Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › Yamaha eBike System
- Toto téma obsahuje 141 odpovedí, 16 hlasov, a bola naposledny upravená pred 8 years, 2 months od
teslabike.
-
AutorPríspevky
-
24 júna, 2015 o 10:25 am #6577
LuboN
Účastník (Participant)Pivnicek, dík za radu, len háčik nie je v tom že by som to nevedel urobiť, ale v tom že tá váha ktorú na to treba je pokazená 🙂 Mám ešte závesnú do 40kg, ale to neudržím v ruke tak vysoko + k tomu ešte sledovať display…
24 júna, 2015 o 2:52 pm #6578Robikl
Účastník (Participant)klotas: I za mě klobouk dolů. Sice už to (jak někdo psal) připomíná terénní motorku, ale tak dokud to má šlapky, tak pořád můžeš dojet i šlapáním… Takže ebike to je. Jiná věc je, jestli není lepší rovnou postavit elektrickou krosku? V lese stejně policajta nepotkáš. 🙂
24 júna, 2015 o 2:58 pm #6579Robikl
Účastník (Participant)LuboN: Díky za nástřel proudu. Pro srovnání tak u Xion (Neodrives) tečou v režimu Eco proudy až 19A a v režimu Sport proudy až 29A a to vše při baterce 36V. Jinak řečeno, tak naštěstí existují pohony, které i u pedelec kola znamenají pomoc v maximu výrazně nad jmenovitý výkon 250W, což je skvělé.
uzivatel: Ano máš to, co ti vyrobí, ale někdy je nějaký zásah možný, byť samozřejmě nejspíše přijdeš o záruku. Vím, že někdo si šmiknul dráty u Bosche a střídá tam jinou baterku. Sice se to musí ošidit, protože je tam těch drátů víc, ale dá se to. A co se týká Číňana, tak u Yamahy nemá co laskavě montovat, protože musí montovat pro Japonce jen to, co vymyslela Yamaha. Tak to jen na ujasnění pojmů. 🙂
24 júna, 2015 o 3:55 pm #6580klotas
Účastník (Participant)ono ked to vidis na zivo to vzbuduje respekt ale stale to je len bike z hrubsimi kolesami . a dik vsetkym za pochvalu .) sak kto bude v BA a ked to bude hotove neni problem aby ste si vyskusali …
25 júna, 2015 o 8:07 pm #6581wamp
Účastník (Participant)je naozaj zaujímavýa vyzerá „bohovsky“ len mne sa viac pači taky zašitý motor a ešte zašitejšia bateria…ako napriklad http://starbike.sk/shop/bulls-e-stream-fs-3-2015/
zajtra si ich idem pozrieť do Prešova a potom sa rozhodnem medzi haibikom a bullsom
-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom
wamp.
25 júna, 2015 o 8:56 pm #6583pivnicek
Účastník (Participant)Krasny, no ked uz take daco, tak z toho vyberu by som skor volil toto:
https://starbike.sk/shop/bulls-e-stream-fs-enduro-2015/
Hlavne ma vyssie zdvihy 160/160 namiesto 120/120mm. Dost je to rozdiel. Inak vsetko podobne. Trosku mensie kolesa, pre ebike si myslim, ze mozno je lepsie mat mensie kolesa kvôli obratnosti. Na valivom odpore az tak nezalezi ako pri spalacich bajkoch. Aj prednu brzdu ma vacsiu, 200mm namiesto 180mm pri tom Tvojom. To je tiez dolezita vec.-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom
pivnicek.
26 júna, 2015 o 3:29 pm #6586wamp
Účastník (Participant)dnes som zbehol do Prešova, že si ho pozriem v reaky a tam žiaden bulls na epohon nemali:-(
26 júna, 2015 o 3:59 pm #6587dusan
Účastník (Participant)Eshopy sú podvod, kamenná predajňa to istí, prídeš vynadas a uvidíš.
Tiež si neviem predstaviť ako tete na pošte vysvetľujem že tento bajk chcem poslať do Nemecka na reklamáciu.
Nikde som nenašiel žiadne skúsenosti užívateľov s tým motorom.
Už Yamaha je riziko. Choď ty pekne do Boschu.26 júna, 2015 o 5:58 pm #6588klotas
Účastník (Participant)kup to z kamenneho obchodu a asi ten haibike by som kupil ja.dusan ma pravdu. musis mat pristup rychlo vybavit reklamaciu pripadnu lebo sam si to nebudes vedet opravit alebo budes ale ked sam spravis zasah padne reklamacia. je to tazke rozhodnutie lebo vela penazi pojde prec z rozpoctu tak nech to stoji zato.a nech uz to mas doma .)
26 júna, 2015 o 6:20 pm #6589wamp
Účastník (Participant)no ved som sa ho opytal načo tam dava reklamu, ked ho ešte nemal na predajni. Teraz som dostal email, že do 10tich dní naskladnia dva modely vo všetkých velkostiach tak sa pojdem na nich pozrieť a uvidím.
A ak kúpim tak v kamennej predajni a do PO to mam len 80km.http://www.bulls.de/bikes/show/e-stream-fs-3/ dostupné všetky veľkosti.
http://www.bulls.de/bikes/show/e-stream-fs-enduro/ dostupné všetky veľkosti.
26 júna, 2015 o 6:57 pm #6590wamp
Účastník (Participant)takuto podrobnu info dal užívateľ e-totem :
Motor mi připadá velice povedený, podle mě převyšuje Bosche, takže Yamaze se jistě vyrovná. Proti asijské produkci obecně má výhodu ve velmi tuhém uložení v rámu plus celý motor obepíná duralové pouzdro zavařené do rámu. Drží na šroubech v nálitcích což je právě ta výhoda proti asii, kde se používají svorníky skrz U profil, což se časem uvolní a vůle nejde vymezit.
Převody uvnitř jsou poněkud unikátní, protože první stupeň za motorem je řešen ozubeným řemenem, podobně jako rozvody u auta. Druhý stupeň je ozubenými koly. Výhoda je eliminace zvuku, přenášeného přes převody, řemen tlumí torzní kmitání. Ve výsledku je pohon velmi tichý a bude nejspíš odolný.
Proti Boschi má výhodu v klasickém převodníku o běžné rozteči 104 mm, lze tedy použít libovolný od jiných výrobců, pokud někdo chce ladit. Unašeč (čtyřpacka) má pozice pro druhý převodník, opět standardní rozměr.
Displej a další se může lišit podle distributora, dostává se na trh více kanály. Výrobcem je německá firma Brose. Sami jej však prodávají napřímo zatím jen skupině ZEG, která vlastní mimo jiné Bulls, je to momentálně největší koncern na kola v Německu. Dále tyto motory distribuuje firma BMZ, což je jinak výrobce baterií a Continental , ten použijeme my. Každý z distributorů má svoji výbavu, tedy ovládání, displej, baterie atd.
Ovládání Conti je kvalitně, poměrně střízlivě vyřešeno, nabízí 4 stupně + nula + tlačení. Dále základní údaje,baterku, čas, rychlost, trip, průměr, max. atd.
Ostatní to mají vesměs podobné, v jiných designech.
Chování pohonu je podle mého velice příjemné, je to jeden z těch co se chovají přirozeně a není třeba nic řešit. To je ale věc názoru, chce to zkusit projet. Já jsem ocenil hlavně v terénu jeho nenápadný ale velice účinný projev, není problém ani rozjezd z místa do poměrně velkého svahu na kamení. Na Inovec z Kálnice a zpět jsem se dostal asi na 75% baterie, mimo asfalt celou trasu, průměr 21 km/h. Převody 38/34-11,kolo 27,5 MTB Schwalbe Rapid Rob,vidle Suntour XCR.26 júna, 2015 o 8:19 pm #6591dusan
Účastník (Participant)To vie napísať každý, ale hej, za tie prachy by som očakával aspoň lepšiu baterku.
That’s it.
Ja osobne by som už veľmi neriešil, buď chceš alebo iba kecas.26 júna, 2015 o 8:24 pm #6592dusan
Účastník (Participant)Ináč, fakt neviem chlapci prečo ste sa mi tu napchali.
Svoje detské plány treba riešiť inde a sústruh doma nemám.
No, aj tak, vám ďakujem za vaše „plnohodnotne“ príspevky.26 júna, 2015 o 8:28 pm #6593wamp
Účastník (Participant)dusan,
sorry
27 júna, 2015 o 1:39 pm #6597feederd
Účastník (Participant)Ahoj, ako si to myslel, že už yamaha je riziko, máš nejaké negatívne skúsenosti s motorom, alebo servisom? Pekný deň
-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre