Uverejnené Vložiť komentár

Lacný bočný reťazový motor – kit od GNG 24V 250W

Po romanových skúsenostiach z GNG stredovým motorom som aj uvažoval či to sem dať  jedná sa o sadu od GNG firma ktorá vyrába reťazove stredové motory , čo sa týka mechaniky GNG je na tom (alebo aspoň bola) slabo. No však faktorom je  tiež cena za ktorú sa dá kit aj s motorom zohnať.

Na stránke GNG tento 250Watový kit stojí cca 110 euro cena za kit je to dobrá , otázna je jeho kvalita pod záťažu a čo vlastne znesie.Bolo by super keby to vytiahlo nejaký lepší kopec no asi ostaneme na rovinke a malých kopcoch.

Parametre a obsah prestavbovej sady od GNG

1x 24v250w motor 1x Upevnovací plát 
2x brzdové páčky  1x riadiaca jednotka
1x 24v 12ah nabíjačka 1x Reťaz
1x 24v ovládacia páčka 1x 9 LED predné svetlo
1x adaptér na volnobežku 1x Volnobežka 16T
1x 18cm oska 1x Protikus na plynovú páčku

bočny motor  na bicykel gng

Moj pohlad na na prestavbový kit

Urobím taký malé zhodnotenie súčiastok

Brzdové pačky zo snímačom sú klasika ok bereme  hodnota 5 eur

Pridávacia páčka  má aj nejaké gombíky na zapni vypni a na klakson (ktorý tam neni ale šak dobre) 10 eur

– páčka ma krásnú chromovú upravu vyzerá to dobre až dokým sa to neobije a chrom nezačne odpadať  samotná pačka funguje dobre.. neboli s nimi problémy..

Nabíjačka na olovo mal som jednu doma bola dobrá doteraz nabíja   10-15 eur

riadiaca jednotka na kartačový uhlíkový motorRiadiaca jednotka je malá  má však pár funkcií  jej výkon je 250W  a má v sebe zabudovanú ochranu batérie  proti vybitiu 20V alebo proti vysokému napätiu.  A tuším má aj obmedzovač (ten je asi zbytočný možno dobrý na minibike pre deti)

Dá sa zohnat za 10 eur (za takú cenu netreba mať veľké očakávania)

 

 

motor my 1016Motor  je uhlíkový (životnosť uhlíkov otázna dajme tomu že zvládnu niečo) Má v sebe prevodovku pravdepodobne redukčnu  lebo motor má okolo 2700 otáčok (pomer neviem ale dá sa zistiť)   na cena samotného motoru je okolo 70 dolarov aj s poštovným čo je dosť .

 

Vyzerá že sa predáva  dokonca aj v anglicku nemusel by byť jeden z najhorších. Motor môžeš najsť pod kodom MY1016

 

 

Mechanika a upevnovanie tu očakávam zakopaného čerta no nič menej v rukách som to nedržal..Skrátka zlá mechanika pochová aj ostatné dobré súčiastky (sústruh každý nemá doma) , je to neznáma či vydrzí alebo nevydrží  je to 50/50.

Sadu som v rukách nedržal ani ju nemám namontovanú .

upevnovak

Ak by niekto mal elektrobicykel s touto sadou môže sa ozvať  buď tu do diskusie pod článkom alebo na môj mail teslabike@gmail.com , budem rád za každú skúsenosť.

 

Ak by som k takémuto kitu pripočítal batérie za 2x 12V olovo by to vyšlo do 200 euro  technicky by to malo stáť 180 euro . A skoro som zabudol maximálna rýchlosť je 25-30 km/h to je good.

Výhody sú cena  za relatívne rýchly elektrobicykel. Možnosť motor držať v optimálnych otáčkach.

Nevýhody sú  že asi tá kvalita bude otázna a ťažšia montáž s ktorou sa treba bude popasovať..

A motor je naboku nie v strede , bude to mať vlpyv na rovnováhu , ale zasa žiadna tragédia to nebude..

Sada na elektrifikáciu bicykla  sa dá kúpiť tu:  http://www.gngebike.com/mid-drive-kits

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *