Takze dnes prva testovacia jazda za sebou aj s poriadnym nakladom 🙂 Ja 84kg Dcerka 18kg…
Bateriu som pozapajal podla poslednej schemy, okrem kabloch na nabijaci konektor, tie dorobim cez vikend.. Bateria zabera od spodu krasne, len po dosiahnuti nejakych 15-20kmh prestava tahat ako ma. Skusal som 3x maly kopec bateriu bolo citit pekne, na prehadzovacke som mal lahky prevod..
Neviem preco som si stale myslel ze tie ledky ukazuju stav baterie, ale mam pocit ze je to nejake prepinanie vykonu? Je tam len jedno tlacitko ktore ked stlacim zasvietia diody.. Neviem ci to je stav baterie alebo prepinanie vykonu.
Mimochodom neviem co s tym kablikom, ktory som odpojil od nab.konektoru, kedze s novou bateriou nabijacie kable idu priamo spod plasta novej baterie a tie zapojim napriamo..
Posledna otazka> Je mozno nieco zmenit/nastavit na riadiacej jednotke ako vykon a vytazenie baterie napr.do 30-40kmh?
Dakujem za pomoc. Pekny den. Marcel
Ty diody slouží k informaci o stavu baterie (nabití). Rozhodně to není žádný přepínač výkonu.
Ten káblík odpoj a vyhoď, tedy pokud ho nepoužiješ na něco jiného.
Pokud máš programovatelnou řj. pak jde nastavit cokoliv.
Bob dik za info. Ale kedze moja zvedavost a vo mne nespajuca pokusenost mi hovori, ze asi pozriem na creva r.j. a po Tvojom prispevku o RJ od Kelly uz som nachystany vytiahnut z tej baterii viac..Otazka je ci to bude mat nejaky prinos a vyznam, ak ano idem do toho.. Motor je brusheless 250W..
Hoj tak ako píše bob
led sú iba ukazovateľ nieje tam nič čo by umožnilo prietok vysokého prúdu (prepínač výkonu) je to len ukazovatel stavu batérie.
Baterku lifepo4 nabíjam , vždy keď elektrobicykel použijem … po nabití ju možeš vypať od nabíjačky ak pojdeš okolo , inak ach chceš môžeš si zmerať napätie na batérii pri nabíjaní mne voltmeter ukazuje 44V (pre 36V baterku)
K tomu zvyšeniu výkonu , normálna cesta ani nevedie…obmedzujú ta 2 veci bms a riadiaca jednotka riadiaca jednotka sa dá „upraviť“ ale moc ovocia ti to aj tak neprinesie..navyše je to zásah do elektroniky a z určitostou ti to neviem napísať čo a ako.. takže vzhladom aj na malý motor by sme to nehali tak..
Jednoduše tak že výstupní konektory z baterie přizpůsobiš konektorům na nové řj.
Pokud by jsi chtěl silnější motor (500W) nebo více je nutné vědět kolik je ta tvoje baterie schopna dát provozní proud.
Silnější motor si bude brát klidně i 20A při plném výkonu a pokud ho baterie nedá pak to BMSko nebo řj. vypne.
Většina sad na přestavbu je typu pedelc a tak ti stejně vypne asistenci při rychlosti 25km/h.
Pokud chceš vyšší rychlost tak se musíš dát cestou bastlení:-)
V poslednych dnoch tu na teslabike travim dost casu citanim Vasich prispevkoch a zistujem ze elektrobike co mame je tak max.po meste.. Uz to vidim na kupu nejakeho seriozneho city bike a ten prerobit na seriozny el.bike so 750W motorom..
Mimochodom ta bateria LifePo4 (36V 10A) co mam dokaze vydat 22A (testovane vyrobcom).. Kedze uvedeny bike je ale od vyrobcu osadeny RJ pod bat.v drziaku a motor je tiez len 250W nejdem uz spekulovat, skor chcem postavit nejaky slusny elektro CITY BIKE na 48V bat. a 750W motore.. Nejake rady do coho ist? Bateriu som bral odtialto: http://www.ebikeakkus.de/
Máš dvě možnosti, silnější přímý motor nebo středový. přímý motor značnou část energie jen přemění na teplo a proto je značně plýtvavý s energií.
Středový motor je dobrá volba a výkon 720W (cyclone) respektive 750W (8FUN) je dostačující.
Další aspekt je napájení, 8FUN potřebuje k výkonu 750W 48V čímž se vše prodražuje a zvyšuje váha.
Navíc 8FUN má jen jednotác a integrovanou řj. což je náchylnější k přehřívání potažmo k jejímu vypinání.
Oproti tomu cyclonu 720W stačí pro tento výkon 36V a navíc má trojtác z něhož jeden je použit pro pohon řetězem od motoru.
Vyjde to levněji než 8FUN, nevýhoda cyclona – je hlučnější chod i když 8FUN není taky tichý.
Na těchto stánkách i jinde najdeš dost informací aby jsise rozhodl dle svého uvážení.
Zdravim, dnes som bol v obchode tu v Taliansku kde predavaju hotove ebikes, ale robia aj vo velkom prerabky na ebike. Mali tam chalani vela veci od Golden motor, dokonca aj 1500w motor a pod..celkom zaujimavy tipkovia.. Ale k veci. Posledne co chcem ururobit po zvazeni tak urcite ak je mozne nastavit sucasnu RJ resp.ak to nebude mozne (este som nekukol aka tam je) tak vymenit za normalnu ktora nebude vypinat pri 15kmh tak ako sucasna.. Ma od spodu sice pekny tah na 250w motor ale pri dosiahnuti 15kmh vypina dopomoc…mam predstavu aspon do 25kmh+..
Dalsia vec je kupit SmartPie 3-4 s integrovanou RJ a programovatelnou,dobre chladenou a bateria ktoru mam je LifePo4 36V 10A a dokaze 20A v spicke 25A.. Takze ten bicak by mal ist potom urcite daleko lepsie potrebujem denne nie viac ako 10-15km a z toho polovica mensi kopec..
Inak estr podotknem ze ked tu policajti vidia niekoho na ebiku ako ide 20-30kmh po meste bez pedalovania,zastavuju a pokutuju… Zatial som sa s tym nestretol ani som o tom nepocul ale nejakemu klientovy sa to stalo..
Zatiap dik.. Marcel.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 6 months používateľom mrqua11.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 65 )