motor cyclone 1920-3000w

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 16 až 20 (z celkového počtu 20 )
  • Autor
    Príspevky
  • #6376
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Prave som objavil konecne motor, ktory zodpoveda mojim predstavam. Ten moj 1920-3000W je fajn, ale ma nevyhodu velkej sirky a teda je nutne vysuvat lavy pedal. Ale tento upraveny 1800-3000W novy motor je uzsi, pri rovnakom vykone:

    http://www.turbobikekit.com/fast-cyclone-electric-bike-kit/cyclone-electric-bike-kit/cyclone-geared-electric-waterproof-ebikekit-1800watt-3000watt-36volt-72volt

    Da sa kupit aj samostatne, ja to asi skor, ci neskor urobim:

    http://www.cyclone-tw.com/order-motors.htm

    stoji 265,- dolacov

    Skoda, ze nebol k dispozicii skor, ked som kupoval cely kit. Zda sa mi, ze budem moct dokonca pouzit originalne stredove zlozenie s originalnymi klukami z bajku, co by bolo supeeer.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 8 years, 10 months používateľom pivnicek.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #6381
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Tonda, POZOR! Vo svojich obrazkoch mas 2 rozne motory. Prvy je 1920-3000W so sirkou 195mm, ten druhy je novy 1800-3000W so sirkou zrejme 170mm. Posielam rozmery mojho starsieho typu 1920-3000W. Urcite by som siel do toho novsieho uzsieho. Rozdiel v cene je 10,- dolacov…

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #6413
    tonda.liska
    Účastník (Participant)

    super vykres, paradni prace, diky moc.

    no ja nevim jestli ten mensi je lepsi? proc myslis? u tebe mas problem s pedalom. ok. tohle me zrovna nelimituje.

    spis to vidim jinak – mensi jeste horsi chlazeni. tak ci tak, abys mohl seriozne vyuzivat vykon rekneme 2,5kw tak by se melo nejak vyresit chlazeni toho motoru.

    docela me i vadi,ze ten cyclone je takova sranda motor, uz jen to uchyceni na srouby M6, velmi tenke steny prirub a samotneho motoru…nezda se ti,ze ten „novsi“ ma plastove kola v prevodovce?

    #6418
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Plastove kolesa su v pohode, kedze su 3 na jedno ocelove. Skor motor zhori, alebo sa nieco ine stane. Zaklad, je ten motor tuho uchytit. Ja mam dodnes problem s retazovou linkou. Motor sa pod zarazou kruti, hold 100Nm je riadny moment. 2,5kw zvladne dost dlhu dobu. Skor baterky klaknu. Ja mam jedny z najtvrdsich a najkvalitnejsich LiPol 22Ah 25C. Naozaj nemaju problem davat dlhodobo cez 50A. To skor je limitom RJ. Ak by som nemal tazky prevod, pravdepodobne by som ho neupiekol. Dnes som isiel dost strmy a dlhy kopec na plny plyn, cca 40km/h pocely cas a hore bol len mierne teply. Mal som ale lahsi prevod. Vtedy sa ten motor neprehrieva, takze som si ho odpiekol mojou neskusenostou (resp. blbostou). Ja vazne rozmyslam kupit ten uzsi motor. V tom pripade by som mal na predaj 2ks tohto sirsieho, Teraz by som predal jeden, le bez prevodovky. Tiez mam na predaj RJ.

    #6620
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Tonda, prosim, napis mi na yamdae@gmail.com ak mas zaujem o ten motor. Pravdepodobne si budem objednavat ten mensi, kedze si planujem vyrobit nove uchytenie. Mam na predaj motor + RJ cyclone original nepouzitu. Dohodneme dobru cenu… Zacina sa mi to tu kopit 🙂

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 16 až 20 (z celkového počtu 20 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.