Gng gen 1.1 – 48V/450W

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 39 )
  • Autor
    Príspevky
  • #4069
    dusan
    Účastník (Participant)

    Zdravím, dnes som si bol po GNG Gen1.1 48v. Uchytenie motora vypadá, že možno niečo vydrží. Pasuje mi na 68mm rám.
    Primárny prevod je 54:11, sekundárny 44:12, čo je cca 20:1.
    Redukčný pomer je možné zmeniť výmenou primárnych pastorkov, čo pravdepodobne neskôr urobím aj kvôli hlučnosti.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46738

    Motor v zaťaží robí cca 50 otacok na motore na 1V. To je pri 36V, 36*50=1800 na motore. 1800:20=90 otacok na strede, teda kadencia jazdca na plný výkon. Pri 12s LiPo, to vychádza na 110 rpm.
    Kontroler je 48V ale dá sa zmeniť ochrana na nižšie napätie. Tiež sa dá zvýšiť max prúd ďalším manuálnym zásahom.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=42785&p=696672#p696643
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46891

    Pôvodne som plánoval, ho zatiaľ použiť ako pedelec a nechať si pôvodný stred a kľuky, čo pri rýchlom skúmaní prevedenia dodaného stredu a kluk, mi pripadá ako jediné možné riešenie.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=61288&p=916410#p916410
    Možnosť druhá je druhý bicykel určený hlavne len na jazdu s motorom.
    Od toho sa bude odvíjať aj moje ďalšie rozhodnutie a to, do akých batérií / napätia pôjdem. Lipo 10s alebo 12s, resp. 2x5s alebo 2x6s kvôli nabijaniu.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4100
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tu sú nejaké ďalšie fotecky, reťaz je široká ako pastorok motora. Pastorok hriadeľa je o polovicu užší. To spôsobuje hlučnosť.
    Zmena na 1/4″ retaz a prisluchajuce pastorky http://tncscooters.com/index.php?route=product/product&path=38_103&product_id=274

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4291
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná druhá jazda,
    modifikovaný kontroler mi dal cez 50A na LiPo 10s, špičkový výkon 1800W.
    Stále ladim.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4295
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dodatok

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4316
    dusan
    Účastník (Participant)

    Po modifikácii kontrolera.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4326
    dusan
    Účastník (Participant)

    Nový rozpracovaný koncept, batérie sú pod sedlom, 2 x 5s 5000mah.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4329
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná rýchla jazda na Devinsku kobylu, blato, skaly a mokro. V bateriach ostalo cez 2000mah.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4345
    dusan
    Účastník (Participant)

    Takže po malej nehode môjho nachipovaneho kontroleru, je zase všetko funkčné.
    Ako som písal hore modifikoval som prudovu ochranu, kontroler teraz dáva cez 50A. Problém ale spôsobili MOS FETY, ktoré sú stavané len na 180W. Teda ak som to správne pochopil, je tam 9 FETov, t.j. 9x180W = 1620W maximálny výkon, ktorý som zjavne prekrocil.
    Označenie pôvodného FETu je HY1707 P.
    Náhradu som našiel IRFB3207ZPBF, ktorá ma výkon 300W, 9x300W = 2700W. Pravdepodobne vymením aj ostatné povodne FETy za tie 300W.
    Zatiaľ neplánujem výmenu riadiacej jednotky ale možnosti sú napriklad Lyen kontroler alebo aj Kelly.

    Dole, premostenie prudoveho snímača medenym drôtom.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4347
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ešte upresním, tento motor vie hravo zvládnuť 4kW.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=48963
    Samozrejme nie s povodnou výbavou.

    #4349
    dusan
    Účastník (Participant)

    Opäť som robil určité zmeny, skracoval som káble od batérie. Neskôr asi skratim aj kábel od motora, potrebujem dotestovat riadiacu jednotku a zapojiť tempomat. Snažím sa urobiť zapojenie vodotesné, uvažujem o odstrihnuti všetkých konektorov medzi motorom a RJ, následne prispajkovat a zaizolovat.
    Tiež ma čakajú mechanické zmeny, prišla mi heavy duty volnobezka. Čakám na stahovak na volnobezku a BMX reťaz aby som sa zbavil napinaka na reťaz vpredu.
    Tiež budem ešte modifikovat primárnu redukciu ako som písal hore. Zásielka je na ceste, teda na mori 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4376
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná jazda, nabíjačka ukázala cca 4300mAh po dobití.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4490
    dusan
    Účastník (Participant)
    #4665
    dusan
    Účastník (Participant)

    Pokúšam sa nájsť vhodný kontroler na PAS, skúšal som Conhismotor ale nejak to nejde dobre
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508#p999757

    #5087
    Igi
    Účastník (Participant)

    velmi pekna zostava..aj ten motor vyzera vkusne a relativne kompaktne a ked sa tie baterky zmestia do tej malej brasne pod sedadlom,tak to je vcelku vyhra vahovo..ako to vyzera aktualne s teplotami motora pri stupani po tej vymene mosfetov za vykonnejsie?aky ma takto vlastne motor vykon po uprave?

    #5096
    dusan
    Účastník (Participant)

    Mosfety som nakoniec nemenil, vymenil som cely kontroler za 12A rated a 25A max Conhismotor controller. S teplotou nie je problém.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 39 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.