dusan

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 241 až 255 (z celkového počtu 268 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Pastorek 36z #3217
    dusan
    Účastník (Participant)

    28/34 by ti mohlo stačiť, možno ako si písal, skúsiť ešte 24/34. Ja jazdím na 22/32 všetko kde sa dá udržať rovnováha a nemyslím, že som výkonnejší ako 720W Cyclone 🙂

    odpoveď na: Pastorek 36z #3215
    dusan
    Účastník (Participant)

    Čiže zhodis terajších 44,32 a dáš nový 40,na ktory uchytis 28? Neuvažoval si tiež o ISIS strede a klukach?

    odpoveď na: Yamaha eBike System #3212
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja by som si stále chcel nechať možnosť jazdiť napríklad s vypnutym motorom, prípadne s minimálnou dopomocou motora. Napríklad dať dole baterky a mať zase klasický bicykel o 3kg ťažší. Skôr sa uberam týmto smerom.

    odpoveď na: Pastorek 36z #3211
    dusan
    Účastník (Participant)

    Bob, mohol by si potom urobiť fotku tej redukcie? Alebo ti to tam urobia komplet s pílou?

    odpoveď na: Yamaha eBike System #3209
    dusan
    Účastník (Participant)

    20 prevodov je fajn ale stále, väčšia píla ma 44, menšia odhadujem 32, vzadu je 11-36. To znamená najľahší prevod je 32/36, to je stále veľa. Pokiaľ tam nebude pomer napríklad 22/32, nie je to horský bicykel, pripadne absenciu ľahších prevodov kompenzuje výkon motora. Čo nie je efektívne ani pre jazdca, ani pre motor.

    odpoveď na: Bosch mid drive #3184
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tu je nejake video s Haibike Bosch, predpokladam ze 250W verzia, kedze je to EU, stred ma 15 zubov, pricom je tam cca 2,5 nasobny prevod, to znamena cca 37 zubov vpredu, 36 vzadu


    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom dusan.
    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3173
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3171
    dusan
    Účastník (Participant)

    Hmm, ja by som viac rozmyslal o sprevodovani ako o vykone, kedze na to chces vozit do kopca aj deti. V tom pripade by som uvazival o Cyclone s tromi stredovymi kolieskami, kde najmensie ma 32 a to sa uz dostavas do pomeru mozno 32:32, s cim by si nemusel mat problem vyjst asfaltove kopce.
    S pomerom 48:32 sa pohnes mozno po rovine.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3154
    dusan
    Účastník (Participant)

    Aha, tak to bol omyl, najľahší prevod je 22/32.
    Asi najbližšie by si sa dostal kombinaciou 42/42. Potom uz asi iba DIY.

    odpoveď na: Cyclone prestavba #3126
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ahojte, rozmýšľal som tiež nad 24V/360W verziou. Použil by som 2ks Lipo 7s/5800. Hmotnosť a rozmery takéhoto kitu by mohli byť unikátne.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3123
    dusan
    Účastník (Participant)

    Inac, osobne si myslím, že keď dáš dopredu 42 a dozadu 11-36 tak by to mohlo byť OK. Na horských je najmenší 36/32 a to je už len o stabilite, čo by som s dvomi deťmi neskúšal :-).
    Pripadne ako som písal hore, tak najväčšie koliesko v kazete vymeniť za 40 alebo 42. Samozrejme treba zistiť či to zvládne prehadzovacka.
    Tiež by bolo vhodné zistiť pri akých otáčkach má motor najvyššiu účinnosť a podľa toho to sprevodovat. Predpokladám ale, že keď je to pedelec, malo by to byť podobné otackam jazdca.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3119
    dusan
    Účastník (Participant)

    http://www.alcedoitalia.it/shop/guarniture/corona-42-denti-per-bafang-centrale-bbs01/
    https://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=2500
    https://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=58841&start=25

    S tymi dvomi tanierami, neviem. Cyclone ma predlzenu stredovu osku. Som z BA, nevies ako sa tu posielaju spravy ?

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom dusan.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom dusan.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom dusan.
    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3113
    dusan
    Účastník (Participant)

    Premyslam, ci by mi nestacila 250W verzia, motor je o kilo lahsi a ma silnejsiu bateriu 36/13. Pri spravnom sprevodovani by to mohlo stacit na 26″ pedelec.
    http://rebelbike.com/index.php?clanek_detail=true&id_clanek=1073&n=V%EDce-jak-1000-km-s-e-pohonem-v-ter%E9nu

    Ako tuto uzivatel uvadza, nie je kopec, ktory by nevysiel s 250W
    http://www.rebelbike.com/index.php?clanek_detail=true&id_clanek=942&n=20.000-km-a-5-let-zku%C5%A1enost%C3%AD-s-epohonem

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3096
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tuto je stock Bafang 750W verzia, s roznymi bateriami.
    http://50.116.60.235/store/index.php?route=product/product&path=45&product_id=187
    Vsetko su to Samsung Li Ion baterie, niektore vedia dat 10C – High Power INR18650-20R
    Postovne je od 70 Euro.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #3089
    dusan
    Účastník (Participant)

    Presne o tom som uvažoval. Kompenzovať tych 46 zubov vpredu, kazetou s 42 zubami vzadu.
    http://www.wolftoothcycling.com/pages/giant-cog
    Tym by som poriesil minimálne dve veci, zvýšil dojazd 48V verzie pri znížení rýchlosti a teda výkonu pri uphille a možnosť jazdiť s vypnutym (napr. vybita baterka) motorom tu istú trasu.
    Touto konfiguraciou môžem konkurovať Cyclonu a mať zapuzdreny kit s možnosťou neobmedzenej rýchlosti. Naviac hmotnosťou +7kg sa dostávam na bezkonkurenčné miesto s možnosťou voľnej hornej ramovej trubky a pripadneho prenosu biku trebárs aj na pleci.

    Stále mi ale nie je jasné ako je to s tými brzdovymi packami pokiaľ chcem používať tu funkciu vypnutia motora a ostať pri hydraulických brzdach.
    Vidim ze ponúkajú zložené ebiky aj hydraulickymi brzdami, takže nejako by to mohlo ísť.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 241 až 255 (z celkového počtu 268 )