Reakcie
-
AutorPríspevky
-
pivnicek
ÚčastníkPridavam aj foto ako baterky vyzerali po takej havarii 🙂 Uplne mi roztavili vak. Bolo to po cca 40km po ceste priemerne 60km/h.
pivnicek
ÚčastníkDnes po silnejsej jazde som odpiekol 3 zo 4 LiPoliek. Bohuzial jedna slabsia co zhorela znicila aj druhu drahu velku bateriu. Asi je lepsie separovat baterky od seba. Budem musiet poohliadnut sa co maju dobreho na hobbykingu… 🙁
pivnicek
ÚčastníkInak potvrdzujem, co mi poradil teslabike, ze do cyclone motora 1920-3000W motora funguju tieto konkretne hall senzory: TLE4935L od firmy Infineon technologies. Da sa kupit u nas napr. na stranke http://www.sos.sk
Ak by niekto potreboval opravit speceny motor, viem dat kontakt na jedneho pana v Kosiciach, ktory mi motor kompletne previnul a osadil nove hall senzory za cenu 1/3 z ceny noveho motora. Dokonca mi vinutia zalial do nejakej specialnej hmoty, aby sa vinutia nehybali a tak sa vraj neprederu casom.
Motor mi uz funguje dobre, este som ho neoveril pod zatazou.pivnicek
ÚčastníkTo som samozrejme skusil ako prve, ale takto to nefungovalo. Motor zacal bzuniet v medzipolohe. Ide o to, ze treba zmenit aj poradie signalnych hall senzorov. Zmena smeru otacania sa robi vymenou dvoch kablov z napajacich faz a vymenu inej farebnej dvojice z hall senzorov. Takto mi to uz funguje dobre. Zaujimave je to, ze vyrobca RJ a motora je ten isty, ale ked zapojite farby kablov aby sedeli, tak to funguje naopak… A schemu zapojenia nenajdete nikde (je tam iba 1680W motor, ale ten ma ine farby drotov ako 1920W motor).
pivnicek
ÚčastníkBobe, dik ze si sa ozval, ale k tej original RJ je jedine na krabici nalepeny ten papierik s popisom pinov a mne z toho nebolo jasne kam ten cerveny na zapinanie zapojit. Ani na stranke vyrobcu nic nieje. Kelly ma krasny navod, tam to je ako ma byt…
pivnicek
ÚčastníkDakujem pekne za radu Robikl. Uz mi to funguje. Pripojil som + z baterky. Ono to v podstate bola posledna moznost, len som nemal odvahu… Meral som hall a vsetky su ok. To je ten moj stary odpeceny motor. Dal som ho previnut a vymenil som hall senzory co mi poradil teslabike. Vsetko ide. Ide mi ale motor opacne. Neviem teraz, lebo motor je bez prevodovky a predpokladam, ze planetovka nezmeni zmysel otacania vystupneho hriadela, alebo ano?
pivnicek
ÚčastníkNikto mi nevie poradit? Ako zapinat RJ? +5V alebo priamo z baterky +?
pivnicek
ÚčastníkProsim o radu. Skusal som zapojit original cyclone RJ nominal 40A, 60V, 100A max. na motor 1920-3000W. Plynovku predpokladam, ze som zapojil spravne (+ – a throttle signal). Tiez som pripojil Hall senzory, ich napajania a fazy motora. Napajanie RJ je na priamo na bat. Jedine co mi nieje jasne, ako sa zapne RJ. Predpokladam, ze je to na tom najvacsom konektore 6-pin „red-key switch wire“. Na neho treba dat 5V, teda pin 3 (napr. z pinu 2?). Alebo tam napojit priamo + z baterky? Chcem to spustit na 44V nominal. RJ je na 60V nominal. V minulosti som to zapojil a islo mi to, ale teraz som opatrny a nemapatam ako som to vtedy zapajal a zo schémy mi to nieje jasne. Vdaka vopred za rady.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.pivnicek
Účastníktu uz davno vacsina odporuca http://www.eclipsebikes.com ale asi sa nikomu nechce to zas opakovat…
pivnicek
ÚčastníkAno, presne tuto mam…
pivnicek
ÚčastníkBobe, mam inu plynovku, taky hladsi povrch. Asi fakt budem musiet skusit odmerat napatie na vystupe z plynovky. Diky za rady. Volnobezky som si dnes obednal z ecliprebikes 3ks. Dufam, ze mi do konca leta vydrzia 🙂 Kotvenie motora trosku zpevnim.
pivnicek
ÚčastníkHmm, skoda, ze som potretil gulicky. Mozno to bolo len uvolnene… Tvoj bajk Boboe je urobeny pevne, super robota. Na moj motor ale nemozem aplikovat Tvoje riesenie. A to z dovodu, ze robina motora nesedi s lavou rovinou BB. Kedze ten rozmer mi nikde nevyrobia ohybanim presne, musim vymislat nejaky nastavitelny system na dosiahnutie oboch retazovych kolies v jednej rovine. Dalsi rozdiel je ten, ze ja pouzivam 2x vacsi vykon ako Ty Bobe.
Otazka pani: To ze mi blbne ten motor – ide aj bez plynu nemoze byt nahodou to, ze mam plynovku 48V a fungujem na 60V?pivnicek
Účastník.
pivnicek
ÚčastníkZaklinovanie a zaistenie je samozrejme Bobe. Nakladas mi jak malému chlapcovi 🙂 Mne to asi odchadza kvôli nedostatocnej tuhosti. Motor sa mierne odkloni pri 5,3kw vykonu… Lozisko je namahane axiálnou silou a to radialne lozisko na to nieje stavane.
-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
pivnicek.
pivnicek
ÚčastníkNo to je jasne, ze Tvoj 750W bafang da dole 1000W priamy motor. Ten ma proste svoju maximalku a nevies zdaleka vyuzit jeho vykon vo vyssich otackach. Bafang si sprevodujes ako chces a vyuzijes vykon motora v jeho spickovej hodnote.
-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom
-
AutorPríspevky