Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Motory › Stredovy pohon – EVBIKE
Označené ako: evbike, mid drive, rebel-bike, stredový motor
- Toto téma obsahuje 319 odpovedí, 23 hlasov, a bola naposledny upravená pred 7 years, 10 months od
bob.
-
AutorPríspevky
-
30 marca, 2015 o 6:19 pm #5253
bob
Účastník (Participant)SFSF
Ber v potaz že já už nešlapu.
V současné době mám motor 13z na pilu 48z
Převod na kazetu je 40z na 12-36z
Poslední pila je 28z na 12-36zUž mám objednanou druhou pilu misto 40z bude 36z a třetí misto 28z bude 24z,
kazeta zůstane stejná 12-36zKdybych zmenšil první (48z) pilu od motoru pak bych docílil vyšší rychlosti ale síla by byla menší což rozhodně nechci.
30 marca, 2015 o 7:08 pm #5254dusan
Účastník (Participant)Ešte, upresním. 20%-40% max prúdu, tak má nastavenú PAS asistenciu, po 10% každá uroven, 0-9.
Max prúd je 25A, t. j. 5-10A, t.j. 240-480W pri dlhšom stúpaní.
Používa ale len 12s LiPo, čo môže byť tiež čiastočne dôvod prehrievania. Keď dáš originál 48V Li ion, kde je 13s, napätie bude vyššie a prúd nižší, čiže nižšie straty.30 marca, 2015 o 9:50 pm #5255roman
Účastník (Participant)dobre ak to bude sedieť autofelicii, bude aj mne, v tom pripade iste budem 1 ks chcieť.
vopred dakujem za ochotu…30 marca, 2015 o 10:12 pm #5256roman
Účastník (Participant)dusan, k tomu prehrievaniu bafangu, ten chlapik ma 29 “ kolesa, tj potrebuje ine prevody, ja mam 26″ kvoli obratnosti na chodníkoch, je to znacny rozdiel. motor ma tepelne cidlo, pišu, tak ak sa prehreje vypne. Kdesi inde som cital, že sa hrial kým mal 6 fet controler, ale tento nový vraj znaša 25A bez prehriatia. tak neviem,uvidim o týžden, dva, ked to zmontujem..
31 marca, 2015 o 5:35 pm #5259dusan
Účastník (Participant)Konverzia 9 speed shimano kazety
http://faqload.com/faqs/bicycle-components/drivetrain/wide-ratio-9-speed-cassetteMožné varianty 40,42 pastorku
http://forums.mtbr.com/drivetrain-shifters-derailleurs-cranks/11-42t-conversion-oneup-vs-wolf-tooth-897313.html1 apríla, 2015 o 10:06 am #5262dusan
Účastník (Participant)Najlacnejšia 9 rýchlostná Shimano verzia mi vychádza, kazeta Deore
http://kazety.heureka.sk/shimano-deore-cs-hg61/
A 42 pastorok
http://www.gravity-shop.sk/index.php?route=product/product&product_id=1899
Na kazete pripadne vymeniť aj 12z kolečko z pôvodnej za 11z.1 apríla, 2015 o 12:25 pm #5266bob
Účastník (Participant)A co třeba tahle by nestačila?
http://www.kupkolo.cz/kazeta-shimano-deore-cs-hg400-9_z97357/1 apríla, 2015 o 12:37 pm #5267dusan
Účastník (Participant)No teraz som sa dozvedel ze tie 42z pastorky su oficialne vyrobcom podporovane len pre 10 rychlostne kazety a ze vraj plne rozoberatelne su od rady XT vyssie.
Cize kazetu na ten 42z pastorok mi odporucilSystém s prevodníkom a rozširujúcim pastorkom je možné použiť iba pre systémy 1×10 rýchlostí.
Vy ste si vybrali 9 kolovú kazetu a reťaz. Na 9 rýchlostí ten systém nefunguje, pretože 9k. reťaz je širšia oproti 10k. reťazi.
Tak isto z kazety nie je možné vyhodiť jeden malý pastorok a nahradiť ho veľkým 42z. pastorkom E-13 ERC.
Od SHIMANO je so systémom kompatibilná kazeta XT CS-M771 11-36z. http://www.gravity-shop.sk/index.php?route=product/product&filter_name=m771&product_id=229Tabuľka kompatibility systému je uvedená v popise pastorku E-13 ERC http://www.gravity-shop.sk/index.php?route=product/product&filter_name=erc&product_id=1898 kde je aj napísané, že pastorok ERC je kompatibilný iba s 10 rýchlostnými systémami. Tabuľka: http://www.bythehive.com/download/5474/
Vypada to, ze budem musiet menit komplet radenie aj prehadzovacku za 10 rychlostnu.
1 apríla, 2015 o 7:29 pm #5268dusan
Účastník (Participant)Moje sériové čísla sú
Motor codes 1501151161, K5ECR0F0206, 150100876Mala by to byť troj tlacitkova verzia, s ukazovateľom aktuálneho vykonu
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=645892 apríla, 2015 o 6:57 pm #5273bob
Účastník (Participant)Dušan máš už někde ty rozměry pro ten adapter na BBS?
Nebude tam přesně pasovat ten od pivnicka?2 apríla, 2015 o 7:26 pm #5274dusan
Účastník (Participant)Zatial nie, je tam volnobezka, mozno identicka s Cyclone rozmermy, keby sa ale ten adapter urobil clenuty nad pastorok motoru, myslim ze by tam nemusel byt problem namontovat dve 104mm BCD pily, napr. 30z a 40z z oboch stran.
Dolu v specke pisu 81mm BCD ale nie som si isty, je tam 6 dier a ma byt iba 5 pre 5mm sroby.
Tiez otazka je, co by urobili dve pily s tou volnobezkou, co je v principe dokolecka opakovany problem pri tychto systemoch. Volnobezky su stavane na silu, ktora posobi priamo na ich stred. Pokial je sila rozlozena po bokoch uz je vhodne pouzit loziska na posilnenie.
Preto aj spravne vyrobeny adapter, ktory akurat cieli na stred osi volnobezky je velmi ucinny.Attachments:
You must be logged in to view attached files.2 apríla, 2015 o 9:55 pm #5278pivnicek
Účastník (Participant)Ta „sila rozlozena po bokoch“ sa spravne nazyva klopny moment. Neviem ako vyzera situacia, lebo v Tvojej prilohe nic nevidim, ale napada ma, ci sa neda vhodne kompenzovat klopny moment podlozkami k adapteru?
3 apríla, 2015 o 5:09 am #5279dusan
Účastník (Participant)Tu sú rôzne variácie adaptéru, podľa hrúbky a tvaru, niektoré aj s podlozkami
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=56288
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=56770
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=57136Strana 7,
http://1drv.ms/1fdhZM2
Hovorím ale, že sa mi to nezdá, má tam byť 5x5mm skrutiek a nie 6.3 apríla, 2015 o 5:22 am #5280dusan
Účastník (Participant)Podľa tohto obrázku tam asi menšia píla ako 36z nevojde a musí byť namontovana z vnútornej strany keďže tak či tak je to už dosť odsadene kvôli Bafang prevodovke.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.3 apríla, 2015 o 7:38 am #5282bob
Účastník (Participant)Podle těch obrázků by to mělo pasovat jak na BBS tak na cyclone
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=56770 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre