Podobne ako Egokit v europe je AFT upravuje cyclone motory v Austrálii síce cenovo to bohviečo není cena za 500W 800 dolarov + poštovné je dosť no možno z tohto kitu načerpať inšpiráciu (ak by chcel niekto kúpit originálny cyclone motor)
Sady sú rozdelené do skupin
„Advaced“ 6 mm zahrňa laserom strihany upevňovací kit, Dicta ložišká a napinák reťaze.
Pro kit sa líši len tým že ložiská má ACS crosfire miesto Dicta ložisiek
Extreme kit má lepšiu „prevodovku“ a pridané chladenie na motor.
Potom ku každému motoru sa dá dokupiť nejaká Emax sada alebo nejaké vylepšienie to ma celkom zaujalo čo to je
Na stránke ho popisujú takto :
Ak chcete cestovať veľké vzdialenosti pri vysokých rýchlostiach s malou ľahkou batériou potom tento upgrade balíček je pre vás .
Stredové motory sú vo svojej podstate účinnejšia ako hub motory , pretože môžete použiť systém prevodovky a zvolíte vhodný prevod, ktorý poskytuje maximálny krútiaci moment a minimálnu spotrebu energie , za všetkých podmienok na ceste . EMAX pack znižuje trenie v hnacom ústrojenstve a efektivita elektrobicykla je na vysokéj úrovni . Získate maximálny výkon na kolesá a menej plytvania vo forme tepla a hluku .
EMAX zahŕňa :
– Prevodovku Grease ku konverzii na olej
– AFT olej s nízkym trením a s vysokou koncentráciou MoS2 NANO častíc . Moly Gear Oil prísada výrazne znižuje opotrebenie a znižuje špičkové teploty . Moly Gear Oil prísada vyhladí nerovnosti a zaisťuje chod takmer bez opotrebenia .
– AFT vedenie reťaze
– 3 x AFT keramické ložiská prevodovky
– 2 X AFT Motor keramické ložiská
– Dlhá životnosť oleja + tesnenie tak , aby nevytekal olej
Výhody keramických ložisiek
1) Ľahšie ako kovové, majú o 60% nižšiu hmotnosť.
2) Sú tvrdšie ako guličkové ložiská z ocele, o dvakrát tvrdšie podľa Rockwellovej stupnici tvrdosti.
3) Neporézne. Oceľové guľe v ložiskách, vyzerájú ako povrch mesiaca, keby zväčšili. Keramické sú hladšie, čo zodpovedá za nižšiemu koeficientu trenia a cca dokážu dať 50 percent viac otáčok.
4) Neoxidujú nekorodujú, takže to nebudú hrdzaveť.
5) Veľmi odolné proti opotrebeniu a oderu.
6) Odolné proti deformácii pri zaťažení. Guličky sú po náraze stale rovnaké.
7) Odolné proti tepelnej rozťažnosti.
8) Keramické ložiská majú 1/10 trenie ocele, čo znamená rýchlejšiu akceleráciu a vyššiu maximálnu rýchlost.
9) Keramické ložiská vydržia až 5 krát dlhšie ako oceľ
10) Keramické ložiská nemajú micro zvary , ložiská sú chladnejšie v chode a hladiny vibrácií sú nižšie pri vysokých otáčkach.
Tu v diskusii sa to riešilo http://teslabike.online/jak-je-to-so-stredovym-motorom-ego-kit/
Odkaz na výrobu AFT kitu : http://www.af-tech.com.au/Products_Ebikes.html
Odkaz na predajcu Cyclone motorov za schopnú cenu v europe : http://eclipsebikes.com/
Odkaz na domovskú stránku Cyclone
Nema to nahodou niekto osobne? Nebolo by od veci, nechat pomerat ten drziak na motor..tak si potom taky isty nechat vyrobit niekde na slovenku za par € a kupovat len motor..
Ci zda sa vam to hlupost? Viem ze vecsina uz motor z vas ma… ale pre dalsich zaujemcov by to bola podla mna celkom vyhra.. ci?:)
Vypadá to sice dobře ale ta řj. za mokra nebude moc dobře fungovat, není zase až tak těsná. Taky to jednostrané uchycení může dělat v záběru paseku. Ovšem ten chladič je luxusní. Taky ta nadobka s olejem zavedeným do převodovky je super. Přes zimu budu koumat na něčem podobném.
A vidis uz dlhsie mi beha po rozume..ako mazat motor.. Hned po uvodnych jazdach mi z neho cez tie 2 male otvory co na nom suu.. vytlacilo „vsetko“ mazivo co v nom bolo.. da sa to nejako doplnat? aby sa motor mazal aj z dnu?
Nevím které otvory máš na mysli, mně to naštěstí nic nikde nevytlačilo. V těch dírách co jsou na převodovce z čela jsou našroubováhy imbus šroubky (červíky).
Mazivo lze doplnit jen po rozebrání.
http://mrbill.homeip.net/albums/cyclone_motor/pages/page_39.html