Ahoj maš pravdu 15km/h je oničom treba volačo s tým urobiť lebo , to zabíja celý elektrobicykel aj 250W riadiaca jednotka zvládne na rovine íst viac
pošli foto riadiacej jednotky a uvidíme čo dalej
Ohladne poldov a ebiku na slovensku to je gut , hadam to tak ostane navždy …(radšej nespominat)
Odfotil som ako vyzera ta RJ a ako je ulozena.. Potrebujem nejaku RJ ktora bude vyuzivat naplno moznosti 250W motora a uvedenej bat, pricom potrbujem denne cca 10-15km z toho 1/2 kopec..
Rozmermi mozem ist max. do 95mm na dlzku, sirka 100-150mm a vyska moze byt 50-100mm viac.
S elifebike som objednával tieto http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID=dtpic-2012-37-QE34.0KCJE
36V a 48V , všetky riadiace jednotky pracujú velmi dobre, konkrétne mám 36V 500W a vydržala 7 000 km zatial spokojnosť.
K tej tvojej riadiacej jednotke je to asi tak že by si mal pohladať všetky kábliky ktoré sú jednopinové napríklad
oranžový káblik sa v konektore spája s oražovým káblikom a skúsiť rozpojiť konektor
na ebayi som našiel riadiacu jednotku s podobnú kasnu ale nebude to pravé orechové v prílohe sú obrazky konektorov
Hladáme podobné zapojenie ako je (vodič )konektor „self study“(viz príloha) skušiš rozpojiť previezť sa či to bude mať efekt
Napríklad na elifebike riadiacich jednotkách je takto riešený obmedzovač , stačí rozpojiť kábel a je vypnuty..
Zdravim. Chalani dakujem za vsetky rady, nasiel som ten kabel, obmedzovac vypnuty, el.bicykel ide lepsie. 🙂
Poslednu vec co by som potreboval poradit je ci mam aj tak vymenit RJ, pripadne motor..
Ta bateria je LifePo4 36V 10A (22A spicka) a mam pocit ze by som tam mohol dat RJ na 350W a kopnut trochu ten 250W motor, resp. vymenit za 350-500W motor..
Rovnako nemam skusenosti ako ide plyn v kombinacii s pedelec senzorom-resp.ten vypnut/nechat.. A vyuzitie len plynu na packe tiez nemusi byt na skodu.
Este raz dikes za Vas cas a rady. Pekny den. Marcel
Vec sa má asi tak že o tých 100W si moc nepomožeš bude to len slabý pocit..
Navyše pozerám že tvoja súčasná riadiaca jednotka má prúdový limit 14 ampérov hm… takže do motoru by mohlo isť
36V x 14 = 504 wattov ak to nieje obmedzené tak by podla toho čo je napísané na riadiacej jednotke malo dávať
Ak by si kúpil riadiacu jednotku ktorá dovoluje 20a tak by si mal 720 W …
Motor by som nemenil … každý pojde zhruba tak isto (hub motory)..
Poradím ti asi takto , riadiacu jednotku nekupuj pokial na bicykli dokážeš jazdiť trasy , 22A na batérii aj tak len „špička“ takže pri dlhšom stúpaní to bude dusiť bmsko … Takto ako to je optimálne…
Ak by si chcel možeš sa zastaviť u mna mám 36 V 500 wattovú ,Aj magic pie na ktoréj nastavím absolutne všetko a možme testovať … podla toho sa rozhodneš kúpiť si novú riadiacu jednotku (skôr tipujem že ostaneš pri starej lebo rozdiely budú malé)
Pedelec senzor môžeš „vystopovať“ a konektor vypojiť , ak máš plynovú páčku tak by to malo ísť snou , mne sa osvedčila kombinácia plyn – tempomat a došlapávat v kopci..
Až by si mohol odfot tú riadiacu jednotku detailnejšie , hlavne káblové konektory , spravíme popis ak by mal niekto takú istú nech sa môže zorientovať … dik
Ešte ma napadlo ak by si mohol skús zmerať či ide 14 ampérov do riadiacej jednotky (či je to pravda na tom štítku)
Zdravim, dnes taky mensi vylet asi cca.8km v polovici taky vacsi 30metrovy kopec, motor tahal, bateria dodavala co mala ale asi az moc kedze 20A poistka v haji. Krasne prepaleny dratik s trede-uplne ukazkovo.. No a naspäť 4km aj s dcerkou vzadu som sa az spotil 😀 Kedze ako som tu pisal, menil som bateriu-povodnu Lithiovu za novu LifePro4 ale pouzite „creva“ zo starej vratane poistky..
Otazka je co tam strcit? 25A poistku?
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom mrqua11.
Skús 25A poistku keď 20 je málo alebo ,vyhoď poistku úplne , ono asi baterka vo špičke dodá niečo naviac.. a poistku treba dať o niečo predimenzovanú.. dobre by bolo s nejakým watmetrom zmerať koľko si to skutočne cucne
Tak si vyskúšal aké je to ťahať bez motoru 🙂
Nekedy u nas je tiež kopec keď jazdím za frajerku skúšal som ho vyšlapať no pohnúť dopredu šlapím ide ale že by som ho vyšlapal , tak to ne .. s klasickým horským som tam nijakého nevidel , iba tých čo to berú važnejšie, každý mal popísany dress, elastaky lebo čo to je.. a tenké kolečká , nevidel som tam nikoho do by mal teplaky a hrubšie pneumatiky …
My jim říkáme „papoušci na žiletkách“ :-))
Jinak já mam u baterky 30A nožovou autopojistku a kupodivu drží dobře. http://www.torioplus.cz/zbozi/plocha-30a/
Měření odběru by mělo být u všech elektrokol standartně.
vieš čo moc si asi nepomôžeš s tým motorom , skús stredový 8fun myslím že tade vedie cesta
za svoje peniaze dostaneš väčší posun ako s tým motorom
nehovorí že ten motor nepojde dobre ale je to 500w tebe riadiaca jednotka povoluje 500w takže ak by aj tomu motoru
dajme tom povolila 700wat tak zas taká pecka nebude..
Mrkni sa na skúsenosti uživatela : http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/
Cauko, tak som zase precital par prispevkov zo skusenostami a Vasimi radami a je mi uz jasne kadial vedie cesta..
Kedze mam uz naintalovanu tu spominanu bateriu LifePo4 36V 10A a dokazala mi v kopci vypalit 20A poistku jak nic,chcem k nej nainstalovat novy motor od Bafang ktory by sa hodil aj do kopcov..
Kedze sa jedna o city bike a bat.mam pekne ulozenu za sedadlom (vid.predch.foto) vymenim len zadne koleso s motorom za normalne a hodil by som stredovy motor.. Otazka je ktory?
Tu som nasiel link na shop v Cinehttp://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=36&product_id=189
a uvazujem o tom 36V 500W pricom su tam dve moznosti 18A a 25A.. Ktory kupit,resp. Aky iny stred.motor kupit pricom vyuzit tu bat.co mam. Dikes.
A proč to chceš koupit v číně když je to k dostání i v evropě? http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02-drive-350w-motor-p-1101.html?currency=EUR
Z číny budeš platit hodně vysoké dopravné a z toho všeho dohromady CLO, DPH, a celní poplatky.
Na tu tvou baterii je vhodný motor 350W/18Ah kde ve špičkách je odběr i vyšší.
Aby jsi dobře využil síly toho motoru kde je jen neden tác tak by bylo vhodné do zadního kola zaplést DUALDRIVE s osmikazetou. Dualdrive nahrazuje trojtác. Tady si o tom můžeš něco přečíst http://www.rebelbike.com/index.php?clanek_detail=true&id_clanek=263
Ceny jsou dnes už jiné než v době kdy to byla novinka.
Ak sa rozhodneš pre 25a ohľadne amppérov by ťa malo brzdiť bmsko cca 20A záleží či bms sa zohrieva ak ním prechádza max prúd a ako reagujú články ak zaťažíš na 20A tak keď padne príliš napätie tak kúp 18A radšej, keď batéria aj bms zvláda 20A v pohode tak je možné pristúpiť na 25A aj keď neviem či to bms nevyhodnotí ako skrat
Osobne by som bral 18A pri 36V máš 650W výkonu , tieto motory sú o sprevodovaní myslí že bude stačiť