uzivatel

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 91 až 105 (z celkového počtu 119 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5129
    uzivatel
    Člen

    LuboN : mimo temu …si pisal o minimalistickom designe v elektopohonch na bike…v teme dusan 48V 450W
    tu je link …vsetko je vyrobene a zevraj aj fabian Cancellara vybabrava …mrkni

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5127
    uzivatel
    Člen
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5126
    uzivatel
    Člen

    Cafte…citat kusocek viem, ale len kusok….
    Nazov clanku Gng gen 1.1 – 48V/450W tak nic moc ..kto pisal ten nazov clanku malo vystihuje tvoj pripad…tvoju stavbu…Ale nejdeme sa hadat.,…ja mam tiez cyclone stredovy ale aj hub bike…ten tvoj ale uz vyzera ako z marsu alebo 19 storocie…Jenoducho mne osobne sa totalne nepaci….nie ako bicykel ale prevedenie toho pohonu….to radsej FUN8 stredovy s jednou „pilou“ a jednym koleckom v zadu trebars aj len stare torpedo- ak to prezeniem… bez urazky….Ale ak tebe vyhovuje a paci sa ti…OK…beriem. Vela zdaru v dalsom ladeni..a drzim palce.
    Ono pisat clanky je dobre cloves sa uci a hlavne precita si osobne skusenosti …a to je na nezaplatenie.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5119
    uzivatel
    Člen

    ozaj Dusan…. ako mas poskladany ten aku pack? Mas tam 40 ks. Nominalne nap pises 48V to je 15ks x 2 je 30 to by bola 2 x kapacita ako si nalozil s 10 ks ? preco tam chybaju 5 ks aby si kapacitu zvysil 3 nasobne?

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5117
    uzivatel
    Člen

    citat LuboN “ Keby to nebolo tak komplikované so sprevodovaním…. “ tak tak Dusan o tom sprevodovani ako Lubo som PISAL
    citat od DUSAN Prevodov mám toľko ako ty na hube“ srandujes? ved na standardny bike das napr do predneho alebo zdneho kolesa hub motor….aky prevod tam mam? ODPOVED:::: ziadny oproti obycajnemu bike….spocitaj si ty retaze …ja som ich tam napocital na tvojom bike 3ks mylim sa??? preco pises bludy?

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #5100
    uzivatel
    Člen

    Kurnik… uz cyclone sa /aspon mne/ prilis obnazene, technicky retazovo komplikovane, hlucne a na bike uz posobi rusivo. Moc prevodov, retazi, kociek , bedniciek atd…a nieto este toto! Ale neber to v zlom, moze to mat vyhody a v terene alebo na krosovej trati OK…..
    Predsa len hub motorcek , baterka flaskova , RJ sa schova v kapsicke a stale je to bicykel!!! a pomaha do kopcekov 🙂

    odpoveď na: Napätie na LiFePo4 po nabití klesá #5078
    uzivatel
    Člen

    tak je to tak ako pisal LuboN limitne- kriticke napatia od 2.5 do 4.2V pracovne nap 3.0V do 3.3V a min vybijacie je 2.8V max nab je 3.6V

    odpoveď na: Napätie na LiFePo4 po nabití klesá #5076
    uzivatel
    Člen

    zdar flexit ….nieco nepotesujuce
    U zcela nových LFP bylo zjištěno, že předčasně selžou, pokud jsou „hluboko cyklovány“ (vybity pod úroveň 33%). Pauza po 20 nabíjecích cyklech je v současné době doporučována některými distributory.
    cely clanok : https://cs.wikipedia.org/wiki/Lithium-%C5%BEelezo-fosf%C3%A1tov%C3%BD_akumul%C3%A1tor

    ale neber to trgicky….. nominalne nap. je 48V takze ty nikdy neoperuj s napatim tesne po ukonceni nabijania…aj u olove aj lion aj xyz to vzdy klesa……pokial viem tak LiFePO4 je kriticke vybit clanok pod 2V to znamena 30 V u teba….ale to je hodnota total a to ta nepusti nie RJ ale ani balancer co vyrobca montuje do akupacku….takze chybu nemusis hladat v RJ ale prave v balancnom obvode …ten chrani aj max odber prud takze obcas to vie aj zaseknut ak zoberie motor viac a aku nieje na to az tak stavany….
    PS: tvoj balancer chrani a vypina clanky pri 2.00 ± 0.062V
    Tu je cela tabulka : http://www.eclipsebikes.com/lifepo4-576v-cell-60a150a-p-1063.html
    EDIT: no neviem teraz ci 2.5 V ako pise LuboN alebo tych 2V kazdopadne motor musi ist na 48V a dole nie do 48V !

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #5071
    uzivatel
    Člen

    PeterS sa rozhodol , no mozno precitaju iny co chcu zacat…..Ono hovorime a piseme, vykon, lepsi v kopcoch, stredovy vdaka pouzivaniu prevodov bike zvlada lepsie kopce, viac drzi akumulator….ano vsetko pravda….
    Ja mam hub motor v zadnom kolese fun8 750W a mam aj na druhom bike stredovy 1.6kW.
    Napisem len jedno, z ineho sudku bez ohladu na efektivitu ci vydrz alebo porovnanie… hub motor je tichy az extremne voci cyclone stredovy, nenapadnejsi…Stredovy 1.6kW na najlahsiom prevode vie aj postavit na zadne / v miernom kopceku ked clovek mykne rukou blbo/ podoba sa to zatahom skor na motorku ako bicykel. Je hlucnejsi, udrzhbovejsi, moze spadnut – zaseknut sa – roztrhnut retiazka bike ako aj pohonu, prehazdovacky vrzgaju, radenie v kopci pod zatazou tiez kumst…jasne jasne, technicky zdatny stangasti daju prednost tomuto …ale 90% ludi chce prave, ticho, jednoduchost a nenarocnost. Nastavit PAS na 1 az 5 a krutit pedalmi…ved su na bicykli:-)
    PS: nezabudajte na policajtov a zakon…..aby blazni nevymisleli daku habaduru…zakon jednoznacne pise do250W !!!

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5070
    uzivatel
    Člen

    skoda ze ma dve ruky 🙂 ale vazne , asi je to ten v ruke pravej? kazdopadne neviem ako by som nakreslil ale mam 1680W volakdo z Vas mi dal tento link, objednal som, prislo, funguje, keby bol ale adapter mohol by som naladit pre zabavu v terene ….http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1680-watt-ebike-p-1073.html

    peniaze nieje problem, ak vies nakreslit, vyrobit….podrobnosti napis na email.
    support@faix.support diiiik vopred

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5058
    uzivatel
    Člen

    cav, ten drziak je podmienka k tej redukcii? PS: hod link kde sa da objednat ta redukcia ….Ja som nahodil motor na kostru zo stareho faforitu…ide krasne 1.6kW potiahne ale je to uz take „podajne“ kostra je sice idealne velka na moju postavu, rozmerovo tam vopchas paradne akekolvek aku aj RJ ale neda sa to pouzivat….vidlica plave ako aj ostatok je nevyhovujuci…..idem to prcnut na daky horsky , ale v predu by sa hodila ta redukcia aby som mohol vyberat a dosolichat kluky s poctom zubov ake budem ja chciet!
    Vopred dik za ten link

    odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #5029
    uzivatel
    Člen

    bob – ja som si uz nie isty ale oni asi píšu a riešia nie normálne napätia a prudy a nie celkom bezne RJ. Myslim ze klasika napr MAGIC 50A s aku napr. http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/0/5/518-Akumulator-Li-ion-Samsung-48V-23-2Ah-plast kde ten cerveny kablik prestihnes a daš tam vypinac co umiestnis na riadidla tak vsetko to co riesia uz riesi balancer v akumulatore….
    teda aspon myslim…..len to hovirim o vykone cca do 1KW a oni o 6kW a viac …a napatie tiez riesia viac ako 48V ….
    Píšem správne LuboN?

    odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #4996
    uzivatel
    Člen

    cavte ludkovia….
    Ja si myslim ze ste sa zacali tocit v kruhu….podobne debaty ako ze , co bolo skor kura alebo vajce? Myslim ze ak je zariadenie „akekolvek“ na cokolvek potrebne tak je to uz vymyslene a vyrobene profesionalne a to sa da potom okopirovat podobne ako to robia „cinania“
    PS: Pivnicek tu hovoril o vykone 6kW o rychlosti atd….vzdy sa bavime o bicykli?
    A ozaj ked uz ma 6kW motor, k tomu akumulator aby co to najazdil na jedno nab. tak myslim ze vaha kontaktora je bezpredmetna.
    Verim a som presvedceny ze nema karbonovy cestak s vahou 7 kg za 8tisic € to potom ale by nemal 6kw motor 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4954
    uzivatel
    Člen

    tu mas specku na kontaktor 48V/600A je tam toho kopec ale vaha nee
    http://files.ev-power.eu/inc/_doc/attach/StoItem/2656/HZJ600S-48V-Product-Specifications.pdf

    ale mozno najdes ….

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4953
    uzivatel
    Člen

    neviem ale ci sa oplati to vyrabat…..
    http://eskutr.cz/cs/45-jistice-kontaktory-odpojovace

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 91 až 105 (z celkového počtu 119 )