Robikl

Reakcie

Zobrazuje sa 7 príspevkov - 196 až 202 (z celkového počtu 202 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #5678
    Robikl
    Účastník (Participant)

    LuboN: Aha. Prostě borci. A jaký je vlastně výsledek. Ty už jsi postavil mosfet spínač pro vyšší napětí a vyšší proudy? Je k tomu nějaké schémátko pro nás amatéry? 🙂

    odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #5674
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Lidi, a proč vlastně řešíte stavbu mosfet spínače, když se to vyrábí a prodává? 🙂
    http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/0/5/475-Mosfet-spinac-aku-do-48V-50A
    Přesně tenhle mám na ebike a spokojenost a pro mě max. komfort. Vpředu spínací klíček jako na motorce a mezi ř.j. a baterkou mosfet spínač. (Bez klíčku s tím nikdo neodjede, leda by šlapal, což na mám ebike není zase tak velký problém nutno přiznat.)

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom Robikl.
    odpoveď na: Mosfetový pripájač batérie #5673
    Robikl
    Účastník (Participant)

    bob: Ta proudová špička může trvat tak krátký čas, že to CA ani nemusí postřehnout. Navíc když připojíš baterii, tak než CA naběhne, tak špička je dávno pryč. Ale třeba máš nějaké jiné zapojení, tedy pokud máš CA už naběhlý. Také je možné, že i napájecí vodiče z ř.j. máš zapojené na trvalo a odpojuješ jen + napájení jednotky. I to je možné.

    odpoveď na: plnící obvod a řídící jednotka #5672
    Robikl
    Účastník (Participant)

    bob: Ještě k jiskření na nabíječce. Mě to moc nejiskří, trošku jo, ale konektory to neničí. Pokud je to u tebe horší, tak bys to taky mohl řešit přes nějaký plnící odpor či aktivní plnící obvod, ne?

    odpoveď na: plnící obvod a řídící jednotka #5671
    Robikl
    Účastník (Participant)

    bob: No já popsané chování pozoruji u všech řídících jednotek (tuším asi 4 typy). Dříve jsme to moc neřešil, nebo jen jističem, který má rozbíječ jisker, nebo jak se tomu nadává (nejsem elektřikář). Teď už to u většiny strojů nějak pořešené mám.

    LuboN: Díky za odkaz. Přečtu a prostuduji… Jinak já o mám řešené na některých strojích plnícím obvodem z linergy… http://www.linergy-shop.de/product_info.php?info=p69_aktive-vorladeschaltung.html . To mám v současnosti na dvou strojích. U mého nejsilnějšího kola mám v současnosti mosfet spínač z e-pohon.cz. Jen by mě docela zajímalo plynule nebo skokově nabíhá proud při sepnutí. I proto jsem se ptal, kdyby do toho někdo viděl. 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5661
    Robikl
    Účastník (Participant)

    K procvaknutí duše… Jak píše LuboN, tak procvaknutí duše je riziko, které u těžkého hub motoru je sakra veliké a to i na celoodpruženém kole. Při neodpruženém zadku je to samozřejmě ještě větší riziko. Nevím, jestli bych sám šel do moto ráfku, ale trošku řešení je holt mít pořádnou gumu, bezdušový systém a hlavně mít soudnost a nenajet s podhuštěnou gumou na nějakou hranu. Když jezdím v terénu, tak musím znát možnosti svého stroje a pak se mi to ani nestane… Výběr stopy, rychlosti, tlaku v pneu je zcela na mě. Tím se tomu dá hodně předejít.

    odpoveď na: ako elektrifikovat chopperbike #5647
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Ahoj. Krásný stroj. Pokud se nechceš vzdát nábojové převodovky, tak bych dal středový pohon. Motor do předního kola se na choper moc nehodí a navíc by mohl hrabat. Na akumulátor máš plno místa v rámu.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom Robikl.
Zobrazuje sa 7 príspevkov - 196 až 202 (z celkového počtu 202 )