Pánové, včera se mně stala taková nemilá věc, řj. kelly přestala fungovat a to tak že při přidání plynu se to ani nehlo. Měřením bylo vše v pořádku.
Doma jsem potom řj. vymněnil za rezervní ale ejhle sign dioda hlásila tohle (x= počet bliknutí) xxxx x dle manualu je to tohle
Regen or Start-up over-voltage
Motor drive is disabled if an over-voltage is detected at start-up or during regen. The voltage threshold detection level is set during configuration.
Ale ať nastavuji v nastavení co chci sign. dioda bliká stále stejně.
Dále tu co přestala fungovat jsem ozkoušej na jiném motoru (cyclone) a tam bez zátěže (volně bez řetezu na hnaný převodník) funguje.
Při přehození na motor v kole (cyclone) opět ani nevrzne.
Vypadá to že chyba by mohla být v motoru, dnes ho ještě odpojim od zátěže a vyzkouším.
Byl by někdo z vás schopen tu blikající řj. opravit?
Táto téma bola upravená pred 8 years, 9 months používateľom bob.
Bobe, mně se dříve stávalo, že mi kolo nejelo, když jsem měl napětí na baterce vyšší, než bylo nastaveno horní napětí v ŘJ. Ale nevím už, jaký chybový kód mi to blikalo. Taky se mi někdy stane, když se rozjedu z kopce a mám ještě jističem odpojenou baterku, tak jde z motoru nějaké napětí do ŘJ a ta zahlásí chybu. Po vypnutí a zapnutí to zase hned jede. Ty máš ale asi chybu někde jinde.
Bohužel problém byl jinde a já nemám šenci zjistit kde, po opětovném namontování původní kellky to zase funguje.
Průser je že jsem už komplet nemobilní a v případě nějaké poruchy musím volat někoho na odvoz mně i elektra.
Jinak nastavení jsem něměnil a mám nastaveno max 42V a min 34V pro lipolky.
Ještě je možné že jsou zase zasrané hallovky v motoru což jsem u prvního cyclona měl.
Štve mně ta druhá kellka co hlasí na obou motorech stejnou závadu, bohužel nemohu zjistit proč. Ať nastavím co chci stale bliká stejnou poruchu.
Taky mně serou s barevným značením drátu kde to neodopvídá origo schématu.
Tak u te kellky co bliká na obou motorech je signální dioda zapojena na žlutém a černém kabliku. V origo schématu to má být na bílém a černém kabliku.
Mají v tom pěkný bordel.
Tak vyřešeno, jelikož je to řj. kelly na 48V a ja tam měl nastaveno 42V jelikož mám 36V aku. Stačilo to nastavit na 60V a blikání zmizelo.
Dále jsem musel přidat i počáteční napětí na plynovce a to na 1,4V při nižším to nefungovalo.
Autor
Príspevky
Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.