uzivatel

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 119 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6410
    uzivatel
    Člen

    Ten Agogs ma tam tiez start /booster tlacitko/ z 0 kadencie. Staci ze kusok pritlacis o pedal zatlacis booster a letis 750W ….
    Ale vzdy vyhladavas ako oklamat vyrobcu a programatora. Na Treku kde mam cyclon no problem.

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6407
    uzivatel
    Člen

    chcelo by to vyskusat 750 stredak bosch abo yamaha.
    Ja mam doma agogs HUB 8fun zadny 750W pripomoc do 35km/h …nespokojnost.
    Ale treba povedat ze agogs je srot aj bez motoru.

    tu je foto http://faix.support/bike/velke/vagogs750w.jpg akumulator 48V sa vklada za sedlovku

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6405
    uzivatel
    Člen

    No ved prave…..otom pisem. Ja tiez nechapem. Ale VIEM CO CHCEM A POTREBUJEM JA.
    Hotovy e-bike aby vyhovoval mojim poziadavkam na Slovensku zatial nepredavaju.
    1.6kW Cyclone KIT a aj Bafang 750W mozno aj MAGIC 1kW to vsetko si predstavit viem lebo RJ nebude pre mna ako uzivatela nepristupna. A hlavne si ju mozem vybrat!!!ako aj typ, velkost,Ah akumulatora!!!
    Ale urcite takych ako ja je na SK menej. 90% ludom bude vyhovovat vozenie a 2 rocna zaruka.

    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6402
    uzivatel
    Člen

    Lachim66 si z BA. Urob to podobne ako Dusan pisal. Pochod aj po obchodoch a vyskusaj. Tu na fore je viacero z vas z BA . Urcite sa viete stretnut , pokecat a vyskusat co ktory system dokaze. Ak porozpravas len s jednym clovekom tak to bude jeho nazor a nie tvoj. Bike nie je o nazore ale o pocite. To co ti sadne, co ti bude vyhovovat, pacit sa ti, aby si sa prijemne citil. Mne osobne ako som pisal extremne vadia striktne predpisy original ebike. Dopomoc do 25km to je sice pekna v kopcoch ale niekedy to chcem svihnut 60kou aj po rovine.alebo 80kou dole kopcom….nie vzdy, ale ak das zabike 2500€ a nemost to ak viem ze sa to da ….hmmmm ano niekto to nepozaduje….ty mozno ano alebo aj nie….najlepsie bude skusit napriklad 1.6kW cyclone /som z PP/ alebo pivnickov bike 6kW /KE/ alebo aj Dusanovu novu seriovku 250W Yamahu…..popis a mozno nieco dohodnes.
    Kazdopadne ak budes vo Vysokych Tatrach napis u mna mozes skusit 4 ebike kazdy má iny pohon.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6394
    uzivatel
    Člen

    Mam doma 4 bike elektrifikovane. Samozrejme nejazim na vsetkych ja. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Niekomu PAS, niekomu len „plyn“ packa alebo rukovät, niekomu plyn + tempomat….Kazdopadne skusenost mam ze:
    -najlepsi motor je stredovy mam/cyclone 1.6kW ale bafang, bosch,yamaha,gng nic neodsudzujem …ich nevyhoda ak neberiem cenu je HLUCNOST.
    -HUB motor vpredu mam 1 bike a aku nosic v zadu. Uplna hlupost.
    -2 bike mam original tie maju akumulator za sedlovou trubkou a motor HUB 8 fun v zadnom kolese. Jeden ma 250W a druhy 750W. Extremna nevyhoda v terene baterka za sedlovou trubkou je napevno a hrka. Nemoznost dostat sa do riadiacej jednotky..vsetko zablokovane a nedostupne .Vyrobca neda software ani kabel ….hroza.

    Takze zhrnutie. Stredak ak nevadi hlucnejsi chod. /Akumulator ja osobne nosim v ruksaku a prepojeny som kablikom-podobne ako EGO/ Hub jedine do zadneho kolesa.
    Ja s mojim stylom jazdy na jeden vylet spotrebujem najviac do 5Ah z akumulatora. Zvadsa vzdy taham / obcas si aj hovorim naco nosim tu 15Ah /48V baterku v ruksaku/ . Ked odide ta LiIONka 48/15Ah tak pojdem do LiPOL 2x6s 5Ah to je 44.4V
    Ale tak jazdim ja a naozaj to je viac o sportovani a len obcas „kopnutie“ motorom a znovu taham.

    PS:ozaj motor v kolese bez kablika…tusim som nieco cital na webe ale su to v stadiu studie. Bolo to s akumulatormi priamo v kolese a solarnim nabijanim namiesto vypletu….mozno aj ine pokusy su ale ak nieje kabel tak akumulator a RJ musi schovat koleso a komunikaciu zabezpecit bluetooth alebo wifi a to by na ovladacej konzole znamenalo dalsiu baterku…no proste sa mi to nevidi ako realne a dobre uz len kvoli vahe kolesa / rotacna sila atd/

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: Do čoho by som išiel teraz #6365
    uzivatel
    Člen

    bobe …nehovirim ze je to kocka 1x1x1cm a vydrzi 600km ale toto tu nebolo pred rokom nieto 5-timi …
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__51506__Turnigy_Bolt_5400mAh_6S_22_8V_65_130C_High_Voltage_Lipoly_Pack_LiHV_.html

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: Yamaha eBike System #6354
    uzivatel
    Člen

    Dusan, tiez gratulujem k u kupe…nech sluzi a vydrzi co najviac.
    Pridam len moj postreh z original elektrobike….nieje to sice z takej dobrej kategorie no original Agogs 750w hub 8fun som posunul synovi /chodieva menej na bike/ Nemozne dostat sa do RJ, nemozne nic doladit co sa elektrifikacie tyka, predajca arogantny…neposkytne ani info ani soft ani kablik na prepojenie RJ s PC.
    Viacero somarin tam maju ale tak ako pisal kolega predomnou pripomoc 3 stupne do 25km/h potom 2 stupne su urcene kvoli legiaslative SR do terenu…ale tiez len do 35km/h pripomoc. Cyclone 1680W nema problem s nicim. Snad s hlucnostou a martanskym vyzorom 🙁

    odpoveď na: motor cyclone 1920-3000w #6336
    uzivatel
    Člen

    prevody na motoretaz nebude jednoduche lebo sa neda pouzit prehadzovacka z bike. Prevodovka z dakej 85 ky sice riesi ale dostavas sa do vysokej vahy.
    Myslim ze fakt na vacsi vykon je OK silny HUB alebo potom singlespeed so stredovym motorom cez prevodovku ale to uz je elektro motorka.
    Podla mna:
    Rychly, silny a vahovo na hranici bike : http://elektrokola-elektroskutry.cz/elektrokola-horska-novakola-top-7

    Motorka : motor stredovy cez motoretaz 🙂

    odpoveď na: BBS01-montáž stredovej dvojšajby #6299
    uzivatel
    Člen

    Pisal som to kvoli cistemu rieseniu. Netrebalo by riesit ci lavu brzdovu packu mozno alebo nemozno menit, netreba prihadzovat dalsiu vahu v podobe dalsieho prevodnika, radenia a presmyku, prehadzovanie prevodnikom v terene tiez nieje najprijemnejsia cinnost, a nehovorim uz ze jednoprevodnik umoznuje pouzite roznych napinakov a rotkitov co napomaha k penej retazovej linke a to v terene je na nezaplatenie. http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prevodniky-a-napinaky/napinaky
    No myslim ze teren a to tezky teren budete zo svojich cestovnych planov vynechavat ocom som nemal ani tusenia lebo to v uvodnej otazke nebolo spomenute.
    Ale uz som ticho a nebudem viac reagovat k danej teme.

    odpoveď na: BBS01-montáž stredovej dvojšajby #6297
    uzivatel
    Člen

    48€ je veľa pri cene bafang 750W okolo 600€, akumulator minimalne 400€ a bike neratam….http://www.gravity-shop.sk/index.php?route=product/product&product_id=1899

    odpoveď na: BBS01-montáž stredovej dvojšajby #6296
    uzivatel
    Člen

    aj ked mas 36 tak extremne vyhodnejsie a pohodlnejsie je pouzitie adapteru 42z. O peniazoch az sa mi smiesne zda ze pises…mas bike, mas bafang, mas akumulator a nevies invsetovat do adapteru? A neviem ci vobec je technicky mozne k bafangu dat dva prevodniky. Urcite napisu chalani co bafang maju. Ja na cyclone dva prevodniky mam ale tam je to v serii /aj ked ja ich mam ine/
    Vlastne stredovy pohon s 2 prevodnikom ma len cyclone a yamaha tusim.

    odpoveď na: BBS01-montáž stredovej dvojšajby #6292
    uzivatel
    Člen

    No nemam bafag ale …ak mas v zadu kazetu 11z-32z tak to je pri stavajucom prevode 48z prevod 1.5 Ak das dopredu 36z ako pises tak bude prevod 1.1.
    Takze lepsie riesenie mas pouzitie adaptera na zadnu kazetu….a to potom vsetko ostava po starom . Packa s vypinacom, nemusis montovat presmyk a najlahsi vysledny prevod bude 48z predu a 42z v zadu to je 1.1 cize presne to iste ako keby si dal v predu 36z a vzdu 32..OK?
    co to mam o mojom bike popisane tu: http://faix.support/e-bike citaj stat TREK /to cervene v zadu je adapter ku kazete/

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 8 months používateľom uzivatel.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 8 months používateľom uzivatel.
    odpoveď na: AFT ebike kit 1680w/48v ultimate+upgrade #6269
    uzivatel
    Člen

    Som na sluzobke mimo okres. Cez vikend mozme prehodit par slov . Aj v Bat. pri strkovisku napr…

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #6247
    uzivatel
    Člen

    Karle…cely bike ma presne 20kg, ja mam 75kg, a akumulator nosim v ruksaku a ten ma 4kg. Dohromady cela vaha je cca 100kg. Teraz som pozeral na CA 175w na hodinu a 6wh/km ale nieje to udaj cisto teren a nie cisto na baterku…zvadsa vyrazne motoru pomaham , skor jazdim tak ako na normalnom bike len kde tu ak je tazko alebo narocny teren tak pridam.

    odpoveď na: AFT ebike kit 1680w/48v ultimate+upgrade #6246
    uzivatel
    Člen

    wamp- prerabat ti urcite nic nebudem, no som z Gerlachova a to mas cez Poprad-Velka alebo cez V.Slavkov cez les – nie po ceste popri autach cca 4 km . Mozme sa stretnut a pokecet pripadne mozes pozriet ako to mam urobene ja. Na mojom bike mam Cyclone 1.6kW ale mam bike aj s Hub motorom.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 119 )