Ja by som k tejto problematike este doplnil ze sa jedna vec nedala vyskusat. A to jazda do kopca bez pedalovania. Nakolko Siki nema pripojenu akceleracnu packu je jazda bez pedalovania nemozna. Pedalovanie ma dost velky vplyv na stabilitu a udrzanie rovnovahy. Ved pozrite na jazdcov na krosovych motorkach vyjdu cokolvek len reguluju plyn.
Takze Sikiho bike so silnym motorom by toto dal len ta regulacia plynu chyba a pedalovanim to nevyriesis akurat sa z roviny vyhodis…
Teda moj nazor
Inak Brano este jeden postreh.
Na Sikiho biku som sice siel do strmaku chvilu ale i ked bol prevod 42/42 koleso presmykovalo i tak. No kedze motor tahal neustale mal som dojem ze bola sanca vystupat ten kopec. Na tom co som ja mal s uzkymi trekovymi kolesami a velkym tanierom to nebolo uz takeruzove.
Takze podla mna na na caste vyjazdy do kopcov urcite najmesi mozny tanier.
Aby mohol motor stale v otackach tahat a potomto uz jelen osikovnosti…
Brano je to ako pises, Siki ma 750W 48V bbs02 utlmeny na 500W s dopomocou do 50km/h v 9 stupnoch bez akceleracnej packy. Ja taham s bbs01 250W 36V tiez s dopomocou do 50km/h no v 3 stupnoch a s akceleracnou packou.
A vsetko ide ako ma. Dnes sme dali vacsinou po asfalte no kus i po lesnych cestach. Do kopcov i dolu. Tahali sme ako draci 😉
No Sikiho bike je lahucky s 18kg vaziaci bike so sirokymi gumami. Motor taha od zaciatku a stale preto netreba packu, Siki jazdi na stupni 1 alebo 2 a stupen 3 je do strmsich kopcov. Dalsie stupne uz bikepriam vykopavaju s pod jazdca, skusil som si to. Ten motor ma super tah. Jazda do strmaku v lese na 5stupni bola narocna na manevrovanie ale slo by to vyjst no na najlasom prevode.
Siki ma v predu 42zubov a vzadu najvacsie tiez 42zubov. Takze motor prijemne taha. Ja som na 48z / 34 a tretom stupni dopomoci dal ten strmak do polovice a uz som musel zosadnut.
Hadam ze casom dame niekde kde to vsetkym ci vascine bude vyhovovat stretko a niaku zaujmavu trasu kde si stroje porovname.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 3 months používateľom zmobilu.
Teda pocko vyslo a so Sikim sme dali paradny vyslap z Topolcian na Podhradie a dalej…
Cez 60km a 1000 vyskovych metrov a baterky este mali 1/4 kapacitu.
Oba motory i jazdci stihali a jazdu si plne uzivali.
Siki dik, hadam sa nam este zadari.
I vo vacsej skupine bikerov z tejto stranky
Zdravim.
Ja by som manzelke asi vyskladal ebike.
Kupit stredovy motor 250w by malo s kludom stacit 13ah baterku a mozete si dat i 60km – 80km kludne i v karpatoch. Kuknite temu Stredovy motor Evbike.
Ja jazdim z Bratislavy z Race do Zahorskej Bystrice alebo opacne a baterku dam dole len z polovice 😉 ak ma manzelka dobry bike staci ho prerobit a oproti original ebikom ma takto upraveny bike i extra vyhodu v podobe akceleracnej packy. Ak by ste nikoho nezohnali kludne pomozem…
Ale ano, original bike moze mat cosi do seba, pocul som ze bosch motory v takychto strojoch su perfektne vyladene a netreba akceleracne packy. No zapytaju si za to…
To je perfektne spracovane video. A ozaj vidno ze bike ide do kopcov uplne lahucko… No je hra rolu i vykonnejsi motor. Budem 1.11. a 2.11. v Topolcanoch a budem mat pozicany Merida e-bike ktory som v septembri prestaval pre starsieho pana. Takze ho kuknem, dotiahnem a pojazdim. Uz sa tesim na Topolcianske cesticky, hodil by sa mi sprievodca…
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 3 months používateľom zmobilu.
Dik Fantomas. Tento navod som uz nasiel. No nastavenie PAS cez ovladac nejde. V texte sa spomina moznost pocitacoveho nastavenia. Ale na to treba kabel a soft.
Dnes je presne treti mesiac co mam na svojom biku Author Triumph nahodenu motosadu evbike 250W motor a 36V/13Ah li-ion akumulator v rame. A na pocitaci 2100km!
Taky uspech som necakal. No teraz jazdim bikom kam sa da a kedy je prilezitost. A spokojny som. Vymenil som kazetu a najvacsie koliesko mam 34z a kedze prudke kopce casto nejazdim tak i 48 zubov v predu moze ostat. Este by som bol rad ak by sa dala riadiaca jednotka prerobit na viac asist. stupnov. Aspon 5, lepsi by slo dopomoc davkovat.
Zdar Siki.
Som zvedavy na tvoje zazitky s tak velkym zadnym kolieckom. Ja mam 34T najvacsie vzadu a zatial som sa vystveral vsade. I ked ja velmi nejazdim terenne kopce. Mam len trekovy bike. A pri tom najlahsom prevode mam dojem akoby siel motor naprazdno 😉
Skusal si sa uz ak si z BA stverat sa na Peknu cestu z Krasnan? To je kopcisko
No napis a pripadne i odfot teren kadial si sa s tym maxi kolecko vystveral a s akou dopomocou vo Watoch ak ti to ten display ukazuje.
Na zaznam tras pouzivam Endomodo, pekne zaznacuje trasu i prevysenia oplati sa vyskusat.
Dik
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 4 months používateľom zmobilu.
Prichodom chladnych dni sa zacinam zaoberat otazkou ako nadalej jazdit a nemrznut.
Nasiel som par diskusii k clankom o elektricky ohrievanom obleceni pre motorkarov.
Ty to maju jednoduche, 12V rozvod maju priamo medzi kolenami.
No my na ebikoch to mame zlozitejsie.
A potom este to profi oblecenie tiez nieje lacna zalezitost…
Inak zmenil som si nastavenie maximalnej rychlosti. Stiahol som to o 10km/h dolu a mam dojem ze baterka vydrzi viac. Dal som dnes vyslap z Race cez Peknu cestu a okolo u Silvu na Kacin a dalej do Marianky a s5 po beznych cestach. A na ukazateli svietili dve spodne LED po 43km, kde cast bolo v strmom stupani bez toho ze by som sa do pedalov postavil…
I tak jazdit viac ako 40 je s bliziacou sa zimou uplne blaznovstvo, aj pri rychlosti viac ako 25km/h je uz rano dost chladno.
Ja som este bateriu obliekol do softsheloveho obalu aby jej tak zima nebolo 😉
Sedanku mam ja gelovu z tchbo.cz sedanka ale viem ze dobre skusenosti bez vypchavok ma bracek s Brooks sedackou. Je cela kozena a po par jazdach sa plne prisposobila. Dolezita je siroka sedanka. A potom uz len prijemne jazdy…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 61 až 75 (z celkového počtu 93 )