Zdravím, dnes som si bol po GNG Gen1.1 48v. Uchytenie motora vypadá, že možno niečo vydrží. Pasuje mi na 68mm rám.
Primárny prevod je 54:11, sekundárny 44:12, čo je cca 20:1.
Redukčný pomer je možné zmeniť výmenou primárnych pastorkov, čo pravdepodobne neskôr urobím aj kvôli hlučnosti. http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46738
Pôvodne som plánoval, ho zatiaľ použiť ako pedelec a nechať si pôvodný stred a kľuky, čo pri rýchlom skúmaní prevedenia dodaného stredu a kluk, mi pripadá ako jediné možné riešenie. http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=61288&p=916410#p916410
Možnosť druhá je druhý bicykel určený hlavne len na jazdu s motorom.
Od toho sa bude odvíjať aj moje ďalšie rozhodnutie a to, do akých batérií / napätia pôjdem. Lipo 10s alebo 12s, resp. 2x5s alebo 2x6s kvôli nabijaniu.
Takže po malej nehode môjho nachipovaneho kontroleru, je zase všetko funkčné.
Ako som písal hore modifikoval som prudovu ochranu, kontroler teraz dáva cez 50A. Problém ale spôsobili MOS FETY, ktoré sú stavané len na 180W. Teda ak som to správne pochopil, je tam 9 FETov, t.j. 9x180W = 1620W maximálny výkon, ktorý som zjavne prekrocil.
Označenie pôvodného FETu je HY1707 P.
Náhradu som našiel IRFB3207ZPBF, ktorá ma výkon 300W, 9x300W = 2700W. Pravdepodobne vymením aj ostatné povodne FETy za tie 300W.
Zatiaľ neplánujem výmenu riadiacej jednotky ale možnosti sú napriklad Lyen kontroler alebo aj Kelly.
Opäť som robil určité zmeny, skracoval som káble od batérie. Neskôr asi skratim aj kábel od motora, potrebujem dotestovat riadiacu jednotku a zapojiť tempomat. Snažím sa urobiť zapojenie vodotesné, uvažujem o odstrihnuti všetkých konektorov medzi motorom a RJ, následne prispajkovat a zaizolovat.
Tiež ma čakajú mechanické zmeny, prišla mi heavy duty volnobezka. Čakám na stahovak na volnobezku a BMX reťaz aby som sa zbavil napinaka na reťaz vpredu.
Tiež budem ešte modifikovat primárnu redukciu ako som písal hore. Zásielka je na ceste, teda na mori 🙂
velmi pekna zostava..aj ten motor vyzera vkusne a relativne kompaktne a ked sa tie baterky zmestia do tej malej brasne pod sedadlom,tak to je vcelku vyhra vahovo..ako to vyzera aktualne s teplotami motora pri stupani po tej vymene mosfetov za vykonnejsie?aky ma takto vlastne motor vykon po uprave?