Turnigy Multistar 10C LiPo

Táto téma obsahuje 101 odpovedí, má 15 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  LuboN pred 2 dňami, 18 hodinami.

Zobrazujú sa príspevky 12 - 91 cez 102 (z 102 celkovo)
  • Autor
    Príspevky
  • #10996

    LuboN
    Participant

    Multistary sú zase skladom, tak hurá nakupovať a stavať mašiny pre sezónu 2018 🙂
    Pre inšpiráciu, takto vyzerá 10ks Multistar 4s/16Ah v ráme Qulbix 76R/2017

    Prílohy:
    Musíte sa prihlásiť aby ste videli tie fajnové obrázky od našich uživateľov
    #11159

    LuboN
    Participant

    Multistary 10Ah aj 16Ah 4s aj 6s sú skladom a v akcii…

    #11189

    bublifuk21
    Participant

    Zdravím páni. Riešim zatiaľ niečo, čo ma nemusí veľmi trápiť, ale ďalšiu baterku by som chcel urobiť 13S. Momentálne mám 10S turnigy lipoly. Akurát zisťujem ich kapacitu, tak po dvoch rokoch státia, roku používania a cca 1200 km na biku majú stále 95 kapacitu. Takže ešte minimálne rok, dva hádam potiahnu.
    Ale, mojou prioritou je čo najnižšia cena, keďže využívam bike primárne na dochádzanie do práce. A teda, keby som chcel ísť do 13S z Multistarov, musím jeden pack rozobrať a defacto jeden článok odpojiť. Mám motor MagicPie od Goldenmotor. Počul som, žeby dal aj 14S, ale to už je pre mňa “too much”. (cena, rýchlosť).
    No, Multistary v akcii 16 Ah, bysom musel kúpiť 10S + 4S + 4S, plus BMS. S cenou by som bol niekde okolo 350 E.
    No najnovsie sa pohrávam s myšlienkou postaviť baterku z článkov 26650 konkrétne značka LiitoKala 5000mAh. Pri konfigurácii 13S4P, vyjde cena do 200 e + BMS nech 250. Ale mám kapacitu 20 Ah. Viem, prúdy… Môj motor neťahá viac ako 20 A aj to v špičke, pár sekúnd, keď sa rozbieham, resp. vybieham na hrádzu. 4 paralelne by mali v pohode utiahnuť aj 80 A.
    Čo na to hovoríte? Dík za reakciu.

    #11194

    bob
    Participant

    6S+4S+4S = 14S cena 222 eček, BMS nepotřebuješ.
    Osobně to budu řešit takto: 2x tuto
    https://hobbyking.com/en_us/multistar-high-capacity-6s-20000mah-multi-rotor-lipo-pack.html
    a k tomu tuto nabíječku https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini-dualni-nabijec-s-balancerem.html
    Zatím ovšem ty baterie nejsou v EU skladech

    #11195

    bublifuk21
    Participant

    Hm, nejak mi to nevychádza. Mne ukazuje tú 6S baterku za 103 e, 4S je momentálne niekde na 90 e. To je 103+90+90=283 e + nabíjačka… Ale ako chces nabíjať 14S batériu nabíjačkou na 6S? budes ich zakazdým rozpájať na 6S, 4S a 4S? Ja sa práve tomuto chcem vyhnúť. Našiel som za veľmi fajn cenu BMS aj nabíjačku zrovna od tej firmy Liitokala. Nabíjačka 10 E 42V a 2A, 13S 30 A BMS 12 e. Recenzie majú celkom fajn, mohlo by to fungovať.

    #11196

    bob
    Participant

    https://hobbyking.com/en_us/multistar-high-capacity-4s-16000mah-multi-rotor-lipo-pack.html
    Je tam 65Eček
    https://hobbyking.com/en_us/multistar-high-capacity-6s-16000mah-multi-rotor-lipo-pack.html
    Je tam 91Eček
    14S= 14×4,2V = 58,8V a to se dá nabíjet touto nabíječkou aniž by jsi to musel rozpojovat
    http://eskutr.cz/cs/nabijecky-/499-nabijecka-pro-lifepo4-aku-48v-6a.html
    K čemu potřebuješ BMS?
    Balancovat se dá jednou za čas balancerem.

    Jinak 14S 16Ah = 828Wh
    12S 20Ah = 888Wh tohle je příklad který jsem uváděl výše že budu řešit já.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 1 týždňom, 2 dňami používateľom  bob.
    #11198

    bublifuk21
    Participant

    Ahaaa, uz to chapem :-). Tak ale Watt hodiny sú jedna vec a napätie druhá. Čím vyššie napätie tým vyššia rýchlosť, nie? Či to pri týchto motoroch neplatí? Ale ako možnosť to určite nie je zlé riešenie. Ja zatiaľ nabíjam cez Imax B6, to by som vedel aj tú verziu 12S. Zaujímavé by bolo zisťiť aká je maximálka pri 12S, 13S a 14S.

    #11199

    bob
    Participant

    A jaký konkrétně máš motor? Tento?
    http://www.elektrokola-dh.cz/sety-na-prestavbu-e-kola/38-konverzni-kit-magicpie-zadni-kolo-remerx-edition.html

    Já mám tento
    http://www.elektrokola-dh.cz/sety-na-prestavbu-e-kola/36-konverzni-kit-magicpie-predni-kolo-20-.html

    a jede to ve 20″ ráfku 40-45km/h
    Ve 26″ ráfku to bude mnohem rychlejší.
    Napětí na to má sice vliv ale rozdíl mezi 48V a 44V velký nebude.
    Pokud nebudou ve slevě a ve skladu ty multistary 20Ah tak vezmu 2x 6S ty 16Ah a nebo rovnou 4x. Jenže to nechci kupovat pokud mrzne, to by nemuselo přežít cestu:-)

    #11200

    bublifuk21
    Participant

    Áno ja mám presne ten motor, ale kupoval som to tu: http://www.e-pohon.cz, https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na-prestavbu-e-bike/0/5/181-Konverzni-kit-MagicPie-zadni-kolo-Remerx-Edition
    Mám to na 10S, teda 36V este na Turnigy články, ale mne to nedá viac ako 36 km/h po rovine bez príšlapu. Keď šlapem a nie je vietor, dá aj 38, ale viac nie. Iba dole kopcom aj cez 40. Hm, tak to je zvláštne, že Ti to tak šlape. Pravda je, že neviem, ako mám nastavenú riadacu jednotku, nič som s nou zatiaľ nerobil, tak ako mi ju poslali, tak som to zapojil. Ale tam aj na stránke písali, že v 26 kovom ráfiku na 48 V max. rýchlosť 40-45 km/h, tak mi to je až divné, že Tebe to ide v 20 palcovom 40-45. Aj preto chcem ísť do vyššieho napätia, ušetril by som dáke 3 minútky na ceste do roboty :-). Ale zatiaľ nehrozí, musím zjazdiť tieto, rozpočet pri žene na materskej a dvoch malých deťoch nepustí:-), do auta som teraz natrieskal 300e. Ešte som zvažoval dokúpiť 3 x 3S Turnigy 5000 mAh, čo by bolo okolo 100 e, ale tieto čo tam mám už majú cez 2 roky, skoro tri, tak neviem, či by to nerobilo zlotu. Mám nové 13 zubové koliečko dozadu, tak budem menej krútiť, len ho musím nahodiť 🙂

    #11201

    bob
    Participant

    Jede to rychleji i díky této řj.
    http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky/291-ridici-jednotka-sin-wave-1200w48v-35a.html

    Pro ty, kteří hledají v elektrokolech nejnovější a nelepší technologie, uvádíme na trh novou super “sin-wave” řídící jednotku pro 1000W-2000W motory s pracovním napětím 48V a hall sondami. Hlavní novinkou je sínusový výstupní signál, distribuovaný do fázových vodičů motoru. Oproti klasickým jednotkám se čtvercovým průběhem signálu přináší kultivovanější a velmi tichý chod motoru sílu i v nízkých otáčkách a něco nižší spotřebě energie (díky vyšší efektivitě se více energie spotřebuje na výkon a méně na odpadní teplo, takže se systém i méně zahřívá). Řidicí jednotka umožńuje rekuperační brždění ve dvou stupních výkonu, ovládané brzdovou páčkou.Tempomat. Možnost připojení tří polohového přepínače k ovládání výkonu a to 1.stupeń 40%výkon a rychlost max 25km/h 2. stupeň 80% 3.stupeň 110% rychlost až 55 km/h s li-ion. .Konektor pro připojení Cycle Analistu.. Jednotka tedy nabídne vždy vyšší rychlost o 10% než běžné jednotky.Nutné dokoupit tří polohový přepínač.

    Je to ale větší investice.

    #11202

    bublifuk21
    Participant

    Tak uz rozumiem. To je ale už mimo môj limit 🙂

    #11213

    LuboN
    Participant

    Bob, mrazu by som sa nebál, kamarát mal bajky s lipolkami v plechovej búde celú minulú zimu a to boli iné mrazy a nič im nie je. Len sa nesmú nabíjať keď sú moc chladné. Teraz sú v akcii 4s aj 6s 16Ah to sa oplatí najviac menej káblov menej roboty…
    bublifuk21, na 36V to ide tak ako píšeš a ani výkon to moc veľký nemá, oplatí sa prejsť na 14s LiPo (to je priemerne v praxi 54V) ide to potom aj tých 45km/h a výkon tiež stúpne lebo max. prúd v RJ ostáva rovnaký ale napätie je vyššie takže aj výkon bude 1,4x vyšší. To hodne poznať pri rozbehu a jazde do kopca… Treba ale rátať s vyššou spotrebou takže novú batériu by som urobil aspoň trochu väčšiu. Ak bola stará 10s/10Ah tak by som odporúčal 14s/16Ah. Teraz sú v akcii 6s a 4s 16Ah Multistar. BMS netreba, stačí batérie skontrolovať, správne uviesť do prevádzky, otestovať kapacitu a potom už len nabíjať bulk nabíjačkou 58,8V… A občas skontrolovať a nevybíjať príliš nadoraz… Ale to už asi ani hovoriť netreba…

Zobrazujú sa príspevky 12 - 91 cez 102 (z 102 celkovo)

Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému