Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 72 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5375
    roman
    Účastník (Participant)

    dušan, celoodpruženy z kategorie allmountain so zdvihmi okolo 15cm a sedadlom, ktore za jazdy možeš zvysovať a znižovať. to je to naj čo mam doma, ato mam 4 celodpružene bajky a 4 len s odpruženym predkom. rozdiel je obrovsky ak jazdiš viac ako 2-3 hodiny v terene.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5374
    roman
    Účastník (Participant)

    acs crossfire,13T….ta mi vydržala najviac, viac ako všetky ostatne dokopy, aj 4500w vykonu, ale iba obcas

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5320
    roman
    Účastník (Participant)

    dusan vitaj, dopracoval si sa tam, kde aj ja, mam niekolko zožuvaných reťazí, pričm jedna c9 je skoro 30e a zničil som 3 za sezonu a vylomil zub primarneho prevodu na prevodníku.nehovoriac o tom že umyvanie bicykla je hodinova práca s malým stetcom. už ma to prestalo baviť

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5319
    roman
    Účastník (Participant)

    moc sa mi nezda, žeby crystalyte motor hadzal, to je dobrý produkt, ale ak ano, výplet tomu nepomože, lebo motor je ťažky a budeš to citit. ale nejak mi to nesedí, žeby sam motor hadzal.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #5318
    roman
    Účastník (Participant)

    pivnicek, jedine co ma napadlo pri tom výkone, dať to na tialovú motorku so sedadlom. mam jednu taku doma beta 300 4T. vaha s motorom nadržou a vsetkým okolo je 72kg. ked bol nezjadný teren nosil som ju zavesenu na popruhu na pleci.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5287
    roman
    Účastník (Participant)

    toto je o bafang BBs02 48v25A

    Mid drives are unbeatable for hill climbing ability, and paired with an internally geared hub like the NuVinci N360, this motor can climb virtually anything.

    myslím, že toto by bolo riešenie nahradzujúce dvojprevodník. Zaroven by bolo skvele pre jazdu v lese, terene blate.
    co o tom viete?

    odpoveď na: Yamaha eBike System #5269
    roman
    Účastník (Participant)

    dusan k pomeru prevodníka a kazety.
    dlho som s tým laboroval, mam už doma prevodniky 34,36,38,40,42,44,46z.
    všetky som skusal kombinoval s cyclone motorom . v predu som nechaval dvojprevodník, potom jednoprevodník, skratka špekuloval som ako ta Betka.Nakoniec som aj tak zvolil kompromis, jeden prevodník vpredu 38t a kazeta 11-36z.Dal som dozadu aj 42z, musel som kupiť novu prehadzovačku, ale nebol som spokojny s kvalitou radenia. takze po mnohých kombinaciach ostala 38t a 11-36. s takou kombinaciou zvladnem kazdy kopec, skor preklzne kolo alebo sa prevratim ako by motor nevladal, alebo sa prehrieval.Som trocha hendikepovaný na asfalte, kde som pomalší, lebo 38t je na asfalt malo, aj ked je vzadu 11t. ale takto to mam jednoduche a funkčné. presmykač som vyhodil, iba také voditko som spravil/zo stareho klinca, ktorý som ohol, je to otrasne a funkcne, nie je to pre okrasu/ aby reťaz nepadala ked idem dolu rozbitým terenom rýchlo.
    čo ta viedlo k obj. bafangu? aký tam chceš dať prevodník, lebo 48 t alebo 46t sa moc nehodi do hor.

    odpoveď na: Stretko Teslabikerov… #5257
    roman
    Účastník (Participant)

    Priatelia, je to dobrý nápad, chce to i dobré tereny.na jar je dobre v maji júni.
    Lubo N je z Turca, tam su fajn tereny, okolie čičmian, tiež fajn tereny…okolie banskej, brezna, liptov…ja dojdem rad, len nech je veela pekných kopcova aspon 100km trate.

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5256
    roman
    Účastník (Participant)

    dusan, k tomu prehrievaniu bafangu, ten chlapik ma 29 “ kolesa, tj potrebuje ine prevody, ja mam 26″ kvoli obratnosti na chodníkoch, je to znacny rozdiel. motor ma tepelne cidlo, pišu, tak ak sa prehreje vypne. Kdesi inde som cital, že sa hrial kým mal 6 fet controler, ale tento nový vraj znaša 25A bez prehriatia. tak neviem,uvidim o týžden, dva, ked to zmontujem..

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5255
    roman
    Účastník (Participant)

    dobre ak to bude sedieť autofelicii, bude aj mne, v tom pripade iste budem 1 ks chcieť.
    vopred dakujem za ochotu…

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5244
    roman
    Účastník (Participant)

    ide mi o adapter na bafang bbs02, standardne sa dodava prevodník 46 zubový, ale do strmých kopcov treba menej zubov.ak ho vymením, potrebujem este adapter, 5 dierovy lebo bežne kupený prevodnik nepasuje.
    pri motore cyclone 1680w použivam jednoprevodník 38 zubovy, s dvojprevodníkom som mal problem.nepotrebujem ist rýchlo, stací že to ma silu, a to má riadnu pri 38/34t

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5230
    roman
    Účastník (Participant)

    rovnako, ma niekto skusenosti s radenim nu vinnci n360?chcel som ho namontovať už k cyklonu ale som sa bal či znesie výkon.bafang ma menší výkon, ale i tak, ak niekto ma osobnu skusenosť, sem s nou, už 2 prehadzovacky som zlomil v lese

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #5229
    roman
    Účastník (Participant)

    kto tu ma dake skusenosti s bafangom BBS02 s 25A rj? neprehrieva sa motor pri plnom výkone v kopcoch?
    kde vziať redukciu na 38-40T prevodník? da sa volakde kupiť? či len vyrobiť?

    prave som jeden taky motor objednal, žena a dcera nechcu jazdiť na cyclone 1680w, boja sa, dcera nechtial pridala do kopca, prud mala 84 A /pri 48V/a letela ako na motorke…ale ma 48kg.
    cyclon bude na predaj, keby niekto chcel, vobec na nom nejazdili..

    odpoveď na: e-bike pre manzelku #4306
    roman
    Účastník (Participant)

    http://www.hybrid.cz › Novinky

    odpoveď na: e-bike pre manzelku #4305
    roman
    Účastník (Participant)

    ak riesis bajk aj motor, tak hotovy bajk so stredovým motorom hajbajk vraj zacal s yamaha motormi co je lacnejsie ako bosch a vraj o nic horsie.dorobený motor je lacnejsia varianta,ale obcas cosi treba opraviť, vymeniť. kedze je to pre ženu ja by som haibike/yamaha motor.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 72 )