AFT verzia cyclone motoru

AFT verzia cyclone motoru

AFT verzia cyclone motoru
Hodnotenie čitateľov

Podobne ako Egokit v europe je AFT upravuje cyclone motory v Austrálii síce cenovo to bohviečo není  cena za 500W  800 dolarov + poštovné je dosť  no možno z tohto kitu načerpať inšpiráciu (ak by chcel niekto kúpit originálny cyclone motor)

Sady sú rozdelené  do skupin

“Advaced”  6 mm zahrňa laserom strihany upevňovací kit, Dicta ložišká a  napinák reťaze.

Pro kit  sa líši len tým že ložiská má ACS crosfire miesto Dicta ložisiek

Extreme kit  má lepšiu “prevodovku” a pridané  chladenie na motor.

 

Potom ku každému motoru sa dá dokupiť nejaká Emax sada alebo nejaké vylepšienie to ma  celkom zaujalo čo to je

 

Na stránke ho popisujú takto :

 

Ak chcete cestovať veľké vzdialenosti pri vysokých rýchlostiach s malou ľahkou batériou potom tento upgrade balíček je pre vás .

Stredové motory  sú vo svojej podstate účinnejšia ako hub motory , pretože môžete použiť systém prevodovky a zvolíte vhodný prevod, ktorý poskytuje maximálny krútiaci moment a minimálnu spotrebu energie , za všetkých podmienok na ceste . EMAX pack znižuje trenie v hnacom ústrojenstve a efektivita elektrobicykla je na vysokéj úrovni . Získate maximálny výkon na kolesá a menej plytvania vo forme tepla a hluku .

EMAX zahŕňa :

– Prevodovku Grease ku konverzii na olej

– AFT  olej s nízkym trením a s vysokou koncentráciou MoS2 NANO častíc . Moly Gear Oil prísada výrazne znižuje opotrebenie a znižuje špičkové teploty . Moly Gear Oil prísada vyhladí nerovnosti a zaisťuje chod  takmer bez opotrebenia .

– AFT vedenie reťaze

– 3 x AFT  keramické ložiská prevodovky

– 2 X AFT Motor keramické ložiská

– Dlhá životnosť oleja +  tesnenie tak , aby nevytekal olej

Aft stredový motor

 

 

Výhody keramických ložisiek

1) Ľahšie ako kovové, majú o 60% nižšiu hmotnosť.

2) Sú tvrdšie ako guličkové ložiská z ocele, o dvakrát tvrdšie podľa Rockwellovej stupnici tvrdosti.

3) Neporézne. Oceľové guľe v ložiskách,  vyzerájú ako povrch mesiaca, keby zväčšili. Keramické sú hladšie, čo zodpovedá za nižšiemu koeficientu trenia a cca dokážu dať  50 percent viac otáčok.

4) Neoxidujú nekorodujú, takže to nebudú hrdzaveť.

5) Veľmi odolné proti opotrebeniu a oderu.

6) Odolné proti deformácii pri zaťažení. Guličky sú po náraze stale rovnaké.

7) Odolné proti tepelnej rozťažnosti.

8) Keramické ložiská majú 1/10 trenie ocele, čo znamená rýchlejšiu akceleráciu a vyššiu maximálnu rýchlost.

9) Keramické ložiská vydržia až 5 krát dlhšie ako oceľ

10) Keramické ložiská nemajú micro zvary , ložiská sú chladnejšie v chode a hladiny vibrácií sú nižšie pri vysokých otáčkach.

Tu v diskusii sa to riešilo https://teslabike.sk/jak-je-to-so-stredovym-motorom-ego-kit/

Odkaz na výrobu AFT kitu : http://www.af-tech.com.au/Products_Ebikes.html

Odkaz na predajcu Cyclone motorov za schopnú cenu v europe : http://eclipsebikes.com/

Odkaz na domovskú stránku Cyclone 

aft elektrobicykel sada stredovy motor

 

 

 

 

 

4 komentáre

  1. Nema to nahodou niekto osobne? Nebolo by od veci, nechat pomerat ten drziak na motor..tak si potom taky isty nechat vyrobit niekde na slovenku za par € a kupovat len motor..
    Ci zda sa vam to hlupost? Viem ze vecsina uz motor z vas ma… ale pre dalsich zaujemcov by to bola podla mna celkom vyhra.. ci?:)

    1. Vypadá to sice dobře ale ta řj. za mokra nebude moc dobře fungovat, není zase až tak těsná. Taky to jednostrané uchycení může dělat v záběru paseku. Ovšem ten chladič je luxusní. Taky ta nadobka s olejem zavedeným do převodovky je super. Přes zimu budu koumat na něčem podobném.

      1. A vidis uz dlhsie mi beha po rozume..ako mazat motor.. Hned po uvodnych jazdach mi z neho cez tie 2 male otvory co na nom suu.. vytlacilo “vsetko” mazivo co v nom bolo.. da sa to nejako doplnat? aby sa motor mazal aj z dnu?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *