Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 351 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7513
    pivnicek
    Účastník

    Pridavam aj foto ako baterky vyzerali po takej havarii 🙂 Uplne mi roztavili vak. Bolo to po cca 40km po ceste priemerne 60km/h.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #7512
    pivnicek
    Účastník

    Dnes po silnejsej jazde som odpiekol 3 zo 4 LiPoliek. Bohuzial jedna slabsia co zhorela znicila aj druhu drahu velku bateriu. Asi je lepsie separovat baterky od seba. Budem musiet poohliadnut sa co maju dobreho na hobbykingu… 🙁

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6784
    pivnicek
    Účastník

    Inak potvrdzujem, co mi poradil teslabike, ze do cyclone motora 1920-3000W motora funguju tieto konkretne hall senzory: TLE4935L od firmy Infineon technologies. Da sa kupit u nas napr. na stranke http://www.sos.sk
    Ak by niekto potreboval opravit speceny motor, viem dat kontakt na jedneho pana v Kosiciach, ktory mi motor kompletne previnul a osadil nove hall senzory za cenu 1/3 z ceny noveho motora. Dokonca mi vinutia zalial do nejakej specialnej hmoty, aby sa vinutia nehybali a tak sa vraj neprederu casom.
    Motor mi uz funguje dobre, este som ho neoveril pod zatazou.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 2 mesiacmi používateľom pivnicek.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 2 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6783
    pivnicek
    Účastník

    To som samozrejme skusil ako prve, ale takto to nefungovalo. Motor zacal bzuniet v medzipolohe. Ide o to, ze treba zmenit aj poradie signalnych hall senzorov. Zmena smeru otacania sa robi vymenou dvoch kablov z napajacich faz a vymenu inej farebnej dvojice z hall senzorov. Takto mi to uz funguje dobre. Zaujimave je to, ze vyrobca RJ a motora je ten isty, ale ked zapojite farby kablov aby sedeli, tak to funguje naopak… A schemu zapojenia nenajdete nikde (je tam iba 1680W motor, ale ten ma ine farby drotov ako 1920W motor).

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6781
    pivnicek
    Účastník

    Bobe, dik ze si sa ozval, ale k tej original RJ je jedine na krabici nalepeny ten papierik s popisom pinov a mne z toho nebolo jasne kam ten cerveny na zapinanie zapojit. Ani na stranke vyrobcu nic nieje. Kelly ma krasny navod, tam to je ako ma byt…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6780
    pivnicek
    Účastník

    Dakujem pekne za radu Robikl. Uz mi to funguje. Pripojil som + z baterky. Ono to v podstate bola posledna moznost, len som nemal odvahu… Meral som hall a vsetky su ok. To je ten moj stary odpeceny motor. Dal som ho previnut a vymenil som hall senzory co mi poradil teslabike. Vsetko ide. Ide mi ale motor opacne. Neviem teraz, lebo motor je bez prevodovky a predpokladam, ze planetovka nezmeni zmysel otacania vystupneho hriadela, alebo ano?

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6776
    pivnicek
    Účastník

    Nikto mi nevie poradit? Ako zapinat RJ? +5V alebo priamo z baterky +?

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6770
    pivnicek
    Účastník

    Prosim o radu. Skusal som zapojit original cyclone RJ nominal 40A, 60V, 100A max. na motor 1920-3000W. Plynovku predpokladam, ze som zapojil spravne (+ – a throttle signal). Tiez som pripojil Hall senzory, ich napajania a fazy motora. Napajanie RJ je na priamo na bat. Jedine co mi nieje jasne, ako sa zapne RJ. Predpokladam, ze je to na tom najvacsom konektore 6-pin „red-key switch wire“. Na neho treba dat 5V, teda pin 3 (napr. z pinu 2?). Alebo tam napojit priamo + z baterky? Chcem to spustit na 44V nominal. RJ je na 60V nominal. V minulosti som to zapojil a islo mi to, ale teraz som opatrny a nemapatam ako som to vtedy zapajal a zo schémy mi to nieje jasne. Vdaka vopred za rady.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: kupit bafang? a odkial? #6684
    pivnicek
    Účastník

    tu uz davno vacsina odporuca http://www.eclipsebikes.com ale asi sa nikomu nechce to zas opakovat…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6668
    pivnicek
    Účastník

    Ano, presne tuto mam…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6659
    pivnicek
    Účastník

    Bobe, mam inu plynovku, taky hladsi povrch. Asi fakt budem musiet skusit odmerat napatie na vystupe z plynovky. Diky za rady. Volnobezky som si dnes obednal z ecliprebikes 3ks. Dufam, ze mi do konca leta vydrzia 🙂 Kotvenie motora trosku zpevnim.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6648
    pivnicek
    Účastník

    Hmm, skoda, ze som potretil gulicky. Mozno to bolo len uvolnene… Tvoj bajk Boboe je urobeny pevne, super robota. Na moj motor ale nemozem aplikovat Tvoje riesenie. A to z dovodu, ze robina motora nesedi s lavou rovinou BB. Kedze ten rozmer mi nikde nevyrobia ohybanim presne, musim vymislat nejaky nastavitelny system na dosiahnutie oboch retazovych kolies v jednej rovine. Dalsi rozdiel je ten, ze ja pouzivam 2x vacsi vykon ako Ty Bobe.
    Otazka pani: To ze mi blbne ten motor – ide aj bez plynu nemoze byt nahodou to, ze mam plynovku 48V a fungujem na 60V?

    odpoveď na: BBS01-montáž stredovej dvojšajby #6644
    pivnicek
    Účastník

    .

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6642
    pivnicek
    Účastník

    Zaklinovanie a zaistenie je samozrejme Bobe. Nakladas mi jak malému chlapcovi 🙂 Mne to asi odchadza kvôli nedostatocnej tuhosti. Motor sa mierne odkloni pri 5,3kw vykonu… Lozisko je namahane axiálnou silou a to radialne lozisko na to nieje stavane.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi používateľom pivnicek.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6629
    pivnicek
    Účastník

    No to je jasne, ze Tvoj 750W bafang da dole 1000W priamy motor. Ten ma proste svoju maximalku a nevies zdaleka vyuzit jeho vykon vo vyssich otackach. Bafang si sprevodujes ako chces a vyuzijes vykon motora v jeho spickovej hodnote.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 351 )