Uverejnené komentáre 4

AFT verzia cyclone motoru

Podobne ako Egokit v europe je AFT upravuje cyclone motory v Austrálii síce cenovo to bohviečo není  cena za 500W  800 dolarov + poštovné je dosť  no možno z tohto kitu načerpať inšpiráciu (ak by chcel niekto kúpit originálny cyclone motor)

Sady sú rozdelené  do skupin

„Advaced“  6 mm zahrňa laserom strihany upevňovací kit, Dicta ložišká a  napinák reťaze.

Pro kit  sa líši len tým že ložiská má ACS crosfire miesto Dicta ložisiek

Extreme kit  má lepšiu „prevodovku“ a pridané  chladenie na motor.

 

Potom ku každému motoru sa dá dokupiť nejaká Emax sada alebo nejaké vylepšienie to ma  celkom zaujalo čo to je

 

Na stránke ho popisujú takto :

 

Ak chcete cestovať veľké vzdialenosti pri vysokých rýchlostiach s malou ľahkou batériou potom tento upgrade balíček je pre vás .

Stredové motory  sú vo svojej podstate účinnejšia ako hub motory , pretože môžete použiť systém prevodovky a zvolíte vhodný prevod, ktorý poskytuje maximálny krútiaci moment a minimálnu spotrebu energie , za všetkých podmienok na ceste . EMAX pack znižuje trenie v hnacom ústrojenstve a efektivita elektrobicykla je na vysokéj úrovni . Získate maximálny výkon na kolesá a menej plytvania vo forme tepla a hluku .

EMAX zahŕňa :

– Prevodovku Grease ku konverzii na olej

– AFT  olej s nízkym trením a s vysokou koncentráciou MoS2 NANO častíc . Moly Gear Oil prísada výrazne znižuje opotrebenie a znižuje špičkové teploty . Moly Gear Oil prísada vyhladí nerovnosti a zaisťuje chod  takmer bez opotrebenia .

– AFT vedenie reťaze

– 3 x AFT  keramické ložiská prevodovky

– 2 X AFT Motor keramické ložiská

– Dlhá životnosť oleja +  tesnenie tak , aby nevytekal olej

Aft stredový motor

 

 

Výhody keramických ložisiek

1) Ľahšie ako kovové, majú o 60% nižšiu hmotnosť.

2) Sú tvrdšie ako guličkové ložiská z ocele, o dvakrát tvrdšie podľa Rockwellovej stupnici tvrdosti.

3) Neporézne. Oceľové guľe v ložiskách,  vyzerájú ako povrch mesiaca, keby zväčšili. Keramické sú hladšie, čo zodpovedá za nižšiemu koeficientu trenia a cca dokážu dať  50 percent viac otáčok.

4) Neoxidujú nekorodujú, takže to nebudú hrdzaveť.

5) Veľmi odolné proti opotrebeniu a oderu.

6) Odolné proti deformácii pri zaťažení. Guličky sú po náraze stale rovnaké.

7) Odolné proti tepelnej rozťažnosti.

8) Keramické ložiská majú 1/10 trenie ocele, čo znamená rýchlejšiu akceleráciu a vyššiu maximálnu rýchlost.

9) Keramické ložiská vydržia až 5 krát dlhšie ako oceľ

10) Keramické ložiská nemajú micro zvary , ložiská sú chladnejšie v chode a hladiny vibrácií sú nižšie pri vysokých otáčkach.

Tu v diskusii sa to riešilo http://teslabike.online/jak-je-to-so-stredovym-motorom-ego-kit/

Odkaz na výrobu AFT kitu : http://www.af-tech.com.au/Products_Ebikes.html

Odkaz na predajcu Cyclone motorov za schopnú cenu v europe : http://eclipsebikes.com/

Odkaz na domovskú stránku Cyclone 

aft elektrobicykel sada stredovy motor

 

 

 

 

 

4 názory k “AFT verzia cyclone motoru

  1. Nema to nahodou niekto osobne? Nebolo by od veci, nechat pomerat ten drziak na motor..tak si potom taky isty nechat vyrobit niekde na slovenku za par € a kupovat len motor..
    Ci zda sa vam to hlupost? Viem ze vecsina uz motor z vas ma… ale pre dalsich zaujemcov by to bola podla mna celkom vyhra.. ci?:)

    1. Vypadá to sice dobře ale ta řj. za mokra nebude moc dobře fungovat, není zase až tak těsná. Taky to jednostrané uchycení může dělat v záběru paseku. Ovšem ten chladič je luxusní. Taky ta nadobka s olejem zavedeným do převodovky je super. Přes zimu budu koumat na něčem podobném.

      1. A vidis uz dlhsie mi beha po rozume..ako mazat motor.. Hned po uvodnych jazdach mi z neho cez tie 2 male otvory co na nom suu.. vytlacilo „vsetko“ mazivo co v nom bolo.. da sa to nejako doplnat? aby sa motor mazal aj z dnu?

        1. Nevím které otvory máš na mysli, mně to naštěstí nic nikde nevytlačilo. V těch dírách co jsou na převodovce z čela jsou našroubováhy imbus šroubky (červíky).
          Mazivo lze doplnit jen po rozebrání.
          http://mrbill.homeip.net/albums/cyclone_motor/pages/page_39.html

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *