Dik, no ja mam iny display. C965 a k nemu som nasiel len manual na zakladne nastavenia, zmena poctu rezimov dopomoci tam nieje. Mam preto 3stupne a da sa. Moj 250W motor najviac vyuzivam na 2.stupni. Trojku len ked sa uz velmi ponahlam. Vcera som dal 45,62km v protivetre a s priemerkou 26,4km/h. Prvu polovicu cesty som siel na 2ke a druhupolovicu s5 som tahal na 3ke. Stihol som to za 1:43h a to som sa uz pred tym cca 20km vozil. Po dojazde dom na baterke (36V/13Ah) svietila uz len posledna kontrolka.
Takze secko slape ako ma… e-Bike asi odlozim az ked uplne zasnezi cesty a poladovica bude kazde rano. Ale i to je otazne ;P
Siki, prezrad ako si zmenil urovne dopomoci z 1-3 na 1-9
Lebo ja som tu moznost na mojej RJ cez ovladc nenasiel. Max. obmedzovac a jas podsvietenia. Robil si to cez PC?
Cim to mam namazat ak to rozoberiem? Ak mas typ na vhodne mazivo sem s nim.
Asi budem potrebovat i novu maticu na stred, ak sa mi ju podari dat dole bude uplne zodrata od kluca… Da sa niekde kupit nova samostatne?
Dik
Siki, tiez mam z bikovania uplne iny pocit. Sice mam len 250w motor ale v pohodke mi zatial postacuje. Moja maximalka na 48T/11T je bez akceleratora na rovinke 40km/h a z akceleracnou packou 45 samozrejme na max.dopomoci.
Teda som tak dnes do prace dofrcal za rokerdnych 12minut cca5,6km
Motor mam uz od juna a zatial som najazdil 1500km
Casto ale s extra nakladom, dve deti na sedackach 😉
Pozorujem vsak ze motor ide tahsie ako ked bol novy, co sa dalo bez demontaze som ocistil a namazal teflonovym olejom ale i tak trosku drhne…
A daj si pozor na matice co drzia motor na strede. Ja som po 100km kotroloval a obe boli uvolnene. Takze som ich musel dat dole a zalepit lepidlom na matice. Modrej farby – naradim rozoberatelne…
Tot moje postrehy, baterka 36V/13Ah zatial vyzera ze vladze, po kazdej jazde nabijam na plno, i ked len par km spravim.
Snazim sa jazdit bikom i v praci, jazdit cez BA v zapchach a pozorovat vodicov, na nezaplatenie.
Siki drzim palce a vela radostnych km. S tym vykonom sa ti po lesoch a kopcoch dobre bude jazdit. Hlavne aby ti vydrzal…
Dnes som na svojom trekovom biku skusil strme vyjazdy na hradzu a s najvacsim kolieckom 34T na kazete 11-34 som to dal. Jo retaz bola dost krizom ale s vedenim proti spadnutiu by to nemal byt problem.
Pre to ma napadlo ci nestaci dat dozadu len este vecsie koliecko.
Som nasiel 42T a vyzera obludne, no vyjazdy do kopcov akurat.
Ale vy tu asi skor riesite permanentnu jazdu lesom a kopcami, ze?
No som zvedavy na dva taniere a ako sa to bude spravat a kde bude retaz v rovine. na ktorom zadnom koliecku kde bude na novom mensom tanieri a kde na tanieri v povodnom mieste…
A este ake taniere pouzijes
Siki – Ked to budes mat hotove, posli sem par obrazkov. A ak to budes prehadzovat prehadzovackou, kde bude packa, mne sa napr na riditka nezmesti vlavo uz nic – max. zvoncek…
Dost ma to zaujma. Dik
Zdravim
Mozno mi poradite dala by sa dakde zohnat redukcia ako je v prilohe?
Aby som mohol nahradit 46 zubovy tanier mensim.
Pripadne mat 2 taniere a prehadzovacku. na tah do kopcov by to bolo idealne.
Co poviete, slo by to?
Dik
Dusan dobre premyslas ak o stredovom motore premyslas.
Lahky bike len s jazdcom a zadnou kazetou 11-34 musi zmaknut ozaj co kolvek.
Ja nejazdim velmi lesom, vozim na biku deti. Ale i tak viem ze vyjazd z garaze plne nalozeny zvladne na 2 stupni a v zadu na 4-tom kolecku samozrejme so sliapanim do pedalov.
Dojazd je vzdy otazny. No je mozne ho maximalozovat zaloznou bateriou v batozine.
Ak si z BA, ci okolia mozme sa dohodnut a skusis si ten moj stroj…
Jazdim uz na ebiku skoro vsade
Ale co som sa bavil s jednym manikom, a sledujem.to i sam. Prestanes sliapat a motorvypne. A ked brzdis nesliapes.
Takze sa da fungovat i bez snimacov.
Ja mam ich packu len lavu, teda prednu brzdu.
Mam do paciek brzd zdruzene prehadzovacky takze prava packa ostala povodna. A nevidim problem ked pribrzdujem len zadndou a uz nesliapem.
Velmi pohotovo ten motor reaguje na tocenie – netocenie pedalmi.
Odporucam.
A na rebelbike fb stranke ponukaju ich prerobene a otestovane biky na predaj.
Ten cerveny odpruzeny s 500W stredovym motorom je paradny.
V den ked som bikoval 150km som spravil 67km s manzelkou ktora nemana biku motor teda sme sli lazo plazo 20km/h po tom som stretol braceka ktory si chcel zamakat a tak sme proti vetru do Kyselice a s5 tahali 30km/h a to uz siel motor vacstinu cesty na 2-stupni. A po tom som si este vecer pri nocnom osvetleni presiel kesto a s5 asi 20km a to som sa uz len vozil. Na 3-stupni alebo bez sliapania s akceleracnou packou…
A po tomto vykone baterka ukazovala len cervene svetlo a na displayi svietila jedna palicka. Teda vybite.
No celkom to bolo 150km na ktore by som sa bez toho motoraurcite nevydal. Teda minimalne s bracekom ten rychlyvylet do Kyselice a s5 s protivetromcl tam i s5.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 93 )