Nový dizajn pre BMSko má dobré tepelné vlastnosti. Veľký hliníkový chladič sa montuje na všetky IRFB4110 mosfety a tiež na hrejúce odpory. Je to veľmi vhodné ak je batéria vybitá, na konci nabíjania, bmsko vyrába najviac tepla z odporov. Konštrukcia chladiča BMSka je kompaktná je len o trochu väčšia než na starších verziách.
Všetky V5 BMS majú IRFB4110 MOSFETy, a to aj na 24 V alebo 12 V LiFePO4 batériach.Štandardné BMS má štyri IRFB4110 na vybíjanie a jeden na na bíjanie. BMS má však má osem IRFB4110 na vybíjanie a dva na nabíjanie.
Vzhľadom k tomu, IRFB4110 sú dimenzované na 100 voltov, ak pripojíte dva akumulátory v sérii a celkové napätie nebude vyšší ako 100 voltov, nemusíte pripojiť ochranné diódy do obvodu. U staršej verzie BMS, ak chcete pripojiť dve batérie 36V LiFePO4 v sérii musíte pripojiť dve diódy v obvode pre ochranu dvoch BMS. Dva 36V akumulátory s V5 BMS možné pripojiť priamo do série bez problémov.
Nižšia spotreba energie. A napájací obvod na BMS bol prepracovaný. Spotreba elektrickej energie je oveľa nižšia, než pri verziiV2.5
Iné napájanie. Staršie verzie BMS sú napájané 4 bunkami v sérii. V5 BMS napájajú všetky bunky. Týmto spôsobom batéria nebude nevyvážená, bude sa aj kratšie nabíjať.