LuboN: Aha. Prostě borci. A jaký je vlastně výsledek. Ty už jsi postavil mosfet spínač pro vyšší napětí a vyšší proudy? Je k tomu nějaké schémátko pro nás amatéry? 🙂
Lidi, a proč vlastně řešíte stavbu mosfet spínače, když se to vyrábí a prodává? 🙂 http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/0/5/475-Mosfet-spinac-aku-do-48V-50A
Přesně tenhle mám na ebike a spokojenost a pro mě max. komfort. Vpředu spínací klíček jako na motorce a mezi ř.j. a baterkou mosfet spínač. (Bez klíčku s tím nikdo neodjede, leda by šlapal, což na mám ebike není zase tak velký problém nutno přiznat.)
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom Robikl.
bob: Ta proudová špička může trvat tak krátký čas, že to CA ani nemusí postřehnout. Navíc když připojíš baterii, tak než CA naběhne, tak špička je dávno pryč. Ale třeba máš nějaké jiné zapojení, tedy pokud máš CA už naběhlý. Také je možné, že i napájecí vodiče z ř.j. máš zapojené na trvalo a odpojuješ jen + napájení jednotky. I to je možné.
bob: Ještě k jiskření na nabíječce. Mě to moc nejiskří, trošku jo, ale konektory to neničí. Pokud je to u tebe horší, tak bys to taky mohl řešit přes nějaký plnící odpor či aktivní plnící obvod, ne?
bob: No já popsané chování pozoruji u všech řídících jednotek (tuším asi 4 typy). Dříve jsme to moc neřešil, nebo jen jističem, který má rozbíječ jisker, nebo jak se tomu nadává (nejsem elektřikář). Teď už to u většiny strojů nějak pořešené mám.
LuboN: Díky za odkaz. Přečtu a prostuduji… Jinak já o mám řešené na některých strojích plnícím obvodem z linergy… http://www.linergy-shop.de/product_info.php?info=p69_aktive-vorladeschaltung.html . To mám v současnosti na dvou strojích. U mého nejsilnějšího kola mám v současnosti mosfet spínač z e-pohon.cz. Jen by mě docela zajímalo plynule nebo skokově nabíhá proud při sepnutí. I proto jsem se ptal, kdyby do toho někdo viděl. 🙂
K procvaknutí duše… Jak píše LuboN, tak procvaknutí duše je riziko, které u těžkého hub motoru je sakra veliké a to i na celoodpruženém kole. Při neodpruženém zadku je to samozřejmě ještě větší riziko. Nevím, jestli bych sám šel do moto ráfku, ale trošku řešení je holt mít pořádnou gumu, bezdušový systém a hlavně mít soudnost a nenajet s podhuštěnou gumou na nějakou hranu. Když jezdím v terénu, tak musím znát možnosti svého stroje a pak se mi to ani nestane… Výběr stopy, rychlosti, tlaku v pneu je zcela na mě. Tím se tomu dá hodně předejít.
Ahoj. Krásný stroj. Pokud se nechceš vzdát nábojové převodovky, tak bych dal středový pohon. Motor do předního kola se na choper moc nehodí a navíc by mohl hrabat. Na akumulátor máš plno místa v rámu.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom Robikl.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 7 príspevkov - 196 až 202 (z celkového počtu 202 )