Este som zabudol dodat, ze bicykel okrem mna bude hlavne vyuzivat polovicka do prace do jedneho kopca, tu v okoli Merana v Taliansku, je to dost slusny kopec tak cca.4-5km.. Takze neviem ci nebude lepsie do buducna mozno prerobit cely bike a teda dat tam lespi motor, bat. a riadiacu jednotku).. P.S. Scooter by to riesil, ale nechcem podporovat predajcov ropy 🙂
Zdravím som rád že si napísal skúsim sa pozrieť na tvoj problém
Batéria je asi odrovnaná ale neviem či mali tu batériu elektrikári rozobratú alebo merali z nej iba výstup
lebo ak merali z nej výstup mohli namerať 0 aj vďaka odrovnanému bmsku alebo ochranému obvodu
schéma
Batériové bunky —–) do bmska —–) do riadiacej jednotky
no lionky nemusia mat bmsko ale iba ochranný obvod z bmska idú tenke káble do buniek + dva hrube káble +- a z ochranného obvodu iba 2 hrubé kable .
AK je bmsko odpálené tak batéria ukáže nulu
alebo pravdepodobnejšia verzia batériové články sú už zlé nedržia napetie tak bmsko je neaktívne vysledok je 0
S tou lifepo4 technologiou to myslíte dobre ale všimol som si že tieto batérie nemajú bms – možno sú to 10Ah šulce do série ale aj tak by som bmsko tam dal
Riešenie kúpiť znovu lion články a preletovať to
výhody:
+cena
+predpripravená konštrukcia
+ pri kvalitných článkoch dobré vybíjacie prúdy
Nevyhody:
– životnosť oproti lifepo4 (zrejme preto chcete lifepo4)
Dalšia možnosť najsť tú istú batériu
niečo našepkáva že sa jedná o čínu tú značku som už zazrel na ebay alebo alibabe
Výhody
Sadne presne do elektrobicykla
Nevýhody:
Je to kočka ve vreci skús túto súčastnú aku rozobrať a odfotiť články alebo popísať model a značku podla toho zistíme či tam montujú šrot alebo kvalitu človek nikdy nevie čo dostane druhý krát po 3 troch rokoch..
Kúpit novú uplne inú batériu
Komplet iná (lifepo4) batéria ktorá sa umiestni bud miesto prvej myslím že bude treba modifikácia konektorov a nemusí sa zmestit do rámu tohoto bicyklu alebo
umiestnit na nosič tam je sedačka pre dieta , budete na ebiku voziť deti ? ak nie batériu možete umiestnit na nosič ale je to posledné riešienie , najlepšie sa ebike chová ak je v strede..
Zoraď si varianty ktoré sa ti najviac pozdávajú a začneme riešiť tú prek ktorú sa rozhodneš
Maj na pameti že Lifepo4 je večšia ako lion
36V/10 Ah je tak do 30km dojazd , a max 500W krátkodobo dá viac ale 500W berme ako maxko záleži od výrobcu čím kvalitnejší tým viac prúdu dá,, ide oto aby aj batéria držala napetie aby neboli skoky napríklad pri 40V pri 0A , 36V pri 10A 27V pri 20A ten posledný pokles je strašne veliky , batéria nezvláda napetie.. bud nemá udávanú kapacitu alebo sa kapacita merala pri nízkych vybíjacich prúdoch preto radšej kvalitku ..
Plynovú páčku stačí väčšinu pripojiť do riadiacej jednotky
tipujem ju že je uložená pod batériou tvoj problém je že ak by neišla plynová páčka musí sa vymeniť riadiaca jednotka ale treba aby mala odpovedajúci výkon a rozmery tie sú dosť limutujúce pretože je umiestnená v priestore ktorý ju pasívne chladí výkon je tiež otazny v europe sú väčšinou bicykle 250W čo asi tvojej žene v kopci nebude stačit ak je poriadny stupak , som pomôže len viac watov najlepšie ak by sa musela vymeniť aj riadiaca jednotka a batéria odporúčam prejsť na 48V systém menej hreje a pri vyššie no silnejšie riadiace jednotky sú väčšie a tak sa nemusia vojsť do vopred dimenzovaného priestoru potom ju treba dať mimo napríklad pod nosič ak je priestor medzi kolesom a nosičom (predpoklad chránenosť a vodotesnosť)
Zo skúsenosti dobrý systém do kopcov je 48V 500- 800W samozrejme čím vyšie tým lepšie ale ……. 250w je max legisl…
Ropákov nepodporujem ani ja , no zaleží či sa tých 5 km jedná o bezpečnú trasu či auta cyklistu nezbadajú poslednej chvíli ,skúter má výhodu že je rýchlejší a neobehujú ho tolko auta lebo má rýchlosť …
Zdravim, presne neviem co merali na tej bat.len nejde mi do hlavy co by mohlo nefungovat na takmer novej baterii, aj ked nebola cca.2-3 pouzivana mohlo dojst k totalnemu vybitiu a poskodeniu??
Nedalo mi to tak som ju teraz celu rozobral, bohuzial nemam nic cim by som to odmeral a kde odmeral..
Co sa tyka investicie, tu nemam ziadny problem, v prvom rade som chcel hned kupit rovnaku bateriu a hotovo, no je to obrovsky poreblem kedze mi tu vsade hovoria ceny 550-600EUR za Lion bat.!
Preto som chcel skratka len kupit bat.aj s BMS ako napr.tu: http://www.ebikeakkus.de/de/fahrrad-akkus/pedelec-ersatzakku/45/heinzmann-pedelec-ersatzakku-36v-10ah-lifepo4?c=17
bohuzial nemaju…
Ten rozmer tiez sedi, hravo sa zmesti do toho obalu kde potrebujem dodrzat max. 30x10x10cm
Bateria je priamo v strede bicaka dole po sedlom je miesto, neviem ako by som to riesil s inymi rozmerami..
Co sa tyka pouzivania bicykla, s dietatom len do skolky a spät takmer stale po rovine cca. 2x3km-vsetko cyklo cesty..
Do prace -teda do kopca by bol vyuzity ten bicykel len manzelkou, teda bez malej, po hlavnej mozno 2-3km ostatne cyklo cesty..
Na motore je vyrazene cislo kde je 240W takze neviem.. Co sa tyka plynovej packy, neviem, kedze je tam Shimano prehadzovac, vid. foto.
Plynova packa sa mi paci na bicakoch co mame na hoteli, ale to su uplne ine masiny… 🙂
Zatial velmi pekne dakujem za rychlu odpoved a nasmerovanie ako by som to vyriesil co najlepsie..
okej rozmerovo bude musiet sediet v „škatuli“ aj s bms (radšej si vypýtaj foto ja tam to bms nevidím istota je istota)
A dohodni sa na zaruke
Že batériu si chceš preverit (dojazd) či ti bude vyhovovať – nemci sú drahší tak nech dajú adekvátne služby (kvalita a zaruka )
AK to bude stredne kvalitna Lifepo4 batéria tak bude stačiť .. čo sa týka dojazdu a pomoci.
Osobne by som ten elektrobicykel rieši tak že by som počkal na ten merak a pomeral to. Možno sa chyba vyvrbi niekde inde ..ale ak predpokladaš že budeš často jazdit alebo daleké trasy tak tu batériu kúpiť do predu možeš určite príde vhod ..
K tým odkazom jedná sa obidve rovnaké batérie len jedna má kufrik no ten potrebovať nebudeš ak to budeš vkladat do puzdra terajšiej batérie … (ak by bola terajšia batéria dobra tak kufrík sa zíde na prenos na dlhšie trasy)
čo bude v silach pomožem
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 1 months používateľom teslabike.
Dnes mi odpisali, bohuzial bez foto, bateria so zabudovanym BMS-citujem the BMS is already installed in the battery.
Here are the dimensions:
· length 300 mm
· width 73 mm
· height 95 mm
Za tu cenu to je super ci? Cca.370EUR a s postovnym..
P.S. Kua multimeter stale nedosiel!
Ak ju nutne potrebuješ tak ju ber aj za 370 eur …pokial je kvalita vysoka tak sa dojazdom vyrovná tej mojej ktoréj čínanci udávajú 20Ah a kúpil som ju za 380 eur s dopravu … Opýtaj sa ich aspon na cca dojazd …ak má 30km tak je to ok
a tiež sa ich opýtaj na vybíjací prúd , čím vyšší tým by mala byť batéria kvalitnejšia (pokial konštruktér nebol sebevrah a na bunky ktoré nedokážu dodavať prúd taký aký bmsko povoluje)
Nemci by nemali šáliť z baterkami(predávat šrot) ale doba sa mení , a na nemeckú kvalitu sa už nedá spoľahnúť…
možeš sa ich opýtať akej značky sú bunky headway a A123 sú gut značky
Multimeter dosiel,kupil som za 5euri aj s dopravou, preto to islo tyzden 🙂 Este nevydal cas to pomerat.. Na strankach vyrobcu udavaju Dauerlast 20 A (22 A von uns getestet). T.j. 22A otestovanych.. Dnes to vecer pozriem,teraz som v rachote.. Zatial dik.
Baterku som meral, neviem ci spravne, ale clanky su na cca. od 0,2 V do 0,5 V. Su asi uplne v prdeli, je ich 10ks tak som cakal ze aspon cosi seriozne ukazu.. Zatial tolko.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 65 )