Domov Diskusné Fóra Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov Motory BBS01-montáž stredovej dvojšajby

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 16 )
  • Autor
    Príspevky
  • #6290
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Niekedy v Karpatoch potrebujem pomoc pri prudkých stúpaniach a v snahe ušetriť spotrebu som sa rozhodol namontovať strednú dvojšajbu 48-36 pomocou redukcie ako vidieť na ilustr.fotke z tohoto fóra.
    Ale na to potrebujem zdemontovať ľavú brzd.páčku so spínačom a namont.pôvodnú ľavú na prehadzovanie prevodov stredu.
    Vie niekdo poradiť či je to možné bez obmedzenia ostatnej funkčnosti Bafangu, a či bude fungovať vypínanie motora pri stlačení pravej , zadnej brzdy?kedže ľavý spínač bude zdemontovaný a nahradený pôvodnou páčkou s voličom?
    Ďakujem za radu.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #6292
    uzivatel
    Člen

    No nemam bafag ale …ak mas v zadu kazetu 11z-32z tak to je pri stavajucom prevode 48z prevod 1.5 Ak das dopredu 36z ako pises tak bude prevod 1.1.
    Takze lepsie riesenie mas pouzitie adaptera na zadnu kazetu….a to potom vsetko ostava po starom . Packa s vypinacom, nemusis montovat presmyk a najlahsi vysledny prevod bude 48z predu a 42z v zadu to je 1.1 cize presne to iste ako keby si dal v predu 36z a vzdu 32..OK?
    co to mam o mojom bike popisane tu: http://faix.support/e-bike citaj stat TREK /to cervene v zadu je adapter ku kazete/

    • Táto odpoveď bola upravená pred 6 years, 3 months používateľom uzivatel.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 6 years, 3 months používateľom uzivatel.
    #6295
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Dik za radu, no vzadu mam kazetu 36-12, 42z kolecko sa tazko zhana za dobru cenu.

    #6296
    uzivatel
    Člen

    aj ked mas 36 tak extremne vyhodnejsie a pohodlnejsie je pouzitie adapteru 42z. O peniazoch az sa mi smiesne zda ze pises…mas bike, mas bafang, mas akumulator a nevies invsetovat do adapteru? A neviem ci vobec je technicky mozne k bafangu dat dva prevodniky. Urcite napisu chalani co bafang maju. Ja na cyclone dva prevodniky mam ale tam je to v serii /aj ked ja ich mam ine/
    Vlastne stredovy pohon s 2 prevodnikom ma len cyclone a yamaha tusim.

    #6297
    uzivatel
    Člen

    48€ je veľa pri cene bafang 750W okolo 600€, akumulator minimalne 400€ a bike neratam….http://www.gravity-shop.sk/index.php?route=product/product&product_id=1899

    #6298
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Dakujem za rady, ale ja som povodne chcel vediet to, ci mozem odpojit lavu brzd.packu s odpajacom motora.
    To ma zaujima.
    Vyskusam to co chcem, a na co som si uz objednal redukciu BCD104 a ked to nepojde ja viem sam, ze je aj moznost riesenia 42z kazety co by som riesil ako posledne, rozumieme si?
    Ja som dochodca, tak mi je kazde euro dobre.Strednu povodnu trojsajbu mam, tu kupovat nemusim, pouzijem z nej 48 a 36 zub.kolecko. Redukcia stoji 20€ tak preco mam objednavat nieco co nechcem?

    #6299
    uzivatel
    Člen

    Pisal som to kvoli cistemu rieseniu. Netrebalo by riesit ci lavu brzdovu packu mozno alebo nemozno menit, netreba prihadzovat dalsiu vahu v podobe dalsieho prevodnika, radenia a presmyku, prehadzovanie prevodnikom v terene tiez nieje najprijemnejsia cinnost, a nehovorim uz ze jednoprevodnik umoznuje pouzite roznych napinakov a rotkitov co napomaha k penej retazovej linke a to v terene je na nezaplatenie. http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prevodniky-a-napinaky/napinaky
    No myslim ze teren a to tezky teren budete zo svojich cestovnych planov vynechavat ocom som nemal ani tusenia lebo to v uvodnej otazke nebolo spomenute.
    Ale uz som ticho a nebudem viac reagovat k danej teme.

    #6300
    autofelicia
    Účastník (Participant)

    Ahoj . Ja to mam tak mam zapojenu iba jednu brzdu. to je jedno aku. A ide vsetko v pohode . Ten druhy konektor nemam osadeny. Ale fakt by ma zaujimalo ako to technicky vyriesis koli retazovej linke a este je tam problem s presmykovacom . Tak daleko ho asi nedostanes aby si mal dva taniere. Proste asi sa tak nevysunie. Daj tu potom obrazky ako to vyzera .

    #6301
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Ahoj, dakujem za odpoved na to co som sa pytal.Nuz asi ked to nevyskusam nebudem mat pokoj.Kamos mal na Bosch KTM Macina tiez jednosajbu a ma dve.Objednal som redukciu podla tvojej fotky vo fore.Dam vediet.

    #6606
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Vyriešené, vyskúšané, dvojšajba 48-38 ide na Bafang namontovať, vďaka kamarátovi, ktorý vie čo a ako.Bez demontáže ľ brzd.páčky, použitá obyč.páčka prešmykovača za 2€ st.typ.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 6 years, 3 months používateľom Pagi.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #6618
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    super, dobra robota, gratulujem

    #6626
    autofelicia
    Účastník (Participant)

    Ahoj . Je to pekne . Skoda ze ta retazova linka na tomto u nie je idealna lebo tu 38z si musel posunu od stredu a tym uz mas vacsie krizenie retaze. Ale fajn mas dve. Je zaujimave ze to ten presmykovac tak daleko zvladne. Asi to mas predsa len blizsie ako mam ja.

    #6644
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    .

    #6646
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Retazova linka je v pohode, lebo aj presmykovac je orig. a na svojom mieste.Prevod mam vacsinou na 38 a vzadu chodim tak zo stredu na 36 a ked je rovina dam aj na 12, no problem.Rychlost dorovnavam stupnami pomoci.

    #6663
    Pagi
    Účastník (Participant)

    Pridávam pár fotiek na ilustráciu.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 16 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.