Dano1 vypadalo to ze vies vsetko .)) http://adaptto.com/
proste to stym ide potichu nehreje a co som dnes zistil ze maju uz aj stredny model midi-E cize toto chcem Lubon kukni parametre ci to bude stacit .)
O baterkách a nabíjaní čo-to viem. Ale o E bikoch zdaleka nie tolko, ako by som chcel 🙂 🙂
Kedy som si dáky dával doma dohromady ako Ty, tak by som musel vedieť viac.
Dík.
hh ja neviem skoro nic. potrebujem vas chalani co sa elektrifikacie. ked to pokupujem sa ozvem. teraz to cele rozoberam dnes som bol zo zvaracom a cele mi to vyrovna do dokonalosti .) potom sa mozem vrhnut na to setrenie .)
Klotas, dorazilo v poriadku, už som na to hodil očkom, ale mám teraz moc práce tak to bude trochu dlhšie trvať, dúfam že sa s tým neponáhľaš nakoľko už moc počasie na jazdenie nie je. Totiž musím upratať tie káble a zorientovať sa v nich aby som to mohol pozapájať a pomerať… Máš k tomu nejaký návod alebo niečo podľa čoho si to zapájal? Ušetrilo by mi to prácu so zháňaním dokumentácie na webe… Inak ten bočník riadne kúril, nie je možné že by tade šlo len 65A, v mojej RJ je len jeden a omnoho tenší a mám odbery cez 50A a nič zatiaľ nehorí… Tiež keď zrátam pri 65A a 1,333mOhm je strata na bočníku len 5,6W a to je nič, ani horúci by nebol nieto ešte obhorený (je zaliaty hektolitrom cínu z druhej strany, teplo má kam odchádzať…). Moju teóriu podporujú aj nafúknuté lipolky, proste museli tam byť obrovské odbery. Takže to bude treba nielen opraviť, ale aj zistiť či to vôbec správne fungovalo a dobre to nastaviť.
ked skratis kable na povodne budes to mat tak ako to dorazilo mne. tie odbery ja sa vtom absolutne nevyznam ale ako je mozne ze sme nabehali 200km sice nie naraz ale 200km ziadne nejake haluze proste sme si mysleli ze to je OK pozapajane a ako to mohli zle zapojit ? 3 seriovo a potom paralerne.. a normal to fungovalo nemal som potrebu nieco si myslet ze je zle. treba nato teba . toto kludne mozes skratit tie kable lebo ja chcem adapto kontroler aj keby mi to nikdy nejazdilo hh chcem adaptto. cize toto oprav a ked budem mat adapto zacnem setrit na baterkach a tam presne premeram kastlik poslem ti video ked bude treba a presne kupime baterky tak ako by si to spravil sebe. naj ako sa da aj to bms nabijanie. poriesis dame nejaku odmenu ak to nebude nejako extremne vela .) no chcel by som to mat spravene od profika jak na kluc elektriku …doverujem ti aj ti doneseme bike spravis to mozes sa povozit a ja budem stastny ze to pojde a bude to spolahlive.teraz to ma zvarac vyrovnava kostru nech to je rovno…
no zle si to v podstate zapojené nemohol mať, inak by to vôbec nejazdilo… je možné že to bolo od výroby zle nastavené… tiež by to chcelo programovací kábel, a keď si to otestujem a budem múdrejší možno to celé skonzultujem aj s Lyenom. Ak to šťastne opravím bude tam treba dať solídne konektory na tie káble, to potom doriešime. Ja mám mašinu experimentálnu, robím tam zmeny, ale ty to máš na hotovo celé a tak treba aj tú kabeláž perfektne prispôsobiť na akurát. A jedno je isté, treba nutne nejaký merák, jazdiť naslepo s elektrinou nejde, na kábli nevidno koľko A tade tečie…
hh vidis ja som to dokazal vozili sme sa a nic nemerali elbo su dementi .) poslal som ti mail . tam mas odkaz na lyenov navod . no to potom poriesime . ale ako hovoris chcel by som to na 1000 percent elektrinu len to chce profika co sa vyzna a ma chut to spravit .) sak nejako sa dohodneme dikes.
Tak dnes vo mne dozrelo rozhodnutie pichnúť si do nafúknutej LiPolky, na začiatok som sa rozhodol pre neškodnú obeť – nafúknutý článok bez napätia. Nahrial som hot-glue-gun, kúsok kaptonovej lepiacej pásky a ihlu. Pichol som to naboku hore pri kontaktoch lebo tam bolo vidno že je trochu „priestoru“ vnútri článku a že prepichnuté miesto nebude zvnútra s ničím v kontakte. Stlačil som to medzi 2-mi rovnými plochami a zapatlal dieru lepidlom a hneď zahol bočný záhyb cez to. Aktuálne článok nabíjam v nádeji že sa možno nafúkne a zistím či je to tesne uzavreté. Zrejme má vnútorný zvod lebo sa mierne hreje. Každopádne nabíjam ho v petríku čo mám v izbe takže si prípadne môže dymiť a horieť koľko sa mu zachce 🙂 Aspoň tu budem mať teplejšie 🙂
predpokladam ze obetou je moja byvala baterka .) ja mam teraz taku pauzu z bikom zohnal som gumu na to odizolovanie kastlika z vnutra. riesim 3D tlac chranicky na adaptto a kabelaz . lebo keby to malo byt komplet zakryte tak su tam urcite limity v tlaci nemoze to byt vecie ako 20cm a ja to mam navrhnute viac ako 20 ale to zas neni problem lebo to sa da spravit aj zdvoch casti.ale zas nemoze tam byt vecsi uhol ako 45 tvara ja som taku vanicku navrhol a potom ma napadlo ze by to mohlo byt prerforovane nech sa chladi ten kontroler a nakoniec ma napadlo ze to vobec nemusi byt velka chranicka ale dajme tomu od jednej tretiny kontrolera smerom dole a nech to chrani hlavne kable . ale to som mu ze to racej donesem bike tam nech to vidi co chcem vyrobit a + tam dam vytlacit logo E co mam navrhnute .) cize nakoniec to moze byt aj pekne aj funkcne. uvidime ako to dopadne potom budem riesit tie baterky ale najprv makety uz mam kupene vykresi len nato musim mat chut.a to podbitie clankov ja som mal take pipaky tam si mozte nastavit presne na clanok kolko a potom zacne pipat alarm ale naj je mat adaptto a bms . dufam ze to vsetko spojazdnis nech to je popici pojazdne .)
Áno je to článok z Tvojho packu, ešte si to trochu potrénujem na mŕtvolkách a potom vyfúknem aj dobré články čo sú len trochu oduté. Potom pomeriam kapacitu.
Inak ja som myslel že ten kryt by začínal až na okraji RJ tak aby káble boli zakryté a RJ celá von okrem tej strany z ktorej vychádzajú káble. Ak by sa na hranu toho krytu dala natlačiť vrstva silikónu (možno tam spraviť ako keby pár mm prírubu) a nechal by sa vytuhnúť mohlo by to byť ako tesnenie a voda by sa tam nedostala. Akurát na úplnom spodku by mal byť nejaký otvor, ak by sa tam predsa len nejak voda dostala aby mala kade vytiecť. Niekedy je diera najlepšie tesnenie 🙂