Uverejnené komentáre 4

ENGWE ENGINE PRO Oprava a recenzia

Zaujímavý elektrobicykel, ktorý by som charakterizoval ako off-road skladačku. Mal som možnosť sa detailnejšie pozrieť, ako je na tom elektrobicykel z „Bangoodu“.

Najprv oprava

Engwe ENGINE pro ukazoval na displeji chybu 24. Zistil som, že je to motor, resp hallové senzory. A aj tak to bolo. Ak sa to napraví, elektrobicykel môže fungovať tak, ako predtým. Keď sa elektrobicykel pokazí, ukáže sa výhoda/nevýhoda nákupov z Číny po internete.

Nevýhoda je, že pre reklamáciu musíte poslať bicykel do skladu kuriérom (možno do Poľska alebo Česka, o Číne sa nemá zmysel baviť).

Výhoda je, že chyby sa dajú dobre opraviť. Súčiastky môžete kúpiť na Aliexpresse alebo Bangoode. Takéto elektrobicykle fungujú s väčšinou RJ, len treba sa trošku vyznať.

Recenzia

Kladné vlastnosti:

  • Masívny rám s možnosťou zloženia
  • Pekný dizjan
  • Dobrý výkon

Záporné vlastnosti:

  • Chcelo by to verziu so stredovým motorom Bafang
  • Treba doladiť PAS skrutky a podobne
  • Vyššia váha – dalo sa čakať

Ak objednávate z čínskych eshopov, nečakajte záruku, ale súčiastky si môžete kúpiť za dobrú cenu a elektrobicykel opravíte.

Po oprave som spravil test. Najprv som Engwe chcel testovať len na rovinke, pretože má hub motor, ale všimol som si, že celkom dobre ide. Tak som skúsil kopec „šianec“ ktorý mám pri dome a zamieril som na vyhliadku. Po trase som pomáhal pedálmi, displej mi ukazuje spotrebu 700 w a ja pedálujem na ľahkom prevode – pohodička. Na vyhliadku sme to dali, model ENGWE ENGINE PRO to zvládol. Batéria na displeji ukazovala stav v %, pod záťažou neklesala (stav 71%), čo je dobre.

PAS aj páčka reagovali,pedal asistent potrebuje doladiť štart aj dobeh, aby, keď prestanem otáčať s pedálmi, okamžite prestal. V mojom prípade ešte trochu asitoval, to mi vadilo.

Tiež mi vadil tempomat , pretože sa nejako sám zapínal, potom sa vypínal stlačením bŕzd.

Engwe na šianci

Pred kúpou pozorne prečítajte toto:

  • Engwe ENGINE PRO pôsobí ako robustný offroad, ktorý zvládne všetko. Pravda je, že do kopcov zo stúpaním 15% na viac to nie je moc, by sa trápil a motor by mohol zhorieť. Treba kúpiť elektrobicykel so stredovým motorom.
  • Maximálnu rýchlosť som netestoval, ale dá sa odblokovať a myslím že 45km/h môže dosiahnuť (stačí pozrieť youtube videá).
  • Konštrukcia je naozaj robusná, aj nosič uvezie ďaľšiu dospelú osobu. Aspoň tak pôsobí. Nečakajte ľahký kufríkový skladací bicykel, silná konštrukcia niečo váži.
  • Pri jazde pérovanie pôsobí dobre, elektrobicykel celoodpružený s tučnými pneu si užijete šotolinové cesty a ľahký terén.
  • Displej je fajn, farebný štýl MX25 Gunai, ktorý je 2000 w.
  • Pri jazde do kopca pedálujte, aj keď výkon elektrobicykla je vyšší a zvezie vás bez pedálovania. Roviny sú v pohode, na nich „nemusíte pedálovať“. Na motore je vyrazené „750w“, ale je to taký klasický motor, aký poznám zo Samebike a pod. Viem, že doktori Čínania dajú do malého obyčajne 250W motoru aj 2500w motor, má naozaj ten výkon a ide rýchlo, ktorý do neho riadiaca jednotka pustí , len v kopci sa zohreje a pokazia sa hall senzory, alebo zhorí vinutie.

Môj pohľad na Engwe ENGINE PRO

Ak chcete skladací bicykel, ktorý patrí k vykonnejším a rýchlejším modelom s veľkou batériou 48V 16Ah. Robustný dizajn s možnosťou zloženia je rozhodne plus. Na silný nosič môžem dať veľa batožiny a ísť kempovať. Čo sa týka motora, je to klasika – HUB podobný má Samebike v kopci je potreba pomáhať – dizajn vyvolá zdanie, že vytrhne asfalt z cesty.

Ak by som sa mal rozhodnúť medzi ním a Samebike, bral by som Engwe, kľudne aj „slabší model engwe-ep2 pro“. Príde mi lepšie spracovaný, s väčšou užitkovou hodnotou. Na druhej strane v dobe samebike engwe ešte neexistoval. Elektrobicykel nemá zásadnú chybu alebo slabinu , za svoju cenu poskytuje dobrú užitkovú hodnotu.

4 názory k “ENGWE ENGINE PRO Oprava a recenzia

  1. Super recenzia, diky!

  2. Ahoj. Prezradis prosim ako si ladil ten PAS senzor na rychlejsi start a kratsi dobeh? V security menu su nejake parametre, ktorych vyznam ale neviem zistit. Ked som ich menil nahodne, bud to nemalo ziaden zjavny vplyv, alebo sa salo ze PAS prestal fungovat. Je na pripadne este iny sposob?

    Dik za info.

    1. Ahoj už si nepamätám presne bolo v menu ako píšeš , tam išlo nastaviť presnosť toho pasu teda skorší / neskorší štart , nenašiel som iný spôsob ako nastaviť pas ako cez položku displeju

  3. podľa fotky, máš podľa mňa opačne nahodené rajdy, ja som tiež tú tyč opačne namontoval…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *