teslabike

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 91 až 105 (z celkového počtu 151 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: STAVBA LIPOL BATERIE #3352
    teslabike
    Keymaster

    Držím palce nech nabehá vela km

    odpoveď na: evbike + magicpie 2 1000W/36V #3321
    teslabike
    Keymaster

    K tým lion článkom čo si popisoval u lion 36V 13Ah batérie zatial som stretol v bionX tam sú tiež takto riešené lion články (panasonic). 18650 a to je systém za 40 000 kč (aspon sa tak nekedy predával a možno aj viac stál)

    Ak by jeden článok mal mať plnú kapacitu zrejme by boli použité šulce od headway
    http://teslabike.online/vyskladanie-vlastnej-lifepo4-baterie-z-headway-clankov-i-cast/

    Pri poruche by vadný článok stiahol celý 3.2V 13Ah blok batérie, no to isté by sa stalo i headway kde by sa tiež musel meniť jeden blok ..
    Headway má výhodu že stačí vymeniť jeden šulec
    U 18650 zrejme všetky štyri.
    No v reále by to znamenalo nejaký skrat na článku aby začal vybíjať tie ostatné paralelne zapojené..
    Z chýb čo som čítal na forach sa stalo že jeden článok 18650 stratil kapacitu (nebol to však skrat) tak bol vymenený nebolo treba meniť celý blok.
    U šulcov Headway ak by mal jeden blokový šulec vyrazne nižšiu kapacitu, stačí 15-30% tak je treba vymeniť celý šulec lebo kapacita batérie takomto zapojení tak veľka ako je veľká kapacita najslabšieho článku.

    Osobne by som bral aj headway aj 18650 články ktoré sú kvalitné napríklad Panasonic PD , Samsung ,Lg (ale treba pozret na značenie aj od panasonicu sú slabé batérie) určite by som nebral lionky trusfire ktoré ani pri nízkych vybíjacích prúdoch nepreukazali deklarovanú kapacitu

    K cene článkov by je to asi tak ak má možnosť 4wifi nejakého veľkoodberu za dobré ceny tak je možne vyskladať batériu ktorá má dobrú kvalitu

    No však najlepšie by to chcelo nahladnuť na články ktoré sú v reálne v ich zapojeniach a z toho urobiť verdikt

    Dojazd 37 km je v norme taký nemastný neslany na rovinky je baterka dobra ,Faktory cena prevedenie stred sú dobré .. pre väčšinou uživatelov je to ok …

    Súhlasím so tvojim zhrnutím tejto batérie …
    dojazdy sú udávané …unreal …preto mám radšej tak ako to píšeš ty 37km bez betálovania , to je najsmerodatnejšie.

    odpoveď na: evbike + magicpie 2 1000W/36V #3319
    teslabike
    Keymaster

    Mne sa minulý rok odpálilo originál bmsko( čínske) , a tak som po nesplnenom slube predajcu (ebay allifepo4) kúpil nové znovu čínske odtialto http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID=dtpic-2011-4Q-MVXS.1NEUC

    Pred časom som robil merania článkov , napätia boli okej boli rovnaké takže predpokladám že bms je dobré
    Zaťažoval som max 20A continuálne (pár minut)
    Bms vypína systém po dosiahnutí kritickej hranice 32V-33V (neodsledoval som tom)Po nadobudnutí nad znovu zapojí vývody.
    Pri úplnom vybití batérii musím bms odpojiť a zapojiť aby sa „elektrobike aktivoval“ niekde v terene..a mačkať tak poslednú štavu no stalo sa mi to len 2X pri ozaj dlhých výletoch..
    Inak sa bms znovu „otvorí“ pri nabití baterky samo..
    Zatial som sním spokojny cca 8 000km už jazdím

    odpoveď na: Silné rýchle elektro"bicykle" #3276
    teslabike
    Keymaster

    dik za video .. nárez

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #3235
    teslabike
    Keymaster

    Motor bude ok , vyššie napätie vinutiu neublíží , no bude viac zaťažovaná mechanika , to je jasné.
    prí kupe sa treba kuknuť čo dovoluje riadiaca jednotka a baterka continuálny prúd to je čo pojde stále ..a špičkový prúd pulz
    Na turbobikekit sa teraz nedostanem ale je to asi maximálny kontinuálny prúd

    odpoveď na: Pomoc s e-bikom F11 #3229
    teslabike
    Keymaster

    hm tie hrable sa ozývajú v motory ?

    hm vieš ono ten zvuk vydáva tá prevodovka ,ale chyba môže byť aj v riadiacej jednotke
    skus test medzi baterku a riadiacu jednotku daj vypínač (alebo konektor) pridaš plyn motor zabera , plyn držíš a odpoj batériu (neboj nič sa nestane) lebo prakticky simuluješ vybitú baterku znovu zapoj pridaj plyn ..

    myslím že to pôjde tak že sem tam budú „hrable“ a sem tam normálne …

    moja teoria je že motor ma načaté zuby (niekde v planétke)
    ak je riadiaca jednotka odpojená nejakým výpadkom , po nábehu nabehne na nejaký algoritmus ktorý nieje rozbehový… ale hned nasolí „plný štvorec“(štvorcami sú modulované fázy) a v tomto momente preklzne prevodovka
    vo svojom načatom mieste-
    túto teoriu vyvracá jedine fakt že ak z elektrobicyklom ideš do silného kopcu by táto prevodovka mala zlyhať no však nezlyhá , deje sa to jedine pri výpadku dodávanej energie (aspon tak som to pochopil)
    k teplote motora zatial tolko že teplota obalu je klamliva vo vnútri motora je určite viac stupňov môže byť 70-90.
    Poradiť ako to vyriešiť ti asi nedokážem , najlepšie bude isť reklamovať..ak sa dá

    odpoveď na: Yamaha eBike System #3208
    teslabike
    Keymaster

    pačia sa mi tie displeje 🙂 moc pekné
    400 Wh neni zas tak moc asi tam bude baterka 36 11Ah čo je okej ale všetko už tu je
    Asi vsadia na dobrú zladenosť jazdca z ebikom ..

    odpoveď na: Prerábka Hub motoru na stredový motor #3203
    teslabike
    Keymaster

    zvyšil som velkosť prilohy 5 násobne takže obrazky už hadam nebudú problem istú kvotu však treba dodržať na hostingu je limitované miesto no však bude stačiť na tento rok ..

    odpoveď na: Prerábka Hub motoru na stredový motor #3201
    teslabike
    Keymaster

    ano je to jasné kde že je to jedno kde motor u miestnim takže je to v tanieri , zeženem ho v cyclone ? alebo niekde inde ?

    lebo klasický tanier je že ked motor by tahal tak by zaberali aj betále to nechcem ..

    odpoveď na: Pastorek 36z #3200
    teslabike
    Keymaster

    no bob bol som u toho kamoša mira nič také nemá 🙁 ..až by som nečo uvidel napíšem ti ..sorry za nádej

    odpoveď na: Prerábka Hub motoru na stredový motor #3196
    teslabike
    Keymaster

    ešte obrazky

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #3187
    teslabike
    Keymaster

    Možno by pomohla zmena 1680W riadiacej jednotky ktorá dovoluje vyššie napätie pri udržaní rozumného prúdu a zvýšení napätia by mohlo byť viac „wattov“ , no táto oblasť je mimo mna čo sa týka praxe..

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3170
    teslabike
    Keymaster

    na elifebike to vychádza 470 euro aj s clom
    na eclipse to vychádza 432.15EUR poštovné treba dopočítat
    Tu je to za 450 euro http://www.e-bike.sk/shop#!/~/product/category=1107288&id=27843251

    s číny sa to nejako moc neoplatí ked sa zaráta clo to čo ti radí bob alebo e-bike.sk bude dobrá voľba

    odpoveď na: Oprava a Servis elektrobicyklov #3169
    teslabike
    Keymaster

    Motor myslím že si vybral dobre

    tu je m trošku za lepší peniaz (porovnaj si)
    http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID=dtpic-2014-4C-S4FR.8VTVC

    Ak sa rozhodneš pre 25a ohľadne amppérov by ťa malo brzdiť bmsko cca 20A záleží či bms sa zohrieva ak ním prechádza max prúd a ako reagujú články ak zaťažíš na 20A tak keď padne príliš napätie tak kúp 18A radšej, keď batéria aj bms zvláda 20A v pohode tak je možné pristúpiť na 25A aj keď neviem či to bms nevyhodnotí ako skrat

    Osobne by som bral 18A pri 36V máš 650W výkonu , tieto motory sú o sprevodovaní myslí že bude stačiť

    tu sú skúsenosti jedného uživateľa možeš si spraviť obraz o 500watoch
    http://teslabike.online/forums/topic/stredovy-pohon-evbike/

    odpoveď na: Pastorek 36z #3156
    teslabike
    Keymaster

    doma síce nemám ale opýtam sa kamoša Mira .. možno bude mat alebo nečo zehnat..

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 91 až 105 (z celkového počtu 151 )