Model: Bafang BBS-01
Napätie: 36V (sú aj verzie pre 48V)
Max prúd: 15A
Maximálna rýchlosť :25km/h (dúfam že sa dá obmedzovač vypnúť)
Točivý moment: ≥80 NM
Efektivita:≥80%
Riadiaca jednotka je zabudovaná v motori
Motor sa predáva ako celý kit a má vodotesné káble.
Ostatné potrebné súčiastky na prestavbu viz obrázok
Výhody motoru – kitu
8fun crank drive má výhodu že sa na rám bicyklu lahko inštaluje, netreba robiť zmeny
Silný točivý moment okolo 80 Nm, poskytuje silu do kopcov.
Cena v eshopoch je okolo 360 dolarov + poštovné takže je to zatial celkom drahé.
Až nájdem prinesiem viac info o motore
Mluvil jsem s prodejcem tohoto motoru a omezení jde vypnout.
Mají jen 250w 36v a maximálka je 45km/h
celkom slušná maximálka som zvedavý kolko by to žralo amperov ? 250W /36V = 7 to je dost málo myslím si že riadiaca jednotka a motor bude viac sosať ak by som išiel 40+ kmh aj ked je to sprevodaný motor.. vychádzam z romanových skusenosti , škoda osobnú skúsenost nemám 🙁
Řekl bych že špičkově si to sosne 18-20A.
Nazdar,
niekde na nete som nasiel charakteristiku motora Bafang predpokladam 350W nominal nastaveneho na 48V. Maximalny prud by mal byt obmedzeny na 15A (obrazok v clanku) ale podla grafu z toho dostali 17A.
Príloha:
to záleži na riadacej jednotke , niektoré podporujú aj špičky napríklad u magic pie može byť kontinuálny prúd 20A a špička 50A .. to že ide do motora trošku viac je ok .. to je ešte v limite 🙂
Na základe vašich odporúčaní som kúpil stredovy motor zo stránky ktorú spomínal bob keď ju odporúčal záujemcovi o kúpu cyklóne-eclipsebikes.com. Ja som kúpil 350 wattový motor controller píšu 18 A. Je možné z toho dostať viac ampérov?
hoj braňo všetko sa dá .. no však je tu otázka ako
Riadiaca jednotka je integrovaná v motore otázne je či vyrábajú ich všetky rovnaké Fety a elektronika a mení sa len odpor alebo reže do bočníku či inak
tu je dobrý článok a schopné info skús polistovať http://www.electricbike.com/bafang-bbso2-750w-mid-drive/
Tu je tuning riadiacej jednotky externej pre predstavu ako sa dá zvýšiť prúd
http://teslabike.online/ako-zvysit-vykon-na-lacnej-riadiacej-jednotke-z-ebay/
ďalšia možnosť je kúpa inej riadiacej jednotky podľa infa z angl stránky je ich viac druhov
Alebo napojenie nejaké uplne inej riadiacej jednotky ktorá má vysoký výkon
(nehovorím že u bafang crank drive čo maš ty sa to robí takto stredový bafang som nevidel ani zdialky takže asi tak ber moje info)..
Potom si treba uvedomiť celkový efekt zvýšiš silu ale aj teplo bude väčšie , u bafangu je riadiaca jednotka spolu motorom.
A druhá vec je ak maš silnú batériu tak ti utiahne 18A ale ak je slabá (príliš klesne napätie) tak tuning nemá zmysel
Aká je kapacita batérie ?
Osobne by som sa do toho teraz nepúštal , myslím že to ťaha na bicykel statočne.
Možno má niekto lepšie info , toto je to čo ti najlepšie dokážem poradiť..
Dakujem. informácii ste mi dali až az. Pomohli ste mi zorientovať sa v potrebnych informáciách ktoré som zbytočne zháňal od predajcov jeden a pol mesiaca. Aj baterku mi poradil bob zLinergy LiMn 15,75Ah. Fungujete neziskovo alebo sa dá nejako prispieť? Ja som bol ochotný za informácie aj zaplatiť ale predajci sa pozerajú len na obchod. Chapem ,z toho žiju.
Informacie treba spracovať a využiť do do nových zážitkov 🙂
Baterka s linergy je dobré riešenie má slušnú kapacitu..
Keď som začínal (a stále ešte začínam) nebolo dostupné žiadne info maximálne nejaký rozdiel medzi priamym motorom a sprevodovaným motorom. Batérie boli všetky „lítiové“ info iba kúse s nerálnym dojazdom iba keď „vesluješ“ No výhody elektrobicykla sú jasné preto som založil túto stránku, a časom sa sem pritrafili správny ludia ochotní sa podeliť zo svojimi skúsenostami za čo som im vďačný..
Za info ktoré je na stránke sa neplatí..členstvo je v klube je zadarmo snažím sa čo najviac vecí aby tu bolo pre ľudí zadara , napríklad servis a diagnostika problémov s bicyklami.
Ak chceš prispieť za radu niektorému s uživateľov je to medzi vami , každá rada ušetrí kopu peňazí je lepšie isť po vyšlapanej cestičke ako sa prebíjať trstinou 🙂
Ak si spravíš elektrobicykel s ktorým budeš spokojný , popíšeš nejaké info – skúsenosti tak to bude najväčšie plus pre teslabike.
Tiež môžeš stránku ukázať kamošom,ľudom ktorí sa o elektrobike zaujímajú , zdielať na socialnych sieťach je tiež vítané ,
z Teslabike.sk chcem vybudovať studnicu nápadov, riešení, skúseností , ktorá bude fungovať ako „open-source“ pre každého , zatiaľ sa to darí .. aj keď pomaly…dakujem za tvoj pozitívny komentár
Veľmi zaujímavý článok o tom BBS02 750w stredovom motore. Stále mi vŕta hlavou Či by som nemohol do 350 w bbs02 čo mám dať 48v bateriu?
Vedel by mi niekto povedať či sa to môže bez poškodenia motora? Lebo nabíjačka aj tak nabíja na 43V.
braňo,
cyclone motoryje lepsie kupovať s externou RJ, najlepsies kelly, bob tu sice tvrdí, že staci aj slabší motor, ale treba rátať s tým, žeslabší motor ma i menej vinutia, pustiš donho velký prúd a ten sati meni na teplo miesto práce. Jatvrdím, ak cyclone, tak najsilnejsí 1680w na 48V RJ kelly je programovatelná, možes si tam naprogramovať max 5A a máš okolo 160w dopomoci, alebosi tam možes nadstaviť 30A a maš 1600w dopomoci, motor to znesie ale cez 700watový motor ak pustíš35A asi sa s ním možesrovno rozlučiť.
No řekl bych že se kapku mýlíš, slabší motor 720W má stejné vinutí jako motor 1680W. Výkony těchto motoru jsou řízené jednak napětím a jednak proudem a nikoliv vinutím. Představ si že do toho svého jsem jednu dobu valil 40A/36W a kupodivu to přežil bez úhony. Jenže to žralo jak o dušu tak jsem se vrátil k 20A kellce která mně tam pustí proud do 30A. Na watmetru pak vidím jaký to má příkon. Kolega agilka si koupil 840W a valí do něj 48V/60A a taky žije.
Zde je popis váhy motoru 720W
720 Watt Motor Including Planetary Gearbox (9.33:1 Ratio) And 13T Heavy Duty Freewheel (Total Weight 3.25KG).
A tady máme 1680W
1680 Watt Motor Including Planetary Gearbox (9.33:1 Ratio) And 13T Heavy Duty Freewheel (Total Weight 3.25KG).
A ještě to doplním 840W motorem
840 Watt Motor Including Planetary Gearbox (9.33:1 Ratio) And 13T Heavy Duty Freewheel (Total Weight 3.25KG).
Váha nachlup stejná, sakra jak to ti soudruzi čiňani dělají že „míň vinutí“ má stejnou váhu?:-))
Kelly je opravdu programovatelná ale těžko nastavíš u 20A kelky 35A to je třeba zdůraznit.
1680W je opravdu pro extrémní stoupáky a terény. Na běžné jízdy postačí i těch 720W. Kolegovi v jizerkách několik let sloužil dobže i 500W cyclone na 24V s vestavěnou řj. a zátěž kola měl v plné polní 160kg.
Pred chvilkou mi dosla baterka z Linergy a rad by som sa opýtal, ci je možné nabíjať tieto LiMn batérie auto nabijackou(mojou chybou sa stalo, ze som neobjednal originál nabijacku) ak s tým ma niekto skúsenosti.
V žádné případě ne autonabíječkou.
Napiš jakou máš baterií na kolik voltů.
Jinak si ji můžeš objednat třeba zde na 36V
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/7-2-Nabijecky-akumulatoru/5/170-Rychlonabijecka-pro-Li-ion-aku-36V-5A
A nebo na 48V
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/7-2-Nabijecky-akumulatoru/5/90-Nabijecka-pro-Li-ion-aku-48V-3A
tak jak píše bob nerobto len si zmeraj napätie nemalo by byť pod nominálom ale aj keď bude tak .. nehať tak ..na pokoji
ak máš sadu doma tak začať prerábať môžeš , začneš od osadenia motora dopojenia všetkých káblov na riadiacu jednotku a nakoniec zapojíš baterku otestuješ , odpojíš baterku a čakaš kým príde nabíjačka. potom nabiješ a jazdíš
Z linergy většinou přijdou baterie již plně nabité, po této stránce může být v klidu. A pokud by náhodou přišla nabita jen na polovic (38V) tak to vydrží takto pár měsíců:-)
Určitě do doby než si kopí příslušnou nabíječku.
Prosím tě nešlo by zrušit čekání na moderování mých přispěvků? Některé jdou přímo jiné nikoliv.
Neco som stým urobil systém bol nastavený tak že ak si dal nejaké odkazy tak to podržal ,myslel si že to je spam , teraz som vypal aj shvalovanie
adminom komenty by mali už isť okej, uvidíme čo na to spam roboty , ked sa to osvedčí tak to tak nehám keď ne tak skúsim nečo iné .. hadam všetko pojde ok .. dik za pripomienku …treba stránku vylepšiť
Mam 36 voltovu, 15, 75 hodinovú.
Veru 5 amperovo nabíjačku som ani nevidel asi to je to rýchlejšie ako dvoj ampérovo ktorú by som tam originál v Linergy kúpil.Vdaka
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/7-2-Nabijecky-akumulatoru/5/170-Rychlonabijecka-pro-Li-ion-aku-36V-5A
toto čo ti doporučil bob by malo vyhovovať
Ber 5A na nabíjanie tak veľkej baterky 2A je málo moc dlhý čas kým sa to nabije
Ja mam 2A (do bionxu) lion a keď prídem z roboty resp po 20 minutach jazdy mi to nabíja vyše hodniny , batériu chcem mať plne nabitú
Oproti tomu je Čínska lifepo4 je 30 min pripravená k jazde pri tej istej trase
Vďaka, už mi to aj dorazilo len budem musieť kúpiť nejaké medzikusy lebo nesedia koncovky do baterky ani do motora ani do nabíjačky Nezvykne byť problém so zohnanim? Su na to predajne?
Hoď sem nějaké foto všech konektoru, od motoru, nabíječky a baterie.
Na slepo nejde poradit.
Neviem či prišli fotky ale nabíjačka ma cinch, batéria má pin
Prvé je nabíjačka,druhe motor, tretie batéria.
1
Príloha:
2
Príloha:
3
Príloha:
Batéria
Príloha:
https://www.distrelec.cz/nap%C3%A1jec%C3%AD-konektor-typu-powerpole/anderson-power-products/moduly
http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2012030005
Odpoledne napíši více tak kolem 15hodiny
https://www.distrelec.cz/nap%C3%A1jec%C3%AD-konektor-typu-powerpole/anderson-power-products/moduly
http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2012030005
Odpoledne napíši více tak kolem 15hodiny
Odpoledne napíši kolem 15hodiny. Odkazy to nechce pustit stále chtěji jit přes admina.
Konektory na baterií koupíš u firmy distrelec.cz
Jsou to anderson-poverpole. Nezapoměň objednat i ten vnitřek.
Uděláš si redukci zásuvku cinch (samici) a čevený plus anderson a modrý mínus anderson. Od motoru nevím co to jsou za konektory. Od baterky povedeš černý anderson mínus a červený anderson plus k motoru kde to připojíš na protikusy konektoru motoru.
Mozem štiknut káble a dať všade anderson konektory? Treba mi k tomu pajkovačku?
Můžeš ale nejspíš pak přijdeš u všech zařízení o záruku.
Ano Dráty je lepší do konektoru zapájet, ale opatrně, cín nesmí byt na povrchu to by jsi pak nezasunul do konektoru.
Keby som nedal brzdove senzory fungovala by bicykel aj bez nich. Nie je to nebezpečné keby neboli?
Jde o to že při prudkém nečekaném zabrzdění tě bude motor stále přetláčet dokud to nevypne PAS. Je to jen na tobě jak budeš opatrný a jak budeš reagovat na různé situace.
Bob má pravdu v mesta sa mi zišlo hwbs resp okamžité odpojenie motora pri brzdení.. S PASom skusenosti nemám ale može tam byť cuk lebo as bude vždy reagovať na otočenie betálov ,a v takej situácii nikdy nevieš..
S plynovou páčkou ako na babete , je to tak že som sa pristihol ako brzdím a plynovu páčku mám stále pootečenú tak..
radšej je odpojenie motoru zapojené
Edit radšej ak máš na 36V riadiacu jednotku neskušaj dávať 48V, zatial neni nič overené ,síce sa jedná o podobnú jednotku ale ak je inak nastavená tak može zhoreť ..skus pokutrat na endlessphere či to nekdo nerobil .. alebo kupiť inú riadiacu jednotku..
Ahoj,
mám dotaz.Chci si pořídit středový motor 36V 350W–36V 500W a nebo 48V 500W.Kterej z těch motorů asi tak vybrat.Podotýkám,že najezdím denně tak okolo 40km.Nechci to kvůli rychlosti ( stačí tak do 30km ) ale hlavně na výdrž a kopce + dojezd aspoň do 60 km. Dále bych se chtěl zeptat jestli je možné na 36V motor o 500W dát baterii o 48V? Potřebuju někoho kdo se v tom vyzná a má už nějaké zkušenosti. Děkuju za odpověď
Neuvedl jsi kolik do toho hodláš investovat.
Cenově i váhově je optimum 36V, výkonově na tom bude lépe 48V ale těžší a dražší.
Čo tak toto?
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=48449