január 10, 2014 Bosh stredový motor na výstave 2014

Bosh stredový motor na výstave 2014

Zaujalo ma prevedenie že motor nepoužíva reťaz ale remen možno to má nejaké výhody napríklad že pri oprave bicykla sa nezašpiním, skôr je snaha bosh sa odlíšiť od ostatných vyniknúť , dufajme že remeň bude fungovať dobre , prípade že by to tak nebolo príde narad stará dobrá reťaz.

elektrobicykel remen bosh 2014

 

 

 

bicykel so stredovým motorom bosh

 

bosh lion batéria pre elektrobicykel

 

Tagged on:

10 thoughts on “Bosh stredový motor na výstave 2014

  1. Zdravim uz chvilku sa prizivujem 🙂 na tejto stranke mam e-bike 750W HUB motor v zadnom kolese na 48V 20 Ah bateria – kupene na slovensku so zlavou – neskor zistena zavada na baterii – LiFePo 15S – 7P po oprave baterie super rychlost 35 – 42 podla podmienok ja 100kg bike 26 kolesa na 1,5″ dojazd bez prislapu rovina cca 60km.

    K tomu remenu – je bezudrzbovy, absolutne tichy ale horsia ucinnost oproti retazi o cca 5%
    Celkom sa bavim na prispevkoch co su tu som totiz strojar – taky co sa vyzna a aj elektrotechnik moje hobi su baterie.

    1. To všetci čo majú elektrobicykel majú sto kilov ? 😀 😀 Ja sto kilov , ty sto kilov , cormoran tipujem tiež okolo sto kilov .Každopádne ta vítam, od postu je vidieť že sa vyznaš ..
      K tomu remenu ma zaujíma životnosť ,je kludne možné že sa skôr rosype niečo iné ako vyťahá ten remen , no predsa…

      k tej batérie nekupoval si nahodu v bratislave dosť dlho bola v akcii čo som sledoval?
      15-7p … 7p je počet buniek zapojených v rade paralene ?

      1. Ahoj k tomu remenu
        Je to velmi tazka tema material remenov – guma – to su tie cierne sa pomaly nahradza alternativami a nastupuju aj hitech materialy takze bochvie
        Typujem na 99% problemy typu zivotnost a vytahanie minimalne 5rokov a 10000km nebude problem pozri napr Harley Davison tiez jazdi bez problemov na ozubenom remeni.

        K tej baterii ja som kupil v ruzomberku dlho bola v zlave cca 350€ ale na druhom clanku bola odtrhnuta jedna bateria ozaj 15s – je 15 seriovych blokov a 7p 7 paralelnych clankov v bloku clanky tam su 3 ah. Dalej nabijacka davala o cca 2 volty menej a bms-ke neostavalo dost energie na zrovnanie clankov. po oprave clanku som jednotlive sekcie pojednom nabil na 3,6V to velmi pomohlo lebo vdaka BMS mas kapacitu ako ma najslabsi clanok baterie. Nabijacku mam nastavenu na 56V takze aj pri ubytkoch sa to rozlozi na cca 3,65V clanok a hlavne krasne ich BMS zrovna.
        Navyse bol studak na tepelnom cidle takze sa odpajala. Predtym dojazd sotva 50 KM a teraz ak setrim energiu = plyn na plne gule, gumy AUTHOR Slick 26×1,5 na 5bar, prikrcim sa co to da a pomaham pri rozbehu som spravil aj BA- DS a spat. Skoro 70KM.

        1. Jaska s tým remenom je to potom dobrý nápad. Len už z minulosti mám averziu k istým nápadom že výrobca príde s extra špeci nápadom a potom ked sa pokazí sa dá kúpiť iba unho nový za cenu kedy zvažuješ či nekúpiš danú vec novú – nebudeme ale off topik dufam že bosh to myslí dobre a hodnotím to kladne

          Hlavne nech ti ta baterka dobre slúži,zaujíma ma reakcia predajcu on bateriu a nabíjačku zobral spät a batériu opravil ? a nabíjačku vymenil?
          to je brutus vzdialenosť tých 70km diky za tip na gumy 🙂 Kto vyrobil batériu ? resp jaké bunky tam sú.. dojazd je super.

          1. N
            ie nie z mantakmi by som sa dotahoval do nekonecna oni su predajcovia a nie servisaci ja som servisak a nie predajca takze debata by nedopadla dobre. Ta baterka myslim e-pwer vyzera ako 12v 80AH do auta teda vyzerala lebo som ju rozobral karboskov – obal. Vybral z nej clanky zistil ze druhy je dychavicny a uz som chcel dokupit a pripojit este jeden clanok t tymto siedmim paralelnym ked som si vsimol ze je odtrhnuty spoj. potom som uz len meral dobijal doladoval hral som sa asi tyzden prezrel som BMS celkom sranda obvod nasiel tam to cidlo opravil – bola to trocha nahoda lebo povodne som myslel ze sa mi bike vypinal lebo su opalene kontakty vo vypinaci a ona to BMS- ka svicka.

          2. Ozaj odvtedy uz ma nabehane cez 8000km – ako hodinky. pekne 40+-2 po rovine
            inac hore demenovsku dolinou sme isli priatelka na tom e-bike z dvoma detskymi sedackami a dvoma detmi ja na druhom bike som sa nechal tahat drzal dom sa zadnej sedacky a hije 25 – 30 km/h pomahal som len sem tam potom som to meral a pri takej zatazi berie 25A cca 50v . u mna je to 1200W.

          3. A este som zabudol k tomu ozubenemu remenu zaujimalo by ma ako s ni prehadzuju rychlosti:) mozno toto bude hlavny problem remenov.

          4. Neni nad dobrý elektrobicykel.Škoda tých predajcov že niektorí sa snažia schovať pred poruchu jak poistovne pri nehode.Naštastie sa do elektriny rozumieš viac než ja a opravil si si to ale čo taký ujo čo pájku videl akúrát u kamárata. skončil.. ja som mal iba problém v tom že som kúpil 500W motor ako 1 kw vtedy som sa do toho uplne nerozumel.Naštastie 8Fun vydržal aj veľa prúdu v kopci pravda je že na olovákoch ktoré moc dlho kilovat nedajú.TO s tým BMS bol dobrý kulech aj ja som mal problém tu som napísal o tom ako som detekoval chybu na BMS https://teslabike.sk/bms-sprava-napajania-baterie-elektrobicykel-detailne-ii/

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *