Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

Hodnotenie

Hubzilla V2 od svojho predchodcu V1 sa líši tým že má 11kg predchodca mal 10.14kg, je to asi najväčší hub motor pre elektrobicykle ktorý som videl predavať cena sa može pohybovať od 400-600 eur .

Namontovanie na elektrobicykel už nieje také jednoduché ako u “nolmálnych” hub motorov, je treba šírku vidlice ktorá vy mala byť 145mm a potrebujete velmi dobrú mechanickú zručnosť aby ste ho dostali na šírku 140mm. tažko  sa nan montuje kotúčova brzda. (No brzdy treba tak aspon na predné koleso dať treba poriadnu brzdu).

1x1.trans Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

Porovnanie V1 a V2 statoru

Zaujimavostou je že motor obsahuje dualne hall senzory (2×3) , ono normálne stačia tri hall senzory no tu je ich šesť , druhá trojica je tu pre prípad zlyhania.(ak by zlyhal hall senzor a riadiaca jednotka by nepodporovala bez hall senzorový mód tak by sa velmi tažko šlapalo).

1x1.trans Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

dualne hall senzory tie druhé sú umiestnené presne oproti

elektrická špecifikácia:

Kontinuálny výkon je 5000W , No motor sa musí samozrejme otáčach ak by sme do zabrdeného motoru 0 rpm pustili 4000W tak sa roztaví aj 1000W  ho týmto štýlom poškodí.

Velkosť kolesa hrá velmi dôležitý faktor  väčšie koleso  28″ je  dobré na rovinu no do kopcov je menej efektívne ako 26″ motor sa viac zahrieva , lebo má menej otáčok ako by mal pri 26″ alebo 22″ kolese. Je to velmi silný motor dokáže vyprodukovať  vela Nm a tak viac namáha úchyty na oske pre 28″ koleso ako na oske 22″ .Objavili sa aj verzie ktoré ktoré majú zabudované teplotné čidlo aby tak merali či motor sa neprehrieva.Takže pri kolesách 28″ by som odporučil spevniť osku , niečo také ako je torque arm , a možno ani to by nepomohlo..

Hall senzory sú umiestnené 120 stupňoch.

Motor má otáčky / volt ….. 9.3 otačky za minutu/1Volt.

Fázové drôty sú hrube 11AWG … oko 2.1 mm hruby drôt vo vinutí.

 

Výkon a spotreba motoru  na rôznych terenénoch,  napätiach a kolesách.

36 V Rovinatá krajina:

16″  =   22kph @ 14A
20″  =   28kph @ 18A
22″  =   30kph @ 21A
24″  =   32kph @ 24A
26″  =  36 kph @ 27A
29″  =  37 kph @ 31A

 

36V 10% stúpanie
16″ =  19kph @ 37A
20″ =  22kph @ 46A
22″ =  24kph @ 51A
24″ =  25kph @ 56A
26″  =  27kph @ 61A
29″  =   27kph @ 68A

 

Ostatné údaje z greyborgusa.com

50V Level Ground
16″ wheel = 20mph / 32kph @ 17A
20″ wheel = 25mph / 40kph @ 23A
22″ wheel = 27mph / 43kph @ 27A
24″ wheel = 29mph / 46kph @ 32A
26″ wheel = 30mph / 48kph @ 36A
29″ wheel = 33mph / 52kph @ 44A

50V 10% Grade
16″ wheel = 18mph / 28kph @ 39A
20″ wheel = 22mph / 35kph @ 51A
22″ wheel = 23mph / 36kph @ 56A
24″ wheel = 24mph / 38kph @ 63A
26″ wheel = 25mph / 40kph @ 69A
29″ wheel = 27mph / 43kph @ 78A

75V Level Ground
16″ wheel = 31mph / 49kph @ 24A
20″ wheel = 36mph / 57kph @ 37A
22″ wheel = 40mph / 64kph @ 44A
24″ wheel = 42mph / 67kph @ 52A
26″ wheel = 45mph / 72kph @ 60A
29″ wheel = 48mph / 76kph @ 74A

75V 10% Grade
16″ wheel = 29mph / 46kph @ 46A
20″ wheel = 34mph / 54kph @ 62A
22″ wheel = 36mph / 57kph @ 71A
24″ wheel = 38mph / 60kph @ 81A
26″ wheel = 40mph / 64kph @ 90A
29″ wheel = 42mph / 67kph @ 105A

100V Level Ground
16″ wheel = 41mph / 65kph @ 34A
20″ wheel = 49mph / 73kph @ 54A
22″ wheel = 52mph / 83kph @ 65A
24″ wheel = 55mph / 88kph @ 78A
26″ wheel = 58mph / 92kph @ 91A
29″ wheel = 61mph / 97kph @ 111A

100V 10% Grade
16″ wheel = 39mph / 62kph @ 55A
20″ wheel = 46mph / 73kph @ 79A
22″ wheel = 49mph / 78kph @ 92A
24″ wheel = 52mph / 83kph @ 105A
26″ wheel = 54mph / 86kph @ 119A
29″ wheel = 57mph / 91kph @ 140A

125V Level Ground
16″ wheel = 51mph / 81kph @ 46A
20″ wheel = 60mph / 96kph @ 75A
22″ wheel = 64mph / 102kph @ 91A
24″ wheel = 68mph / 108kph @ 109A
26″ wheel = 71mph / 113kph @ 127A
29″ wheel = 74mph / 118kph @ 155A

125V 10% Grade
16″ wheel = 49mph / 78kph @ 67A
20″ wheel = 57mph / 91kph @ 99A
22″ wheel = 61mph / 97kph @ 117A
24″ wheel = 64mph / 102kph @ 135A
26″ wheel = 67mph / 107kph @ 153A
29″ wheel = 70mph / 112kph @ 181A

 

1x1.trans Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

porovnanie s crystalyte motorom 530x

 

 

1x1.trans Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

porovanie s 9continent motorom

Môj názor

 

Motor by som si rád poťažkal,odviezol sa na systéme kde je namontovaný s adekvátnou batériou. No v zhladom na cenu a tažšiu montáž by som volil z hub motorov  magic pie , 9 continent  alebo bafang a peniaze vrazil radšej do dobrej vela Ah a j batérie s vyším napätím.

Najlepšie riešienie je podla mna  stredový motor  ktorý dokáže ísť naozaj rýchlo a v kopci je efektívnejší  než hubzilla ktorá kopci zožere vela ampérov  no má  nízku efektivitu.tým nehovorím že hubzilla nedokáže prekonať kopce , skor roztrhne bicykel než by to nevyšlo kopec, no nároky na batériu sú privysoké.

 

1 comment for “Hubzilla najväčší a najsilnejší hub motor pre elektrobicykle

  1. kuko
    október 15, 2017 at 5:30 pm

    ja mám bicykel s benzínovým motorom z minibike a som spokojný za 7 rokov jazdenia mám už 5 takýto motor a celkove som najazdil cez 30000 km ja som začínal na ebike ale bol som moc sklamaný s výkonom kedže to neni moc vhodné do kopcovitých krajov

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *