /1946m/ ale ty pojdes na bike od mora? z chorvatska? takze nasliapat za jeden vylet 1500 výskovych metrom…hmmmm
Napada ma len jedina moznost 3 krat za sebou poprad – slizsky dom …ale to pochybujem ze 10Ah aku vydrzi a clovek ma aj po absolvovani 1x tejto trasy dost. Viem o com pisem.uzivatel
ČlenNo neviem….ak by zhorel motor alebo prdne RJ asi skor pojdem cestou viac sa vozit a menej prerabat a platit. Cyclone ako aj gng a ine su sice fajn ale je to silne na bicykel. Problem s ret. linkou, pri velkom krutiacom momente spaduju retaze , natahuju sa , proste vsade len problem …a nehovorim o prudoch a akumulatoroch.
Vyzera ze najlepsia cesta je dva bicykle. Jeden stredovy pohon „originalnejsi“ bez kompikovanych prevodov/ proste nieco slabsie 250W ako napr bafang alebo yamaha bosch pripadne daky hub motor….a druhy bike na blaznenie v terene tam dat HUB okolo 6KW alebo aj normalny BLCD bez prevodovky a sprevodovat podobne ako na motorke. Hrubsia retaz, moto rafik aj guma daka z 85ky a na dojazd v pripade vyjazdenia kapacity aku dopedalujes dako aj na jednospeede.
PS: ozaj Bob dik za info o pc …vsetko funguje…program ako aj prepojenie a konecne kusok skrotol ten motor a aj prudy su realnejsie z mojho pohladu.-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 5 mesiacmi používateľom
uzivatel.
uzivatel
ČlenSuuper dik
PS… viem ze mas tepomat na cyclone ,,,kde si zohnal? aka je kompatibilita?DIIKuzivatel
ČlenCav bobe. Napis ako napojit kelku na pc. Je to klasicky seriovy port? Kelka ma bit pod napatim alebo si berie napajaniw z pc? Dik
uzivatel
Členrobikl…ja to mam vyriesene osobne tu http://faix.support/bicykle
Ako mam cas tak dorabam e-bike s cyclone…preto je to este prazdne…
2ks e bike mam original od agogs…jazdi na tom manzelka a syn.
treti som prerobil z meridy na tom jazdi najmladsi syn to doplnim mozno aj dnes….
a ten moj 1680W cyclone postupne….
PS: agogs neodporucam nikomu.
A vlastne ziadnu seriovku…..to je len na jazdenie ako pisal Pivnicek a do nicoho nevies zasiahnut. Nedostanes sa do RJ nedaju ti soft ani kabel ani informacie….proste je to nanic!!!!
Pre mna idealne riesenie akakolvek sada KIT / vyberies si co ches/ nasadis to na bike aky chces a vytuningujes ako chces!!!!uzivatel
Členzdar .
Problematika „zelenej“ energie je zlozita …nema vyznam to tu rozoberat.
Kedy nasadit fotovoltaiku, pripadne vietor, vodu, atd…?
Jedine vyhodne riesenie je na chatach mimo inzinierskych sieti alebo v garazach a drobnych stavbach ked by pripojka kablom obnasala velke investicie. Ohlasovacka, prekop statnej cesty, dlhy kabel teda velke straty = hrubsie prierezy…atd
Vtedy nasadis toto http://www.solar-eshop.sk/p/fotovoltaicky-ostrovni-system-kyocera-140wp-2/ napriklad na oasvetlenie pripadne zasuvka na nabijanie mobilu , otvaranie garazovych dveri 2x za den. Ostatne silove zasuvky urobis samostatny okruh z benzinovej /naftovej/ centraly…230V alebo 400V Varic, pecenie…velke spotrebice.
Inak je to tazko tazko navratne.
Zivotnost panelov je 15 max 20 rokov … kam ich potom odhodis? kolko ta bude stat likvidacia…servis po dobu 20 rokov? kolko krat zhori striedac? kolko vydzi zalozny aku? atd…..proste drahe..mimo hore pisane skutocnosti ked to inak nejde!-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 5 mesiacmi používateľom
uzivatel.
uzivatel
Členpivnicek tu je link http://www.cyclone-tw.com/order-3chain.htm
neviem ako to maju zariadene ale ak vyrabaju a predavaju 6kW a 8KW cyclone kit tak by nemal nastat az taky problem ako u teba. Alebo to len predavaju a neriesia?
PS: na tej stranke maju poriesenu aj „redukciu“ teda redukciu obysli vyrobou 24 zuboveho prevodnuku s 5 dierkami a rovno upevnenym na volnobezke…celkom sikovne a jednoduche. Potom uz fakt 1620W a 24z v predu a 42z v zadu nezastavy ziadny kopec.uzivatel
Členshineonyou neviem ako pokracujes s motorizaciou choper bike ale natrafil som na zaujímavy design. Je tam stredovy pohon.
uzivatel
Členzdar, karle myslim ze stredovy pohon netreba zatracovat / aj ked som tiez zastancom HUB, no mam aj stredovy / ale ak to zoberies nie celkom z bicykloveho konca ale das sa tak trochu do stredu …bicykel – motorka tak by to mohlo fungovat super…
Zalezi ci chces viac bicyklovat alebo sa viac vozit
Ja preferujem to bicyklovanie / motorku som predal/ a na „normalnom“ hub ide cool na asfalte a mierne kopce. Stredovy cyclone 1620W zase mam na horskom bike prevod vpredu 32 a 42 pre koleso a na motor ide 48zubov a zadok 11-42 slusna kombinacia no v V.Tatrach sa najde aj taky teren co ani to nestiha…ale extrem sa da najst vsade.
Skus inspiraciu ..https://www.youtube.com/watch?v=pe254GFOUfQ
keby sa pridali pedale a kusok potunilo asi by aj stredovy pohon urobil to co ches…len to chce menej prehadzovaciek a koliesok pre cloveka a silnejsi motor a akumulator ….-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 5 mesiacmi používateľom
uzivatel.
uzivatel
ČlenJednotka je Magic50A cize nebude mat problem s 48V. Planujem zadne 20 palcove no nechcem priamy motor. Tam by bolo sice rychle riesenie MAGIC PIE 1kw s 20″ liatinovym diskom ale to by uz bez aku nebolo mozne prevadzkovat. Takze ak to rozmer dovoli tak 500W motor vypletiem zadneho kolesa ak nezozeniem taky maličky vypletovy drot tak to vlozim do predneho. Tam sice bude obvodova rychlost / teda aj celkova/ vacsia no …uvidim.
-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 5 mesiacmi používateľom
-
AutorPríspevky