Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 119 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: prve testy ebiku #6845
    karel
    Účastník (Participant)

    Jednotku lyen znam jen z netu. Jake ma max. volty a ampery?
    Mam ted sinusovou kelly 160amper kontinualne, coz nemam sanci vyuzit. Motor cromotor je s ni krasne tichy a ma az zbytecne velke zrychleni 🙂
    Taky mi to jede pres 60kmh. Vaha 45kg 🙁 Jen cromotor ma 11kg, baterky 12kg.
    Baterky mam 72V nominal lifepo15Ah. Taky chci jit casem do lipolek.
    Jakou pneu mas tu 24“x 3“ a kde jsi ji koupil? Nasli jsme 24“ pneu jen na jednokolky.eu, ale ta se brzo ojede.
    A budes s tim jezdit i v poradnem terenu bo jen polni cesty? 🙂
    Jo a jakou mas prum. spotrebu ve Watthodinach? Vim ze zalezi na rychlosti, terenu atd. Cromotor ma o dost nizsi spotrebu nez muj drivejsi MP2 cca 20-30Wh podle toho jak se mu da zabrat.

    odpoveď na: prve testy ebiku #6843
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj, pekny stroj 🙂
    Mozna jsi to uz psal driv, nechce se mi hledat. Co tam mas za motor, jednotku a baterky? Rychĺost na rovine? Vaha?
    Jezdis s tim i v terenu?
    Nedavno jsme dali na nase podobna kola (ale ne tak pekny :-)) rafky 19“ sirka pneu 3“. Hodne se tim zvysi pohodli jizdy a snizi riziko prorazeni gumy.

    odpoveď na: koncept 2 x přímý motor #6798
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj, pokud to nebude kolo do terénu, tak by to mohlo být bezva 🙂
    Na youtube je takových staveb vidět poměrně dost. Mám na prodej KELLY KEB72600X,24V-72V,280A,6KW – více je uvedeno v inzerci. Měl jsem ji k motoru Magic Pie. Nevím, jaké hub motory chceš použít, ale s touto jednotkou by ti možná stačil motor jen jeden 🙂

    odpoveď na: Yamaha eBike System #6742
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj, tak se mi zdá, že momentálně ovládli fórum majitelé profesionálních elektrokol 🙂
    Napadl mne dotaz, zda měl někdo možnost porovnat doma „zbastlená“ kola s fabrickými koly. Mělo by být logické, že kolo vyrobené profesionálně bude lepší. Dát 5000 EUR nebo víc za elektrokolo je ale už docela dost. Ale když spočítám investice do svého doma zbastleného kola, tak nejsem od toho zase tak daleko 🙂 Jen ta investice není jednorázová ale postupná (sjezdové kolo nové bylo za cca 60tis., motor 20tis., jednotka 8tis., baterky cca 14tis. + další spojovací materiál). A to neberu do úvahy, že jsem několikrát upgradoval motory, baterky a řídící jednotky. Ne z důvodu nefunkčnosti, ale ze zvědavosti, zda se parametry zlepší výměnou za jiný díl. Samozřejmě jsou majitelé fabrických kol ochuzeni o dobrodružství, co to udělá, když vyměním nebo upravím některý z dílů… 🙂 Ale o to mi nejde, jde o jízdní vlastnosti kola – rychlost,, výkon, dojezd, jízda v terénu, atd.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6655
    karel
    Účastník (Participant)

    Žiju v tom, že z řídící jednotky jdou do plynovky tři dráty. Zem, +5V a „regulační“ drát, na kterém se mění napětí otáčením plynovky a to dává podnět řídící jednotce, kolik šťávy pustit do motoru. Jakou používám baterku, zda 48V nebo 60V nebo 72V je podle mne jedno (pokud je na to dělaná řj). Nebo ne? Plynovek je samozřejmě víc druhů (halové s jednou nebo více halovkami , odporové, …).

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6649
    karel
    Účastník (Participant)

    Taky mám plynovku na 48V a používám ji na 86V (max.). Trvale svítí všechny diody v plynovce, ale jinak to funguje ok.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6624
    karel
    Účastník (Participant)

    Klotas: to bude moc pekny, i kdyz mne by se s tim krytovanim nechtelo asi zdrzovat 🙂
    Jaky tam mas motor a jakou baterku? Asi jsi to psal, ale ja to necetl.
    Pivnicek: motor ma asi velky vykon a je fakt pruzny. Ten muj cyclone 1680 se pri jizde bez razeni na tezky prevod za chvilu prehral. Muselo se proste radit. Jak pises, stacily by tri prevody a ne 10 🙂 Radeji jsem ho prodal. Jezdilo mi to ale bez poruchy, jen obcas spadl retez mezi ram a prevodniky, coz byl opruz vyprostit ho a nasadit zpet. At to mas rychle opravene!

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6604
    karel
    Účastník (Participant)

    To je dost nebezpečné, hlavně v terénu… Já tam mám navíc odpojovač motoru (už jsem to vzpomínal), když zmáčknu zadní brzdu, tak se hned odpojí motor.
    Zkus to poslat s popisem problému výrobci na mail Fany@kelly-controls.com
    Je tam borec Fany, je s ním dobrá komunikace. Třeba ti poradí. Měli by mít zájem, aby se někdo s jejich jednotkou nepřizabil 🙂
    Jinak jede ti to fakt dost rychle 🙂
    Kolikrát musíš řadit, než dosáhneš max. rychlosti? Já s cromotorem ani jednou 🙂
    Řadíš při plném plynu nebo vždy trochu ubereš? Řazení jde na vrub celkového zrychlení. To mi u cyclone 1680W vadilo.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6332
    karel
    Účastník (Participant)

    70 pekny!! 🙂
    Zvysil jsi napeti baterie?

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6303
    karel
    Účastník (Participant)

    Půl vteřiny je někdy hrozně dlouhá doba. Když plyn hned nereaguje, tak narazíš do stromu 🙁
    Taky jsem měl s reakcí plynu u KBS72121X hrozné problémy. Jednou jsem hodil pěkný záda, když plyn hned neubral, když měl ubrat. Na silnici to asi nevadí, ale v terénu záleží na desetinách vteřiny. Nevím už ale, co jsem tam vlastně nastavil, že se to zlepšilo. Jezdím teď ale hlavně na kole s Cromotorem s jinou řj Kelly, kde ty problémy nebyly.
    S popojížděním při nulové poloze plynu jsem se nesetkal. Dobrý je mít odpojovač motoru, zapojený do okruhu hydraulické brzdy. Zmáčkneš brzdu a odpojí se přes čidlo motor. Dá se využít někdy i při jízdě, že držíš plyn třeba na polovině a mačkáš a pouštíš brzdu a tím vypínáš a zapínáš motor.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6263
    karel
    Účastník (Participant)

    Krásné fotky 🙂
    Pro pořádné elektrokolo je celoodpružený rám základ.
    Taky mám baterky i mezi nohama, ale už moc nešlapu 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6239
    karel
    Účastník (Participant)

    Wamp: ten můj těžší bike s cromotorem, Lifepo 72V má cca 43 kg a jezdíme s tím normálně v terénu. Je tu samozřejmě nepohodlné nakládání do auta nebo přenášení přes spadlé stromy 🙁 Jinak na tom i normálně skáčeme skokánky 🙂 Nejlepší je výjezd v bikeparku směrem do kopce v klopených zatáčkách včetně skoků do kopce. (Jezdíme tak samozřejmě, když tam nikdo nejede z kopce…)
    Druhý bike mám s Cyclone 1680W, Lipol 44V, ten má cca 30kg, jízda na něm je pravda díky nižší váze z kopce hravější. Ale do kopce a po rovině je jízda s hub motorem při dostatečném výkonu určitě příjemnější (netřeba řadit, jede se jen plynem a brzdami).
    Pivnicek: ať se ti koleno brzo zahojí!
    SFSF: jakou máš průměrnou spotřebu Wh/km podle CA v terénu? Já mám s cyclonem cca 24Wh/km, s Magic Pie to bylo cca 40 Wh/km a s Cromotorem cca 30 až 32Wh/km.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6233
    karel
    Účastník (Participant)

    Pivnicek: tech 63km/h je max.?
    Kolik to bere pri te rycblosti amper a pri jakem napeti baterky? Jakou mas prumernou spotrebu v terenu Wh/km popr. Ah/km? Baterku mas lipol 20Ah 12S? Kolik vazis?

    odpoveď na: zkušenosti s pohodlím na e-bike #6176
    karel
    Účastník (Participant)

    V každém případě širokou gumu na zadní kolo (nejlíp i na přední) a široké sedlo. Sedlu jsem se dlouho bránil s ohledem na vzhled kola, ale byla to chyba 🙂

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6171
    karel
    Účastník (Participant)

    Lubo, to 9 kolecko ( nejmensi ma 11 zubu a nejvetsi ma 32zubu) mam v supliku. Myslim, ze to je od sunrace. Mam i 10 kolecko to je od sunrace urcite. Posli mi mail, poslu ti fotky, pokud chces. Mel jsem je obe na magic pie. Do ramu se vleze.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 119 )