28/34 by ti mohlo stačiť, možno ako si písal, skúsiť ešte 24/34. Ja jazdím na 22/32 všetko kde sa dá udržať rovnováha a nemyslím, že som výkonnejší ako 720W Cyclone 🙂
Ja by som si stále chcel nechať možnosť jazdiť napríklad s vypnutym motorom, prípadne s minimálnou dopomocou motora. Napríklad dať dole baterky a mať zase klasický bicykel o 3kg ťažší. Skôr sa uberam týmto smerom.
20 prevodov je fajn ale stále, väčšia píla ma 44, menšia odhadujem 32, vzadu je 11-36. To znamená najľahší prevod je 32/36, to je stále veľa. Pokiaľ tam nebude pomer napríklad 22/32, nie je to horský bicykel, pripadne absenciu ľahších prevodov kompenzuje výkon motora. Čo nie je efektívne ani pre jazdca, ani pre motor.
Tu je nejake video s Haibike Bosch, predpokladam ze 250W verzia, kedze je to EU, stred ma 15 zubov, pricom je tam cca 2,5 nasobny prevod, to znamena cca 37 zubov vpredu, 36 vzadu
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 5 months používateľom dusan.
Hmm, ja by som viac rozmyslal o sprevodovani ako o vykone, kedze na to chces vozit do kopca aj deti. V tom pripade by som uvazival o Cyclone s tromi stredovymi kolieskami, kde najmensie ma 32 a to sa uz dostavas do pomeru mozno 32:32, s cim by si nemusel mat problem vyjst asfaltove kopce.
S pomerom 48:32 sa pohnes mozno po rovine.
Inac, osobne si myslím, že keď dáš dopredu 42 a dozadu 11-36 tak by to mohlo byť OK. Na horských je najmenší 36/32 a to je už len o stabilite, čo by som s dvomi deťmi neskúšal :-).
Pripadne ako som písal hore, tak najväčšie koliesko v kazete vymeniť za 40 alebo 42. Samozrejme treba zistiť či to zvládne prehadzovacka.
Tiež by bolo vhodné zistiť pri akých otáčkach má motor najvyššiu účinnosť a podľa toho to sprevodovat. Predpokladám ale, že keď je to pedelec, malo by to byť podobné otackam jazdca.
Presne o tom som uvažoval. Kompenzovať tych 46 zubov vpredu, kazetou s 42 zubami vzadu. http://www.wolftoothcycling.com/pages/giant-cog
Tym by som poriesil minimálne dve veci, zvýšil dojazd 48V verzie pri znížení rýchlosti a teda výkonu pri uphille a možnosť jazdiť s vypnutym (napr. vybita baterka) motorom tu istú trasu.
Touto konfiguraciou môžem konkurovať Cyclonu a mať zapuzdreny kit s možnosťou neobmedzenej rýchlosti. Naviac hmotnosťou +7kg sa dostávam na bezkonkurenčné miesto s možnosťou voľnej hornej ramovej trubky a pripadneho prenosu biku trebárs aj na pleci.
Stále mi ale nie je jasné ako je to s tými brzdovymi packami pokiaľ chcem používať tu funkciu vypnutia motora a ostať pri hydraulických brzdach.
Vidim ze ponúkajú zložené ebiky aj hydraulickymi brzdami, takže nejako by to mohlo ísť.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 241 až 255 (z celkového počtu 268 )